Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~ PIKKUKAKKOSET 18.8.-24.8.2008 ~*~

18.08.2008 |

Ajattelin, että jos alkaisimme pitämään ns. "viikottaisia pinoja"? Sopisiko se Teille kaikille?

Tässä linkki edelliseen pinoon..

http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…

PLUSSA-tuulia koko poppoolle! =)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiihan se! siis viikottaiset pinot!

Ja voihan nakkisämpylä. Menkat alkoi etuajassa sunnuntaina. Milloinhan se ovis on ku vaihtelee niin toi kierto...hö. Pitäs varmaan ostaa niitä tikkuja ja katsoo niistä...no ehkä joku kerta ostankin ellei ala tärpätä!

Mutta nyt oikeen kovasti odottelemaan mitä seuraava kierto tuo....vauva mielellään. :-)

Plussaisuuksia kaikille!

Vierailija
2/22 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin vähän taukoa kun oon aina suunapäänä.

huoh, tämä äiti on väsynyt!! viime yönä oli hirveä ukonilma, ja tyttö pelkäsi ihan hirveästi, ei meinattu saada sitä enää nukkumaan. päivisin tyttö ollu lähiaikoina ihan tuhottoman vihainen.

jee, mein tuija-aita tuli !!! ja näin tänää kaveria,joka ei oo käyny aikoihin....

omaa napaa taas..anteeksi. niin joo, ja tässä kehossa ei kyllä tapahdu mitään.

järjestin muuten miehelle romanttisen yllätyksen. olin kunnolla pynttäytyny, pukeutunu seksikkäästi, oli viiniä ja kynttilöitä sekä musiikkia. mies oli ihan myyty :D sanoi että näin voisi tehdä useemmin ;)

mies lähtee parin viikon kuluttua työmatkalle 3 päivää. ja me jäädään kotiin ihan kahdestaan. onneksi se ei vie meidän autoa, niin päästääpähän johonkii suuntaa lähtemäänkin.

tämmöistä täällä, mie taidan käydä nukkumaan.

NIIN, ja onnea plussaneille, ja niille, joilla ei vielä plussia näy niin laitetaas peitto vipattamaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Jospa tämä viestin kirjoittaminen nyt onnistuisi oikeaan paikaan....

Kävin jo tuonne aiemmin huutelemassa yleisille foorumeille, että täälläsitä kuumeillaan toista:)

Eli siis 27v minä ja mies 32v. Poika 3,5 ja toisesta haaveilen (tällä hetkellä haaveilu vielä hyvin yksipuoleista,mutta....) Kyllähän tuo mieskin on alkanut lämpiämään ajatuksesta, että saataisiin tuolle villi viikarille seuraa.

Työelämässä olen ja tälläkin hetkellä töissä...!! Vähän hiljaisempi hetki niin ehtii kirjoittelemaan. Useasti käyn täällä kuulumisia lukemassa ja tuttuja nimimerkkejä vilistelee, mutta itse en aiemmin ole rohjennut kirjoittaa. Nyt varmaan alkaa kuume olla jo niin korkea että tänne pitää alkaa tuntojaan kirjoittelemaan :D

harakka_pieni; vau mikä yllätys! Miehesi varmasti tykkäsi :) ja todella saa vipinää sinne peiton alle...täytynee ottaa vinkistä vaari ;)

Korkeaa kuumetta ja plussa tuulia kaikille

Vierailija
4/22 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan uutta verta tänne:) Tervetuloa PikkuSalama :) !!!

hehee, mie ja miun likainen mielikuvitus.. alkopahan vähän tapahtumaan ;)

Vierailija
5/22 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottainen pino on hyvä juttu, sopii! Tikuttelin tällä kierrolla ovista, ei näkynyt.... Ilmeisesti sitten ei tällä kierrolla ollut.... Mulla alkaa menkat aina 28.pv, että sen puoleen "helppoa tietää muutenkin. En oikein tiedä, onko nuo netin halpis-testit luotettavia- kokemuksia??

Meillä viikonloppuna edessä pojan 2v. synttärit :) Ihan kiva nähdä, miten suhtautuu.... Olihan se jo viime vuonnakin innoissaan, kun sai yhtä-äkkiä uusia tavaroita, tosin silloin paperit ja narut oli ihan IN ;)

Tervetuloa uusille!! Toivottavasti saadaan enemmän keskustelua aikaan :=)

Vierailija
6/22 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harakka_pieni: tais mies olla tosi mielissään tuommoisesta ylläristä ;)

soittelin tänään papa-kokeen tulosta ja hohhoijaa, nyt joudun lisätutkimuksiin ja terkkari sanoi että kumia pitäis nyt siihen asti käyttää.. :P En sitten viittiny sanoa terkalle että kyllä tossa jo on puuhasteltu ja toivottavasti olis jo napannu ja sais testailla kuun vaihteen jälkeen. Anyway, ilmeisesti tuo kokeen tulos (luokka 2) johtuu siitä että oli tätipäivät menossa kun näyte otettiin ja papereihin oli merkattu että viimeiset tätipäivät olisivat muka olleet heinäkuun alussa. Eipä auta muu kuin mennä ultrattavaksi ensi viikolla, hyvähän se on varmuudeksi tarkistaa. Harmittaa vaan että jos olisi jo raskautunut vkonlopun peittojen heilutteluista niin keskenhän se menee kun ruvetaan kohtuun kurkkimaan. Onko muuten kukaan teistä joutunut lisätutkimuksiin papa-kokeiden tulosten perusteella?

RokkiMami

Vierailija
7/22 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäisköhän miun mennä lääkäriin kun ei niitä menkkoja kuulu, mut en oo raskaanakaan.. rassaa tää homma. nyt ei teeees mieli pupuilla..

on ollu rankka viikko. ja tänään neidin lääkärineuvola. saa nähä mitä sanovat mein neidistä...

täällä on muuten todella hiljaista :/

Vierailija
8/22 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosiaan ollut aikas hiljaista, mutta eiköhän se tästä vilkastu kun syksy tulee ja kesäkiireet poistuu..

Meille ei oikeestaan mitään uutta kamalasti, viime viikolla ovis oli ja mies oli tosiaan koko viikon pois kotoa että saa nähdä kuinka käy. Ennen kun lähti niin touhuiltiin kyllä aika paljon että toivotaan vain parasta!

Mitäs täs kummempia, joulua jo mietiskellyt oon(ei tietenkään liian ajoissa) mutta minkäs teet ku olen tällainen jouluihminen :)

Päätin yrittää ruveta hieman enemmän lenkkeilemään että sais kuntoa kohotettua ja jos sattuu tuo vauva josain välissä ilmottaa tulostaan niin olis mukava saada noita ylikiloja pois kun sitten niitä tulee kumminkin uudestaan..

Paitsi sen päätin kyllä että seuraavassa raskaudessa en anna ihan kaikille mieliteoille periksi, kun viime raskauden aikana ahmin niin paljon kaikkea hyvää koko ajan.

Uuden sohvan hankintaa olen jo suunnitellut ennen vauvan tuloa kun tuo vanha imasee kaikki karvat koirasta itseensä vaikka tämä vain ohi kävelisi ja tuo jatkuva imurointi ei kuule meikäläisen lempipuuhiin :) Sitä kun on kyllä muutakin tekemistä ihan riittävästi!

Eipäs muuta, palaillaan!

Vierailija
9/22 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tätä jatkuvaa sadetta kestä kukaan.. *huokaus* Pihalle pääse ollenkaan kun joka välissä lotisee, kohta kiivetään kilpaa pitkin seiniä pojan kanssa (lomalla kun ollaan).

mammatypsy: mä oon samanlainen, nyt jo mielessä pyörii joulu. Lahjat ja muut jutut. Vaikka sitä kuinka yrittäisi olla ajoissa liikenteessä niin silti se joulu mukamas yllättää joka vuosi. Kummallista :D

Huomenna olisi tiedossa shoppailureissu :) Nyt kun vaan malttaisi mielensä, pojalle on vaatteita kaapissa syksyä varten joka aikasta mukavasti mutta itseni tuntien niin varmaan jotain tarttuu hyppysiin. Joka kerta sama juttu vaikka kuinka vannoisi ettei yhtään vaatetta tällä reissulla osteta..

Kuinkas kuumeilut muilla? Onko korkeissa lukemissa ja ajatukset pyörii vähän väliä vauva-asioissa? Itsellä tuntuu että joka toinen pv mikään muu ei pyörikkään mielessä kuin vauvajutut..

RokkiMami

Vierailija
10/22 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ja kotona ollu tällä viikolla tosi kiireistä. Mies työreissulla joten kotia saa pyörittää yksin ja pojalla päivä päivältä vaikeempi uhmis!

Yhdyn RokkiMamin murinaan....toi sade alkaa tosiaan rassaamaan! Totesin juuri, että pojan sadekamppeet alkaa olla pieniä eli piinaava ostosreissu viikonloppuna tiedossa...!!!

Onko kellään kokemuksia H&M tai Ellokset sadepuvuista? Minkä laatuisia? Kohtuu edullisen hintaisia ainakin, kun kattelin esitteitä toissa iltana. Tähän asti oon ostanut Rukan sadeasut ja kevät/syksy puku on Reiman puku, mutta nyt olen ottanut rajun säästölinjan ja ajattelin et saako halvalla hyvää...?

Vauav jutut pyörii mielessä harvase hetki päivän aikana ja vihjailua ja suoraa asiaa on miehen kanssa viimeksi eilen keskusteltu, mutta jotenkin se vielä arastelee. Mulla ei oo vakityötä joten toi toimeentuleminen pelottaa. Alla kuitenkin asunto ja autolaina ja niiden lyhentäminen joka kuukausi.

Joulu, kohtahan se jo onkin!! Kynttilöitä oon alkanut jo poltella mutta en mä vielä joulua oo miettiny! Nythän se paniikin pukkas... Mites teidän joulut; kotona, mummolassa, jossain muualla?

Meillä mennyt nyt pojan aikaan niin, että joka toinen joulu toisessa mummolassa. Tänä vuonna ois sit anopin vuoro..........

mukavaa viikonlopun alkua kaikille!! :x

Vierailija
11/22 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks vapaapäivää takana ja viis työvuoroo edessä, iltaa, aamua ja yötä, sitten alkaakin opintovapaa ja opiskelut.... Vähän pelottaa, miten rahat riittää, meillä myös iso asuntolaina ja kaspäin laskuja :) Mut turha kai sitä kamalasti etukäteen surra. Kuitenkin aion tehdä keikkaa töihin tarvittaessa.

PikkuSalama : Meillä on ollu Lindexin sadevaatteet käytössä ja on olleet ihan hyvät, eikä ne muistaakseni ihan hirmu kalliit olleet...

Tuleva(?) raskaus pyörii mielessä säännöllisesti, testailun aloitan kyl vasta, jos menkat oikeesti myöhässä, etten pety niinkuin viime kierrolla. Eli mahdollinen plussapv olis aikasintaan 28.8.

Semmosta täällä :)

Vierailija
12/22 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miulla kyllä pyrii nuo raha-asiat just tällähetkellä enemmän päässä kun tuo vauvajuttu :/ siis, nyt kohta jään hoitovapaalle, ja rahaa ei tuu kune vajaa 300 egee kuussa.meillä myös asuntolaina, yhtiövastikkeet ja saakelisti laskuja. oon menettäny jopa yöunia, kun oon alkanu ihan oikeesti miettii, että millä pärjätään. mutta uskottava se on, että pärjätään..

mie alotan sunnuntaina bailatinon!! :) saa vähän liikuntaa ja omaa aikaa siinä sivussa. sitten pitäisi alottaa napatanssikin :D valitin anopille että vatsamakkoroista ois päästävä eroon, joten päätin alkaa hölkätä/kävellä/juosta lenkkiä joka päiväisen kävelylenkin (rattaiden kanssa) lisäksi. anoppi lupas että kun 2 kiloo oon tiputtanu, niin se vie miut vaateostoksille. ja se maksaa :) Miulla on kyllä upea anoppi!!

neiti heräilee päikkäreiltä, palaan tuohon jouluasiaan myöhemmin.

näillä eteenpäin... :)

Vierailija
13/22 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä viel hetken aikaa...kohta viikonlopun viettoon.

odottelen innolla uutta ovista ja uutta jännittämistä...jospa tällä kertaa onnistaisi... :-) toivotaan!

