Avioero - mitä teitte sormuksille?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, jos sormukset vaikkapa melko arvokkaita?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie kaniin. Ja jätät lunastamatta pois. Myyvät eteenpäin.
Saako kanista parhaimmat rahat vai?
Haluan maksimoida rahat noista ainakin tonnin per kappale sormuksista.
Maksoit melkein tonnin per sormus ja haluat niistä vielä enemmän. Unohda koko juttu. Et tule ikinä saamaan. Kanissa maksavat romukullan hinnan ja jos joku sen ostaa niin on myytävä huomattavasti halvemmalla. Ei ostajat ole tyhmiä. Torissa on myynnissä kultakoruja ja se on kuule tarkkaa hommaa.
Luetun ymmärtäminen!
En halua niistä enemmän. Kunhan mainitsin, että sormukset maksoivat tyyliin tonnin kipale. Haluan saada niistä niin paljon kuin vain voi (eikä se siis tarkoita siis sitä, että haluan saada niistä enemmän kuin mitä maksoivat).
Myin romukullaksi ihan raakasti molemmat kaksi exiltä saamaani kihlasormusta. Mulla ei ole koskaan vihkisormusta ollutkaan, vaikka toinen avioliitto.
Myin romukultana kultasepäniikkeeseen. Valkokultaa olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata viedä kaniin timanttisormuksia. Siellä saat vain kullan hinnan, mutta timantteja ei huomioida.
Kyllä timantti huomioidaan. Ainakin mulle niin sanottiin. Mieti nyt vähän kuinka paljon iso timantti sormuksessa maksaa.
Mulle sanottiin, että vain kullan ostavat. Timantit irrotetaan ja annetaan mukaan.
Mitä kukaan niillä tekee?
Säästin ja käytän joskus vieläkin, tosin laitan eri sormeen.
Äiti antoi hänen ja isäni kaikki sormukset mulle. Käytin sitten hänen vihkisormustaan välillä, esim. pikkusiskoni konfirmaatiossa ja säilytin joskus laukussa. Nyt sitä ei ole enää missään, varmaan tippunut. Tuntuu pahalta.
Jos on yhteisiä lapsia, jättäisin säästöön jos haluavat joskus sormuksen omalle puolisolle tai teetättää niistä jotain.
Jos ei lapsia, möisun eteenpäin tai teettättäisin jonkun uusiokorun.
Kyllä timantti huomioidaan. Ainakin mulle niin sanottiin. Mieti nyt vähän kuinka paljon iso timantti sormuksessa maksaa.