Lapsi myöhästyi aamupalalta päiväkodissa, ei saa enää antaa aamupalaa!
Onko jossain näin tiukkaa, kuin armeijaan lapsen veisi? Itse ole anatnut, jopa iltpalaleivän mukaan lapselle, tietystä syystä, vaikka sitäkään ei olisi saanut tehdä. Eikö sitä pitäisi ajatella lapsen etua ja hyvinvointia? Ja nyt eletään 2000-lukua!
Kommentit (693)
Aamupalan voi helposti korvata parilla bissellä.
"Harvoin tuommoisia esteitä matkalle tulee. Mutta just in case kulkee AINA mukana."
Tätä viestiä sinä ns. varavälipalan vihaaja vastustat. - Minä lisäsin isot kirjaimet, josko ymmärtäminen helpottuisi... 😃
Listataanko välillä niitä säilyviä välipaloja? Ainakin Nalle-välipalakeksit, semmoiset yksittäispakatut, tulee mieleen. Ovat pieniä, ja menevät käsilaukussa helposti.
Varavälipala-vihaaja, sinun ei tarvitse varata näitä ehdotuksia lapsellesi...
Ehkä kuitenkin myslipatukat olisivat terveellisempiä? Ainakin mielikuvaltaan.... Itävallassa pidin mukana hoitolapsille niitä.
- Keskustelen itseni kanssa, kun näin saan fiksuja pointteja asiaan! Bernard Shawta vapaasti mukaellekseni. 😉😊
No kannattaa sitten olla ajoissa.
Nyt alkaa elokuva, eli toivotan hyvää yötä. - Menkääpä te mammat ja papat ajoissa nukkumaan, että olette aamulla virkeinä viemässä pilttejä ajoissa päikkyyn palaselle!
Onneksi olen vähän parempi ja vien lapseni sovitusti, ajoissa aina.
Turha keksiä tekosyitä omalle huolimattomuudelle.
aamupala on tiettyyn aikaan. Eli sinä vanhempana hoidat asiat niin että lapsi on aamupalalla tai syötä kotona.
ja jos syötävää sa seuraavakai itketään kun muut aloitti leikit /ohjatun toiminnanennen kuin mussukka on syönyt
Hygienia ja resurssisyistä olisi hullua, että jokaiselle myöhästyneelle tehään ruokaa erikseen ja ruokitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsi myöhästyi.
No me esimerkiksi myöhästyimme kuolonkolarin takia. Koko katu katki.
Älä selitä typeriä lässytyksiä, pissis yh-t myöhästyy meikkaamisen takia ja ihan oikein, että tulee sanktioita, ei ne muuten opi, lisää kuria, selitykset pois.
Ei sanonut vaan että tällaisten poikkeustilanteiden varaltw pitää olla.
Ja minä kysyn että mistä sen tietää että se on tulossa.