Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^TOUKOTOIVEET VKO34^^^^

18.08.2008 |

Mekin varmaan voidaan aloittaa uusi pino...=) Johan tuo vanha on ollut pari viikkoa...

Pääseekö ekat toukotoiveet jo piinailemaan? Tai kenties aloittamaan pinon plussailun?;)

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä menossa kp28 ja jännittää. Nyt on yk 1 ja sitä ennen olen syönyt pillereitä, joten kierron pituus ei ole selvillä. Muutamia kertoja on mennyt kylmiä väreitä ja mahassa on jotain tuntemuksia. Saa nähdä miten käy?! Plussaonnea kaikille!

Vierailija
22/55 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu taas lähenee hurjaa vauhtia, ihanaa.. =0)

Täällä näyttää monella olevan jännät paikat, niin oviksen kuin itse testailuiden suhteen. Onnea vaan kaikille!!

Itse odottelen tässä tätiä käymään itseasiassa tänään, mutta ei ainakaan vielä näy. Ei ole ollut mitään tuhruttelua, kuten yleensä ja mikä oudointa ei ole edes oikein menkkamaisia kipuja. Välillä tuntuu, että vois alkaa, mutta sit menee ohi. Mitäköhän tässä kropassa oiken tapahtuu, kun yleensä kuitenkin hirveät kivut ja tuhruttelukin alkaa yleensä päivää tai kahta ennen varsinaista vuotoa. Ei ole siis mitään oireita, ei mitään..Kuitenkin tasanen kierto ja aina tulee ajallansa, tai sit nyt on jokin tosi pahasti pielessä..tärppiin kun en kuitenkaan jaksaisi uskoa, vaikka oviksen bongasin ja pupuiltiin niihin aikoihin ahkerasti. Ei vaan haluais taas luoda itsellensä toiveita ja sit taas pettyä..Anteeksi tää tunteiden purkaminen, mutta ei tolle omalle ukolle mitään voi sanoa, kun ei se tajua näistä hommista yhtään mitään.

No, ei kait tässä auta kuin odotella ja katsoa miten homma etenee..

T. Murunen82

kp 28/28 yk8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka moi minunkin puolestani!

Ensimmäinen yrityskerta on menossa ja toista kuumeillaan. Esikoinen nyt siis 3,5 v ja nyt on iskenyt ekan kerran kunnon vauvakuume esikoisen syntymisen jälkeen.

Kp 24/29-31. Oviksen bongasin varmuudella viime viikon torstaina eli kp 17. Pupuiltu on jotakuinkin joka toinen päivä kp7:sta lähtien aina tuohon ovishetkeen ja siitä pari päivää yli. Eli kovin aktiivista :)

tiistaina eli 5 päivää oviksesta vihloi toista munasarjaa koko päivän hetkittäin, mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään. Kovin olin jo toiveikkaana, koska se tuntui juuri tutulta ensimmäisestä raskaudesta. Silloin tiesin olevani raskaana 4 päivää ennen mahdollisia menkkoja juuri tuosta vihlonnasta, joka oli aivan erilaista kuin muut mahakivut oli olleet.

Mut nyt se sit ei kestänyt kuin tuon yhden päivän, joten enpä tiedä. Ei passaa toivoa liikoja, jos se olikin jotain muuta.

Plussasäteitä kaikille ja ollaanpa kuulolla :)

Vierailija
24/55 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vasta nyt, että ainakin kaksi viimeistä viestiäni on jäänyt jonnekin matkalle :( Pitäisi ilmeisesti aina tarkastaa, että tänne ilmestyvät...

CelesteSebastian: muakin pissittää ihan jatkuvasti! Tosi rasittavaa, kun yölläkin saan jatkuvasti ravata vessassa.. Yöt ovatkin nyt ihan toivottomia muutenkin, kun esikoinen on vähän flunssainen ja nukkuu niin huonosti. :( Kiitos muuten sulle lämpö-infosta! :) Tuo lisäsi taas toiveitani tärpistä, sillä oma lämpö on nyt useamman päivän ollut n. puoli astetta koholla. Tosin en ole ollenkaan samaan aikaan mitannut lämpöjä, mutta kun on semmoinen viluinen olo, niin tulee välillä tarkastettua senkin takia, ettei kuumetta vaan olisi.

Murunen82 - sulla onkin hurjan jännät paikat siellä!! Milloin testailla aiot? Mulla on muuten ihan sama homma tuon miehen kanssa, hän kun ei ymmärrä miksi tarvitsee oikein yrittämällä yrittää, kun kyllähän se vauva tulee jos on tullakseen... No, tottahan sekin on, mutta oma pää ei kyllä pysy noin viileänä sitten millään! ;) Pura tänne tunteesi vaan, sitä varten tämä "tukiryhmä" onkin! :)

Sunshine, mä oon kuullut että joka toinen päivä olisi hyvä rytmi. En kyllä muista tarkasti mihin se perustuu, mutta muistaakseni siittiöitä olisi hyvä antaa "kerääntyä" se pari päivää ;) Korjatkaa paremmin tietävät, jos olen väärässä, näin kuitenkin itse muistelisin! :)

uupi_78 - täällä toinen analysoija!! Vitsit tämä on kyllä piinaavaa! Kiinnittymisvuodoltahan tuo kieltämättä kuullostaa, ei se siis taidakaan olla legendaa, vaikka aika harvinaista se kai onkin. :)

Sofilla myös on kiinnitymisvuotoa bongattu, vau! On se kyllä kumma, miten sitä löytääkin paljon oireita, kun oikein tarkkailee itseään. ;) Täällä myös on löytynyt tuo lämmön nousu, pyörryttäminen (!!!) ja eilen jopa oksensin kaksi kertaa ja tänäänkin aamukahvi meinasi samantien tulla ulos! Taitaa kyllä olla aivan liian aikaista raskauspahoinvoinniksi, mutta en millään pysty tunnustamaan itselleni, että kyse voisi olla ihan tavallisesta oksutaudista ;)

MammaMialle jaksuja tikutteluun! Minäkin esikoista odottaessa tikutteluun turhauduin, kun ovis-päivinä ei tikkuihin tullut mitään. Lopetin homman sitten turhaantuneena kesken ja sattumalta tikuttelin n. viikko oletetun oviksen jälkeen ja vahva viivahan siihen tikkuun ilmestyi ja poju sai alkunsa. Ei siis kannata lopettaa tikuttelua liian aikaisin! :)

Kabukillakin on jännät paikat siellä! Jaksuja odotteluun!

Nyt jyrisee ukkonen siihen malliin, että taitaa olla parasta sammuttaa kone. Tämä piinailu on kyllä niin jännittävää, tuntuu että mahakin on koko ajan sekaisin jännityksestä. Vessaankaan en uskaltaisi enää millään mennä, kun pelkään niin kovasti, että menkat olisivat alkaneet... Rasittavaa! Ihan positiivinen olo kuitenkin vielä on ja välillä olen ihan varma, että kyllä nyt on onnistanut, välillä mieli onkin ihan päinvastainen.

Miimi

Vierailija
25/55 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vasta nyt, että ainakin kaksi viimeistä viestiäni on jäänyt jonnekin matkalle :( Pitäisi ilmeisesti aina tarkastaa, että tänne ilmestyvät... Äskenkään en tänne viestiä saanut lähtemään, toivottavasti ei kahteen kertaan nyt tule!

CelesteSebastian: muakin pissittää ihan jatkuvasti! Tosi rasittavaa, kun yölläkin saan jatkuvasti ravata vessassa.. Yöt ovatkin nyt ihan toivottomia muutenkin, kun esikoinen on vähän flunssainen ja nukkuu niin huonosti. :( Kiitos muuten sulle lämpö-infosta! :) Tuo lisäsi taas toiveitani tärpistä, sillä oma lämpö on nyt useamman päivän ollut n. puoli astetta koholla. Tosin en ole ollenkaan samaan aikaan mitannut lämpöjä, mutta kun on semmoinen viluinen olo, niin tulee välillä tarkastettua senkin takia, ettei kuumetta vaan olisi.

Murunen82 - sulla onkin hurjan jännät paikat siellä!! Milloin testailla aiot? Mulla on muuten ihan sama homma tuon miehen kanssa, hän kun ei ymmärrä miksi tarvitsee oikein yrittämällä yrittää, kun kyllähän se vauva tulee jos on tullakseen... No, tottahan sekin on, mutta oma pää ei kyllä pysy noin viileänä sitten millään! ;) Pura tänne tunteesi vaan, sitä varten tämä "tukiryhmä" onkin! :)

