Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun käyt Alkossa esitätkö kuin miettisit mitä ostat?

Vierailija
06.05.2022 |

Vai käveletkö suoraan sen tutun perjantaipullon luo?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.  Yleensä aina samaa merkkiä ruokaviiniä, paikkoja vaan vaihdetaan usein.

Mitä varten esittää, näytellä rikasta?

Vierailija
2/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, kun siellä käyn ostan kuivaa valkkaria ja aina samaa merkkiä. Ap siis kävelee siellä ja miettii ja odottaa vielä myyjänkin apua??;)) Jossain gigantissa sitten mietinkin pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jos mietin mitä ostaisin. Miksi esittäisin mitään?

Vierailija
4/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä mun kossupullon kehtaan suoraan hakea.

Vierailija
5/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 

On ikävää, kun joskus myyjä tulee kyselemään mitä viiniä etsin ja sitten pitää selittää, että juhliin olen etsimässä ja kalaruoan kanssa, kun oikeasti haluaisin ostaa vain kaksi halpaa pulloa joilla pääsen känniin.

Vierailija
6/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä mun kossupullon kehtaan suoraan hakea.

En ymmärrä kossun juojia. Kallista ja huonolaatuista. Jos haluaa halpaa ja helposti juotavaa vodkaa, niin Tapio on Alkon valikoimista kirkas ykkönen.

Vierailija
7/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, joskus esitän, että etsin tiettyä viiniä koska en ole päättänyt mutta en ole myöskään juttutuulella enkä halua myyjältä apua.

Jos taas en tiedä mitä ostaa mutta tiedän minkälaista haluan, kysyn suoraan myyjältä.

Kaikista parasta on, jos tiedän mitä haen ja mistä sen löydän ja pääsen alta minuutin kaupasta ulos.

Vierailija
8/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

On ikävää, kun joskus myyjä tulee kyselemään mitä viiniä etsin ja sitten pitää selittää, että juhliin olen etsimässä ja kalaruoan kanssa, kun oikeasti haluaisin ostaa vain kaksi halpaa pulloa joilla pääsen känniin.

Miksi selität? Älkää olko noin lampaita.

Vierailija
9/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus myyjä tulee paikalle ja kysyy voiko auttaa, niin silloin annan myyjän ehdottaa viiniä ja aika usein kokeilen myyjän ehdotusta

Vierailija
10/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Tiirailen tuotekuvauksia ja yritän esittää master chefiä, joka valitsee erinomaista viiniä ankalle. Valitsen lopulta kossun.

Vierailija
11/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Ei se ole lampautta. Se on käytöstapoja.

Vierailija
12/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina. Tiirailen tuotekuvauksia ja yritän esittää master chefiä, joka valitsee erinomaista viiniä ankalle. Valitsen lopulta kossun.

Miten toimii kossu ankan kanssa?

Vierailija
13/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin mietin, lahjapullon ostossa ehkä.

Vierailija
14/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kannata jäädä pällistelemään, luulevat että oot varastamassa jotain.

Vierailija
15/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitäisi esittää? En minä mitään perjantaipulloja Alkosta hae vaan ruokaviinejä ja vaimolle skumppaa.

M55

Vierailija
16/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Mikä ihmeen käytöstapa on tuhlata molempien aikaa keksimällä joku tarina, joka johtaa siihen, että myyjä suosittelee tuotetta, joka ei sovellu oikeaan tarkoitukseesi? Jos ne sinun "käytöstapasi" edellyttävät tuollaista jokaiselle osapuolelle haitallista toimintaa, niin mieluummin pärjään ilman niitä.

Vierailija
17/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esitä.

Jos haluan jotain, kävelen suoraan hyllylle ja otan haluamani, joskus voi mieli muuttua ja ostankin jotain muuta. Siinä voi tulla miettimistä.

Vierailija
18/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

No on se vähän lammasmaisuutta jos ei uskalla ostaa sitä mitä oikeasti haluaa vaan ostaa jonkun kalliimman kun ei kehtaa sanoa.

Vierailija
19/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Sama juttu kuin kaupan karkkihyllyllä. Mietin pitkään, mitä ottaisin, ja sitten otan kuitenkin Fazerin sinisen. Alkossa mietin pitkään, mitä ottaisin, ja sitten otan kuitenkin kossupullon.

Vierailija
20/63 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia pitäisi esittää? En minä mitään perjantaipulloja Alkosta hae vaan ruokaviinejä ja vaimolle skumppaa.

M55

Niinhän me kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi