Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^TOUKOTOIVEET VKO34^^^^

18.08.2008 |

Mekin varmaan voidaan aloittaa uusi pino...=) Johan tuo vanha on ollut pari viikkoa...

Pääseekö ekat toukotoiveet jo piinailemaan? Tai kenties aloittamaan pinon plussailun?;)

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos pahoitteluista Miimi, Sofi ja Murunen. Ja Miimille ja AngaT:lle minunkin puolesta varovaiset onnittelut:) Ihania uutisia:) Mäkin varmaan pomppisin tasajalkaa jo haaleesta plussasta;) Kivaa kun alkaa plussia tulemaan meidän pinoon...

Oltiin tänään Ikeassa aamupäivällä ja tuntu että joka toinen vastaantulija oli maha pystyssä. Tuli itelle tosi haikee olo, et miksen mäkin. Vaik yrityskertoja on vasta 3 takanapäin, ni on se pettymys vaan niin suuri kun täti kehtaa saapua kylään:( No kyllä tää tästä taas iloks muuttuu kuhan kiertopäivät etenee ja pääsee taas tositoimiin;)

Tärppionnea oviksen saavuttaneille+sitä odottaville ja tsemppiä piinailijoille!

Neppe

Vierailija
42/55 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille, ja pahoittelut niille kaikille jotka täti on päässyt "yllättämään". Olen seuraillut juttujanne taustalla, olen tosi laiska kirjoittelemaan ja aikaakaan ei tunnu löytyvän. Nytkin kohta pitäis lasten tulla sisälle ja kylpyyn...

ON: mulla on vahva tunne että tännekin täti saapuu viikonlopun aikana. Harmittaa, molemmat lapset on saaneet alkunsa heti kun se on ollut mahdollista. Pian lähtee siis yk3 aluilleen...

Terkuin Ramona70 kp26/28-32 (viime kierrossa kummallinen 35) yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaks onnea murunen, ihanaa että joku jo plussannut! varovasti onnittelen myös AngaT:tä ja Miimiä, toivottavasti haamut muuttuu vahvoiksi plussiksi! :)

Niin viimeksi kun kirjottelin, niin eka viesti katosi johonkin (?), nyt voisin vähän uudestaan kerrata. Eli ensimmäistä yritetään ja nyt on lähteny viides yk käyntiin. Ehkäisynä ennen käytetty laastareita, kierto normalisoitunut ihan kivasti niiden jälkeen. Jotenki olin viime kierrossa ihan hullun stressaantunu ja tälle asialle omistautunu (toki oon sitä vieläkin), mutta siis IHAN liikaa, en osannut ees muuta ajatella, ja haluan uskoa että se liika stressailu ei oikein auttanu asiaa kun ne menkat taas alkoi. Kylläkin pari päivää normaalia myöhässä. Ja olin muka tuntenu kaikenmaailman oireita, mutta ei ne sitten sitä ollutkaan.. sitä jotenkin vaan seuraa kroppaansa niin paljon enemmän kuin koskaan ennen.

Miten muilla, tuleeko koskaan semmonen tunne, että tämä yritys "hallitsee" elämää? Älkää nyt siis käsittäkö mua väärin, mutta kärsimättömänä luonteena turhaudun, kun mitään ei tapahdu ja tää odottamisen odottaminen on vaan yhtä odottamista.. nytkin odotan ovista, viikon päästä se pitäis suunnilleen olla, ja koko viikonlopuks jo suunnitelmia isommalla kaveriporukalla, joten pupuilu voi jäädä vähäiseks.. :/ huoh, olipahan paatosta. mutta sitähän varten tää paikka on. :) ainaki ite innokkaasti luen teidän kuulumisia, ihanaa tietää että niin moni on niin samassa tilanteessa ja samanlaisilla tuntemuksilla. :)

Mukavaa viikonloppua!