Sunshine, mä oon kuullut että joka toinen päivä olisi hyvä rytmi. En kyllä muista tarkasti mihin se perustuu, mutta muistaakseni siittiöitä olisi hyvä antaa "kerääntyä" se pari päivää ;) Korjatkaa paremmin tietävät, jos olen väärässä, näin kuitenkin itse muistelisin! :)

uupi_78 - täällä toinen analysoija!! Vitsit tämä on kyllä piinaavaa! Kiinnittymisvuodoltahan tuo kieltämättä kuullostaa, ei se siis taidakaan olla legendaa, vaikka aika harvinaista se kai onkin. :)

Sofilla myös on kiinnitymisvuotoa bongattu, vau! On se kyllä kumma, miten sitä löytääkin paljon oireita, kun oikein tarkkailee itseään. ;) Täällä myös on löytynyt tuo lämmön nousu, pyörryttäminen (!!!) ja eilen jopa oksensin kaksi kertaa ja tänäänkin aamukahvi meinasi samantien tulla ulos! Taitaa kyllä olla aivan liian aikaista raskauspahoinvoinniksi, mutta en millään pysty tunnustamaan itselleni, että kyse voisi olla ihan tavallisesta oksutaudista ;)

MammaMialle jaksuja tikutteluun! Minäkin esikoista odottaessa tikutteluun turhauduin, kun ovis-päivinä ei tikkuihin tullut mitään. Lopetin homman sitten turhaantuneena kesken ja sattumalta tikuttelin n. viikko oletetun oviksen jälkeen ja vahva viivahan siihen tikkuun ilmestyi ja poju sai alkunsa. Ei siis kannata lopettaa tikuttelua liian aikaisin! :)

Kabukillakin on jännät paikat siellä! Jaksuja odotteluun!

Nyt jyrisee ukkonen siihen malliin, että taitaa olla parasta sammuttaa kone. Tämä piinailu on kyllä niin jännittävää, tuntuu että mahakin on koko ajan sekaisin jännityksestä. Vessaankaan en uskaltaisi enää millään mennä, kun pelkään niin kovasti, että menkat olisivat alkaneet... Rasittavaa! Ihan positiivinen olo kuitenkin vielä on ja välillä olen ihan varma, että kyllä nyt on onnistanut, välillä mieli onkin ihan päinvastainen.

Miimi

Vierailija
26/55 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se sitten tulikin kahteen kertaan :(

Toivottavasti ei haittaa!

Miimi, kp 26/30

Vierailija
27/55 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuiskohan saamaan tähän oikeaan pinoon tällä kertaa viestin, kun eilen heitti ihan omaksi aloituksekseen viestini ja sitten hävitti koko tekstini kun yritin saada tähän pinoon kopsattua..

Edelleen hurjan vahva tunne että tärppi tullut, yritän vaan kovasti ajatella että se on sitä toiveen tekemää oireilua. Mitään fyysistä oiretta tosin ei ole, sellaisia "etiäisiä" vaan, että tulee muutaman sekunnin kovin vahva fiilis että masussa joku on ryhtynyt asustamaan, tosi vaikea selittää, samanlaista oli tuon kuopustytön yritysaikana (tärppi tuli yk.7) niin yhtäkkiä eräs aamu vaan tiesin että on onnistunut. Olisi kyllä ihmeellistä jos näin nopsaan olisikin tärppionni käynyt :D

Tekisi mieli tuolla Aconin 10-testillä kokeilla jo viikonloppuna, tuosta kuopuksesta sain hätäillessäni testien kanssa jo 10vrk oviksen jälkeen selvähkön plussan ja lauantainahan tän kierron oviksesta on sitten noin 11vrk.. Saas nähdä voiko malttaa mielensä!!

Jokos täällä on toukokuun alun yrittäjät testailleet? Plussasäteitä jokaiselle, tehdään joukkoraskautuminen!! :) :)

*helene kp.19/24-25*

Vierailija
28/55 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä väsyttää ja pitäisi vielä täällä töissä jaksaa olla muutama tunti.No pitää tässä välissä taas vähän yrittää nostaa pinoa.

Miimi_: En ole vielä miettinyt tuota testailemista, mutta jos nyt ei viikonloppuna ala tätiä kuulumaan, niin kait sitä vois testata. Toki tekis jo nyt mieli testata, mutta yritän maltaa mieleni ja pysyä rauhallisena. Tätiä ei ainkaan vieläkään kuulu, eikä mitään merkkejä tulosta. Toi mun ukko on just kans sellainen, että vauva tulee sitten kun on tullakseen...en itse kans pysty oiken noin miettimään, kun onhan noita yrityskertojakin jo takana. Ei se tajua mitään näistä kierroista ja muista naistenvaivoista, joten turhaan sille rupean selittelemään kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä..tyypillinen mies. Kiitos, että saan purkaa ajatuksiani tänne!!!

