Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtaat pihalla naapurin ja vaihdatte hyvät päivät. Sitten huomaat, että olette lähdössä kävelemään samaan suuntaan! Miten selviät tilanteesta?

Vierailija
06.05.2022 |

Minä tein viimeksi niin, että sanoin, että minulla on kiire, ja lähdin viilettämään kauheaa vauhtia. Olisi äärimmäisen kiusallista joutua kävelemään edes lyhyttä matkaa naapurin kanssa kotipihan ulkopuolella!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaisen naapurille että onkohan sama määränpää. Ja hypin innoissani tasajalkaa.

Vierailija
22/32 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, johan outoja juttuja mammoilla. No mä jatkaisin kävelyä ja rupattelisin samalla naapurin kanssa niitä näitä. Ei se ole vaikeaa, kokeilkaa joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kenenkään naapurini pysyvän kävelyvauhtini (n. 7 km/h) mukana, joten aika lyhyt yhteinen matka siitä tulisi.

Vierailija
24/32 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäydyn rekan alle.

Vierailija
25/32 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko kenenkään naapurini pysyvän kävelyvauhtini (n. 7 km/h) mukana, joten aika lyhyt yhteinen matka siitä tulisi.

Ovatko kaikki naapurisi iäkkäitä tai muuten jalkavaivaisia? Seitsemän kilometriä tunnissa on ihan normaali kävelyvauhti terveelle aikuiselle.

Vierailija
26/32 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kappas, meillähän onkin sama matka" ja ystävällinen hymy. Sitten voi lopettaa keskustelun tai jatkaa sitä, jos on jotain puhuttavaa. Tämä on kyllä niin suomalainen ongelma, että tulee mieleen se Finnish nightmares -sarjakuva.

Vierailija
27/32 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit autistiset suomalaiset näitähän Suomi on täynnä, autisteja.

28/32 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntyisin ensimmäisestä kadunkulmasta toiseen suuntaan (vaikken siis oikeasti olisi menossa sinne). Menisin tarvittaessa hieman kiertotietä sinne minne olen menossa.

Vierailija
29/32 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti selviää naapurikin, keskustelemalla jutuista, jotka ovat tärkeitä hänelle.

Ihmiset tykkäävät puhua itsestään. 

Vierailija
30/32 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin matkaani naapurista piittaamatta. Naapurin tervehtiminen ok mutta siihen saa jäädä. Keskityn siis vain omaan tekemiseeni.

Vierailija
31/32 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin et onkohan kukaan tehnyt sketsiä tänkaltaisesta tilaanteesta? Petelius tmv.

Vierailija
32/32 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kaikki naapurisi iäkkäitä tai muuten jalkavaivaisia? Seitsemän kilometriä tunnissa on ihan normaali kävelyvauhti terveelle aikuiselle.

Kenties lenkkeilijöille, mutta ei todellakaan ole normaali kävelyvauhti muuten. En minä muuten joutuisi ohittelemaan ihmisiä niin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme