Kohtaat pihalla naapurin ja vaihdatte hyvät päivät. Sitten huomaat, että olette lähdössä kävelemään samaan suuntaan! Miten selviät tilanteesta?
Minä tein viimeksi niin, että sanoin, että minulla on kiire, ja lähdin viilettämään kauheaa vauhtia. Olisi äärimmäisen kiusallista joutua kävelemään edes lyhyttä matkaa naapurin kanssa kotipihan ulkopuolella!
Kommentit (32)
Täh, johan outoja juttuja mammoilla. No mä jatkaisin kävelyä ja rupattelisin samalla naapurin kanssa niitä näitä. Ei se ole vaikeaa, kokeilkaa joskus.
En usko kenenkään naapurini pysyvän kävelyvauhtini (n. 7 km/h) mukana, joten aika lyhyt yhteinen matka siitä tulisi.
Vierailija kirjoitti:
En usko kenenkään naapurini pysyvän kävelyvauhtini (n. 7 km/h) mukana, joten aika lyhyt yhteinen matka siitä tulisi.
Ovatko kaikki naapurisi iäkkäitä tai muuten jalkavaivaisia? Seitsemän kilometriä tunnissa on ihan normaali kävelyvauhti terveelle aikuiselle.
"Kappas, meillähän onkin sama matka" ja ystävällinen hymy. Sitten voi lopettaa keskustelun tai jatkaa sitä, jos on jotain puhuttavaa. Tämä on kyllä niin suomalainen ongelma, että tulee mieleen se Finnish nightmares -sarjakuva.
Juntit autistiset suomalaiset näitähän Suomi on täynnä, autisteja.
Kääntyisin ensimmäisestä kadunkulmasta toiseen suuntaan (vaikken siis oikeasti olisi menossa sinne). Menisin tarvittaessa hieman kiertotietä sinne minne olen menossa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mukavasti selviää naapurikin, keskustelemalla jutuista, jotka ovat tärkeitä hänelle.
Ihmiset tykkäävät puhua itsestään.
Jatkaisin matkaani naapurista piittaamatta. Naapurin tervehtiminen ok mutta siihen saa jäädä. Keskityn siis vain omaan tekemiseeni.
Mietin et onkohan kukaan tehnyt sketsiä tänkaltaisesta tilaanteesta? Petelius tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki naapurisi iäkkäitä tai muuten jalkavaivaisia? Seitsemän kilometriä tunnissa on ihan normaali kävelyvauhti terveelle aikuiselle.
Kenties lenkkeilijöille, mutta ei todellakaan ole normaali kävelyvauhti muuten. En minä muuten joutuisi ohittelemaan ihmisiä niin paljon.
Tokaisen naapurille että onkohan sama määränpää. Ja hypin innoissani tasajalkaa.