myym kp 6/27-29

Vierailija
44/55 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla menossa kp 24/~28 ja oireina edelleen pissitys vähän väliä ja satunnaisesti on ollut jotain pahaa oloa tiedä sitten oikein miksi, No se selviää ajan kanssa. Ensi viikkoon pitäisi malttaa:)

Jollain oli ollut kiinnitysvuotoako? Itselläni oli ekassa odotuksessa tuota eikä tosiaan ollut urbaanilegenda vaan täysi tosi:) Se oli noin viikko oviksesta ja silloin pikkareihin tuli siis hiukan punaista liman joukossa. Toisessa odotuksessa en tätä ainakaan pongannut, enkä usko että olikaan sillä sen verran tarkkaan seurasin kiertoa;) Ja muuten siis yleensä mulla ei ole mitään välivuotoja ollut.

Peukutuksia kaikille kiertoon ja onnea jo plussanneille!!

CelesteSebastian kp 24/~28

Vierailija
45/55 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille! Itse istuin aamulla pöntöllä testipakkaus kädessä ja pähkäilin tehdäkö vai ei, ja päädyin olemaan tekemättä vielä, kun enpä jaksanutkaan apteekkiin kipaista sitä herkkää testiä hakemaan joten on vaan tuo S-marketin FindOut kotona ja sehän vaatii kaiketi suuremman hormonimäärän näyttääkseen (toivottua..) tulosta.. Eli maltilla mennään ensi viikkoon ennen testauksia. Oon taatusti vaan kuvitellut nuo aiemmin tuntuneet "häivähdys"-olot tärpistä, koska nyt on jokakuinen menkkafinni paukahtanut leukaan (saan joka ikinen kierron loppu mojovan yksittäisen finnin laukaperään!) ja makeanhimo alkaa olla voimissaan, kuten sekin joka ikinen kierron loppu. Plääh, mutta eihän meillä olekaan kuin toinen yk menossa, ihan harmittaa valitella kun täällä monella useita pettymyskiertoja jo, ihan hävettää valitella omaa lyhyttä yritystään.. Mutta toiveita pidän yllä silti, eihän tässä saa luovuttaakaan :)

Toivottavasti lisää plussauutisia tulee viikonlopun aikana, antaa varmasti monelle tän kierron pettyjällekin potkua jatkaa, eiköhän meidän kaikkien vuoro tule aikanaan!!

*helene kp.21/24-25*

Vierailija
46/55 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan kaikille onnentoivotuksista! Todella epätodellinen olo tässä on, mutta pitihän se vielä varmuudeksi testata eilen aamulla, niin samaa se näytti edelleen..joten uskottava se on. Jotenkin vaan niin outoa, kun ei mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Muina kuukausina olen kuvitellut ties mitä oireita ja nyt tositilanteessa ei ole mitään.

Pahoitteluni Nepelle tädin saapumisesta! Yritä jaksaa!!! Onneksi pysyt vielä täällä toukokuisissa.

Onnittelut muille plussanneille. Hienoa, että näitä tulee. Muille hirittävästi tärppionnea!!!

Kovasti plussatuulia!! =0)

Murunen82

rv 4+1

Vierailija
47/55 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketin FindOut kotona ja sehän vaatii kaiketi suuremman hormonimäärän näyttääkseen (toivottua..) tulosta..

*helene kp.21/24-25*

Mä testasin juuri tällä testillä. Testasin muuten eilen iltapäivällä ja sama hentoinen viiva tuli taas...TÄnään en ole testannut, mutta huomenna meinaan aamulla heti ensitöikseni...siitäpä sen näkee aika hyvin, että olenko oikeasti raskaana vai en. Epätodelliselta jotenkin tuntuu, että jos ekasta kierrosta olis onnistunut, vaikka yritystä kyllä oli siinä oletetun oviksen kieppeillä. :)

Minkälaiset hormonimäärät tämä testi vaatii ennen kuin näyttää plussaa verrattuna joihinkin herkempiin?