Mikäs tilanne sulla Miimi oikein on?

No, jatketaan taas töiden tekoa, jos vaikka pääsis joskus kotio..

Mukavaa päivänjatkoa vaan kaikille!!!

Murunen82

kp 28/28 yk8

Vierailija
29/55 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsis, täällä odotellaan tätiä. Kiertopäivä 28, viime kierto oli vain 20 päivää, sitä edellisetkin oli miten sattuu, tosin ei ole ennen kierto näin pitkäksi päässyt pillereiden jälkeen. Kuitenkaan ei ole raskautunut olo.

Kävin tänään gynellä, joka otti papan ja katseli vähän siellä sun täällä ja sanoi, että limakalvo on paksu, että pian alkaa joko kuukautiset tai sitten olet raskaana. Noh nii-in, tässä johtopäätäksessä olen minäkin ;) Sain Terot tasapainottamaan epäsäännöllistä kiertoa, ja ajattelin ensi kierron tikuttaa ovistakin. Alan heti pelata varman päälle ;)

T. Pikku-Ruu

kp 28/20-??, yk 1

Vierailija
30/55 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odottelen tätiä kylään, kiertopäivä 28 on tänään. Kiertoni ovat mitä sattuu, viime kierto oli vain 20 päivää, sitä edellinenkin lyhyt. Eli nyt olenpäässyt päivissä jo todella pitkälle ;) Kuitenkaan ei ole raskautunut olo.

Kävin tänään gynellä, ja papa otettiin varmuuden vuoksi, koska valittelin keskellä kiertoa tulevia välivuotoja. Gyne sanoi, että jos kohdun kaulalla on jotakin muutoksia, se voi aiheuttaa vuotoja.

Papan lisäksi hän tutkiskeli sieltä sun täältä, ja totesi, että limakalvo on paksuuntunut, eli pian alkaa kuukautiset, tai sitten olet raskaana. Noh, siinä uskossa olen minäkin.. ;) Sain terot tasoittamaan kiertoa, ja ajattelin alkaa ovistakin metsästämään, alan pelata heti varman päälle... :)

Pikku-Ruu

kp 28/20-??, yk 1

Vierailija
31/55 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivusto pelaa taas. Ekan viestin se ensin hävitti bittiavaruuteen, ja kun kirjoitin toisen ja lähetin, sekin "hävisi". Nyt ovat täällä molemmat peräkkäin. Noh, tuleepa asiani ainakin selväksi ;)

Vierailija
32/55 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka yrityskierto pillereiden lopettamisen jälkeen menossa...kp on nyt 26/28?

Esikoinen on 3,5 vuotias.

Ennätin tehdä jo yhden testinkin toissa päivänä, kun laskeskelin, että ovulaatiosta (tai yhdestä mahdollisesti ovulaation paikasta) laskettuna olis ollut 13 päivää, mutta negahan se oli...

Oireita olen nyt kuvitellut...lämmön nousu...tai siis tänään mittasin ekan kerran, kun tuntui, että posket hehkuu, mutta välillä sit taas viluttaa...Pari päivää sitten oli kyllä aamulla kurkku kipeä, että menee todennäköisesti flunssan piikkiin (poika on nuhaisena myös).. Ja nyt sellainen olo, että nenä saattaa alkaa vuotaan...Mahassa tuntuu välillä jotain, mutta enemmänkin ehkä menkkaoireita...Vähän hankalaa on kyllä kuulostella kroppaansa, kun ekaa kiertoa ilman pillerietä mennään...Joten vähän harjoitteluksi tämä on mennyt myös ovulaation bongaamisen suhteen. Huomenna mahdollsesti koitan testata uusiks...

Eka raskaudessa tärppäs neljännessä kierrossa...vai oliko se kolmas...sitä ennen kierrot olivat pituudeltaan 28-32 ja tais olla siten, että viimeinen kierto oli tuon 32 ja epäilen, että kyseessä oli kemiallinen raskaus, kun testi antoi silloin pariin otteeseen haamun ja sit ei mitään ja menkat alkoikin...Eli voisi olettaa, että jos hormonit jylläisivät samaa tahtia,kun kierto olisi tuossa 28 päivän paikkeilla...

Palailemisiin!