Mua eilen meinas vähän huvittaakin, kun tulin kotiin ja katsoin uudestaan sitä testiä, kun yhtäkkiä näytti, että se koko mun plussa viiva oli kadonnut :) Mutta se johtuiv aan siitä, että kattelin sitä ikkunan lähellä ja jotenkin valo ei siihen osunut suotuisasti...Nyt edelleen näkyy ne viivat, molemmissa testeissä...

Ehkä lievää kuvotuksen poikasta voisi olla havaittavissa, mutta ihan normaalisti olen kyllä syönyt....jos olen raskaana, niin pahoinvointia on odotettavissa ja oksenteluita myös...viimeks tais alkaa viikolla 6, jolloin eka kerran oksensin...Ja aika pitkälle jatkui...

Mutta edelleen seuraillaan tilannetta...en vielä usko! :) Huomenna olen viisaampi,.,,,ainakin toivottavasti..,.

Kp 28/28?

Vierailija
48/55 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun tässä ja pää lyö tyhjää. Koko ajan on ollut olo vatsassa, että menkat alkaa kohta, Tein äsken testin, TÄYSIN muuten vaan, tutustuakseni testeihin ja kun (epäsäännölliset) menkat on ollut vähän pitkät tässä kierrossa. Ja viivat oli testissä saman vahvuiset :o

Ei ole rinnat kipeät, ei ole pahaa oloa, ei väsytä, ei nälkä, ei mitään, minkä laskisin raskausoireeksi. Vain paineen tunnetta alavatsassa, samanlaista kuin juuri ennen menkkoja. Joten uskoako vai ei, taidan tehdä parin päivän päästä uuden..tai ehkä jo huomenna, enää ei ole apteekitkaan auki... :)

Iiks, plussatuulia kaikille!!

Kp 30/20-??, yk 1

LA jos nyt sitten ollaan... niin 2/5/09

Vierailija
49/55 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Pikku-RUulle ja muillekin plussanneille!

Mä tein taas tänä aamuna testin Findout testillä...enkä vieläkään kyllä saanut samanvahvuisia viivoja...eli aluks oli taas vaan haamuasteella...Ehkä aavistuksen verran vahvempi kuin kaksi päivää sitten, mutta edelleen siis haalea(oisko ainakin noin puolet haaleampi kuin kontrolliviiva)...Olisin jo oottanut, että tulee kunnon selvyys... Mulla on nuita testejä vielä kaks kaapissa, mutta pitää tieten käydä hakemassa apteekista huomenna ihan "oikea" testi...tai sit vaan testaan taas aamulla tuolla samalla ja verrata aikaisempiin...

Kuuden aikaan tein testin ja nytkun sekin on jo kuivunut ja vertaan niihin kahteen aikasempaan, niin kyllä se viiva on vahvempi kuin niissä kahdessa muussa...ja tämän viivan näkee vähän kauempaan kun katselee (ainaki nyt, kun se on kuivannut)....Vähän myös epäluuloja tuo kehiin se, kun miehen kanssa juhlistettiin tätä raskautta peittojen välissä, ja kun sitten menin pesulle, niin "nesteet" oli ehkä aavistuksen vaaleanpunaisen väristä, ikään kuin olis verta vähän sekoittunut joukkoon... Sikäli tuo verikään ei pelottais, kun ekassa raskaudessa mulla oli vuotoja muistaakseni 12 viikolle asti, aina silloin tällöin tuli ihan kirkasta verta(kai jostain istukan reunasta)...Mutta nyt siis vaan ehkä aavistus punaisen väristä olis sekoittunut joukkoon,.,,

Raskausoireita tuntuisi kyllä olevan..Mut voihan olla, että vaan kuvittelen...

Inhottava, kun ei voi vielä uskoa...

kp 29/28?