33/55 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vielä mahtuu mukaan :)

Meillä on lasta toivottu jo jonkin aikaa (reilu 2 vuotta), ilman tulosta. Hoitoihin ei olla vielä lähdössä.

Syykin tähän heikkoon menestykseen löytynee meikäläisestä, nuorempana on leikattu endometrioosi ja pillereiden pois jättämisen jälkeen oli jonkin aikaa ovulaation kanssa hankaluuksia. Nyt oon onnistunu tikuttamaan muutamasta kierrosta, mutta ei ole tärpännyt. Kovasti toivo elää ja jos tästä kierrosta tärppäis niin la olis ihan toukokuun lopussa

Vierailija
34/55 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta lähenee loppuansa ja olo ihan sekava. Ei tiedä itkeä vai nauraa.

Tulin sitten töistä ja asioilta kotiin. Kaapissa odotti halpatesti.fi ostettu raskaustesti ja sen päätin tehdä huvikseni, vaikka olin ihan varma, että nega sieltä tulee. Eihän noita oireita ole, ainoastaan tätiä ei ole näkynyt eikä näy siis vieläkään. Otin testin käteen ja näytti sitten samantien vahvan plussan!!! Olin ihan äimän käkenä ja menin ukolle näyttämään, että näetkö samaa kuin minäkin..No, näkihän se! Ajattelin, että koska on tollainen halpatesti, niin voi antaa väärän tuloksen ja juostiinkin sitten apteekkiin ostamaan Clear Blue testin. Tehtiin se kotona samantien, kun ei aamuun jaksettu odottaa. Vahva plussa tuli siitäkin. Kait se siis on vaan uskottava, että pitkän yrityksen jälkeen vihdoin nappasi. Nyt vaan odoteltava rauhassa, että viikkoja kertyy ja toivottavasti kaikki menee hyvin. Tänään kuitenkin vasta 3 + 6..joten mitä tahansa voi tapahtua. Pitää vaan yrittää olla onnellinen nyt ja olla stressaamatta siitä mitä voi pahimmassa tapauksessa käydä.

Jään vielä tänne roikkumaan ja seurailen Teidän muiden tilanteita. Anteeksi näin omanapainen viesti!

Kovasti plussatuulia kaikille!!! =0)

T. Murunen82

kp 28/28 yk 8 -> rv 3 + 6.

Näillä näkymin La 1.5.2009

Vierailija
35/55 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kurvasi tänään paikalle:( Tosi masentavaa, vaikkakin ei yllättänyt yhtään. Olin niin varma ettei tässä kierrossa tärppiä tullut. Miehelle tietty oli myös valtava pettymys ja kovasti mietti jo et mitä pitäis tehdä toisin seuraavalla yrityksellä...No eipä tässä auta kun siirtää katseet eteenpäin ja uskoa siihen, että pikkukakkonen vielä meille suodaan. Toivottavasti pian:)

Pysyn vielä kuitenkin toukokuisissa:) Uusia oli tullu taas paljon, joten heille tervetuloa mukaan! Monella on ollu tosi lupaavia oireita; kiinnittymisvuotoa jne. Tsemppiä ja plussasäteitä kaikille!!

Ja eka plussakin on saatu toukokuisiin...SUPERonnittelut Murunen82! Ihanaa:)

Nyt poitsu hermostuu mun koneen äärellä istumisesta...Hyvää viikonloppua!

Neppe kp1/24-29, yk4

Vierailija
36/55 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamulla testin...Prismasta ostettu halpis testi..kp nyt 27/28?...ekaks katoin, että ihan selkeä nega, mutta sitten kun tarkemmn katsoin, niin olihan siinä viivaa siinä paikassa missä pitääkin olla...eli voisin sanoa, että haamuplussa. Ja kun sitä kauemmin katsoi, niin näytti vaan selkeämmältä...Siinä pari päivää aiemmin tekemässäni testissähän ei näkynyt mitään eli sen takia olen toiveikkaalla mielellä... Meinasin kuitenkin, että testaan uusiks sunnuntaina, niin näkee, että vahvistuuko viiva vai haaleneeko (jos oliskin kyse kemiallisesta raskaudesta)....TUollaisella testillä olen kyllä esikoisenkin aikoinani ensin testannut plussaksi :) (taisin testata ainakin kahtena päivänä, vai oliko kolmena tuollaisella testillä ja sit viimeks Predicorilla ja silloin läsähti heti ruutuun ympyrä...kp tais olla kyllä silloin jo jotain 34) Ja kaksi samanlaista testiä siis on kotona vielä odottamassa...