Vierailija
50/55 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä lisätä, että yöllä ja nyt aamulla on myös alamaha ollut sellainen, että liittaisin sen menkkojen alkuun...ei kipeä, mutta vähän inhottavan tuntuinen....että saas nähdä....

Vierailija
51/55 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään clearbluella tuli plussa, eikä edes aamupissasta, kun unisena en tajunnut ottaa purkkia vessaan mukaan ;)

Kyllä tämä pahoinvointi on jo sitä luokkaa, ettei ole tosikaan, ihan kauhistuttaa, että mitä tästä vielä tulee. Tämäkin aamu on mennyt kokonaan sängyssä maaten tai pää vessanpöntössä... Huhhuh.

Nyt on pakko mennä takaisin vaakatasoon, huimaa taas jo siihen malliin :(

Miimi (rv 4+0)

Vierailija
52/55 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea miimi_ ja muut! Mahtavaa, että joukkoraskautuminen on alkanut ;)

Eilen tein Apteekin omalla saman vahvuiset viivat. Tänään hain vielä Predictorin ja saman tuloksen sain.

Hei, kuuluuko noihin listeriariskin takia raskausaikana kiellettyihin juustoihin feta ja vuohenjuusto? En tiedä niiden valmistustavasta..

Mies on tänään ollut jo, että "varokaas haukut äitin masua" ja kun olin pienillä torkuilla, niin hän tuli kyselemään että miten äiti ja masu voi..että hyvä kun nyt huilaat.. ;) söpö. On ihan tohkeissaan.

Illalla pitäisi mennä body pumppiin, ei varmaan uskalla raskaimmilla painoilla nyt rykiä..olo ihan usvainen, epätodellinen. Ihanaa viikon alkua kaikille, ja tiristän plussatuijotuksia jokaisen nimimerkille :)

Pikku-Ruu (rv 4+3)

Vierailija
53/55 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AngaT: Onnea, kuulostaa kyllä siltä, että olet raskaana! :)

Onnea plussista Miimi ja Pikku-Ruu! Täällä todellakin satelee plussia. :)

Vihdoin alkaa taas tapahtumaan omassa navassakin, sillä clomhexalit on popsittu alkukierrossa ja ensi viikolla olisi sitten se meidän odottama inseminaatio. Kyllä me sitä jo miehen kanssa odotetaankin! Minä odotan klinikalle pääsyä etenkin sen takia, että saadaan selvyys jatkosuunnitelmista. Minähän olen syönyt nyt yhteensä 8 kiertoa clomeja, yhden kuukauden tauko oli kesällä välissä. Eli tuntuu siltä, että järeämmät hoidot kutsuvat. Mutta nyt alan odottamaan ovisplussaa, sillä seuraavana päivänä siitä on inseminaatio. :)

Rizza kp 12/30, yk 29

Vierailija
54/55 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti täällä on näin iloisia uutisia vino pino..

ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!! IHANAA!!! Myös sulle AngaT, vahvasti näyttää, että plussannu oot!

Rizzalle myös kovat tsempitykset inssiin!!

ON sen verran, että viime viikolla oli mukamas kovasti raskaustuntemuksia, tai sitten niitä kehitteli vaan.. Nyt ei tunnu miltään, ja epäusko plussaan alkaa taas nostaa päätään.. Ehkä se on se itsesuojeluvaisto, ettei pettymys iskis niin..

Mutta peli ei vielä ole menetetty...=)

Sofi kp26/28-37

Vierailija
55/55 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei vaan kaikille!!

Liitynpä joukkoonne kun testi tehty (useampikin) :D ja näyttäisi siltä että laskettu olisi 1.5.2009, lapsi on minulle kuudes,viisi edellistä edellisestä liitosta ja nyt uudelle miehelleni ensimmäinen.Olemme onnesta sekaisin ja sisaruksia apuna monta,meillä vauvasta varmasti "tapellaan" muut lapset jo 7-15v

Onnea kaikille plussanneille ja muiile peukut pystyyn!!

:x