Mutta siis varovaisen optimistisena täällä olen....ja odottelen sunnuntaita, että mitä testi silloin näyttää...

Odotuspuolelle en vielä kiiruhda...ainakaan ennen sitä varmistustestiä.

Vierailija
37/55 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nepelle ihan ekaksi suuret pahoittelut tädin saapumisesta! *Hali*

Murunen oli upean vahvan plussan jo saanut! ONNEA!!!

AngaT - Minäkin tein tänä aamuna testin ja samainen haamuplussa mullekin tuli! :)

Olen kyllä (ihan liian) toiveikkaalla mielellä, sillä ainakaan noissa testeissä (mammaksin) aiemmin tekemäni nega ei saanut aikaan minkäänlaista viivaa.. Mulla on tänään "vasta" 27/30, joten eipä viivan pitäisi vielä kovin vahva kai ollakaan. Jännää!! Olen hihitellyt sekopäisenä koko aamun, vaikka ennen testausta päätin, että vaikka haalea plussa tulisi, niin pidän jäät hatussa kunnes vahvan plussan saan, no joo ;) Täytyy sunnuntaina tehdä uusintatesti niin että mieskin on paikalla, jotta on sitten toinenkin silmäpari arvioimassa viivoja..

Nyt esikoinen kaipaa äitiä leikkikaveriksi! Hauskaa viikonloppua kaikille Toukotoiveilijoille, jos en tänne enää ennen maanantaita ehdi!

Miimi kp27/30 yk2 (rv 3+5)

Vierailija
38/55 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murunen82: Isot onnittelut minunkin puolesta plussasta!

miimi_ ja AngaT: Varoivaiset onnittelut teillekin, hyvältä kuulostaa! Toivotaan, että viivat vain vahvistuu vahvistumistaa :)

Kiva, kun tännekin alkaa tulemaan noita plussa uutisia. Meillä taas kohta elellään hektisiä aikoja. Kp 9/28-30 meneillään, joten kohta aloitetaan peittojen heiluttelui urakalla ;)

Viikonloppuja kaikille!

-Tinzu-

Vierailija
39/55 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, pinon eka plussa!!!

Vastoivaiset onnittelut myös miimille ja AngaT:lle haamuplussista, kyllä ne siitä vahvenee!! Näin toivotaan sormet ristissä...=)

Täällä eletään joko oudossa mahataudissa tai muuten vaan öklötyksessä... Koko ajan etoo ja saa nieleskellä, ettei tulis yli... Vielä ei onneksi ole pönttöä tarvinnut halailla... Sain kyllä syötyä, siksi aikaa helpotti, mutta etomus palas melkein heti kun sai syötyä...

Muut ei ole kipeitä, mutta nyt elällään vasta kp 24, että vaikea kuvitella olevan mitään raskauspahoinvointia... Jää nähtäväksi ensi viikkoon...=)

Tytön kanssa leivottiin just pullataikina kohoamaan...=) Syyskuun alussa alkaa taas koulu ja iltatyöt, että on sitten pakkasessa varalla jotain, kun sillon ei aika ja energia taatusti riitä leipomiseen...=)

Alku on hyvä, jatkakaamme tällä aloitetulla plussalinjalla...=)

Nepelle muuten pahoittelut siitä täti pirulaisesta, mutta jos jotain hyvää niin pinossa pysyt, ja toive toukotuhisijasta elää...

Sofi siis menee kp24/28-37 ja yk nelosta...

p.s. jos plussa tästä kierrosta tulee, nii nkiitos menee kokonaan preeseedille...=)

Vierailija
40/55 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos varovaisista onnitteluista Tinzu ja Sofi! :) On kyllä niin omituinen olo ollut koko päivän, kun ei noin haalean viivan vuoksi vielä uskaltaisi ihan tasajalkaa pomppia, vaikka mieli tekisikin!

Tinzulla alkaa olemaan tosiaan peittojen heiluttelu lähellä, tärppionnea kovasti!

Sofi, mulla oli myös pari päivää (juuri kp 24-26) tosi paha olo ja oksensinkin kp25 pari kertaa. Nyt on taas jo ihan hyvä olo, joten taisi olla ihan ohimenevää äklötystä... Voihan se tietty olla jotain tosi aikaista raskauspahoinvointia :) Meillä ainakaan ei kukaan muu sairastunut, joten se puhuisi sen puolesta.

Nyt täytyy alkaa valmistautumaan ravintolapäivällistä varten, nam!

Miimi