Ihanaa kun mieskin on vauvakuumeessa. :-) Mulla on muuten ihana mies. Kertakaikkiaan semmonen nallekarhu.

Tulee mun pojan (6v) kanssa todella hyvin toimeen. Poika tykkää ihan hullun paljon.

Muutenhan ei onnistuiskaan yhteiselämä.

talonrakennusasiatkin etenee ja pian aloitetaan rakentaminen.

Aika jännittävää! :-)

keväällä jo päästään omaan taloon muuttamaan.

Tosi ihanaa! Sinneppä olisi hyvä uuden vauvan syntyä.

vauvaloma passaisi muutenkin hyvin kun ens vuonna on ekaluokkalainen talossa niin saisi sitten koulumatkaa kulkea yhdessä ja tehdä läksyjä yhdessä.

Juu mutta kaippa mä lähden täältä liukeneen ku ei oo töitä enää... :-)

Paljon plussaa kaikille! :-) siis ei niitä K-kaupan plussapalloja vaan iha raskausplussaa...

Hauskaa viikonloppua!

Vierailija
14/22 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oon talokuumeillu viimeajat. Edelliseen pinoon kerroinkin, et oltais jättämässä yhdestä talosta tarjousta... No talo on varattu meille, lainapaperit allekirjoitetaan ensi ti ja kauppakirjat talosta ke. Eli syyskuussa päästään muuttamaan omaan taloon :-D

Eka menetin yöunet, kun jännitin et päästäänkö hinnasta sopuun, nyt menee yöunet, kun mietin kuinka ison lainan joutuu ottaan. Ens ti-ke yönä en varmaan nuku, kun lainapaperit on allekirjoitettu ja ke laina nostetaan ja korot alkaa juokseen :-} Mut nyt siis yksi mun elämän suurista unelmista on toteutumassa. Saadaan oma talo ja piha (oon jo suunnitellu sitäkin), jossa pojan ja toivottavasti kakkosen (ja ehkä myös kolmosen) olis hyvä telmiä. Talo on ihan uusi eli pihaa ei oo vielä laitettu (paitsi nurmi kylvetty), itse rakennetaan autosuoja ja varasto(t), mut se ei oo ongelma. IIK :-D välillä tuntuu niin epätodelliselta, mut kuitenkin leijailen jossakin pilvissä tän jutun takia. Oon tosiaan mielessä jo suunnitellu pihan toiminnot eli paikan leikkimökille, hiekkalaatikolle, kasvihuoneelle ja -maalle, kesäkeittiölle jne...jopa aidan malli on jo tiedossa.

Vielä ei oo ehtiny joulua miettiä, mut se vietetäänkin sitten omassa talossa :-D Kai sitä pitää jotenkin erityisesti koristella, varsinkin ekana jouluna.

Peittoa ollaan heiluteltu, vaikka ovis ei vielä ihan ookaan... täytyy harjoitella ensi viikkoa varten ;-) Kyllä se vauvakin pyörii siellä mielessä melkein joka päivä, vaikka tuo talo on nyt mietityttäny enemmän.

Soti omanapaisuus, taas kerran.

Plussatuulia kaikille ja mukavaa viikonloppua.

Vierailija
15/22 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-Salama: joulun vietto on vähän avoinna kun ei olla exän kanssa sovittu että onko poika siellä aattona vaiko ei. viime vuonna tehtiin niin että poika oli mulla aaton ja meni isälleen joulupäivänä ja oli siellä sitten useamman päivän kun isällään oli välipäivät vapaata. arvelen että tänä vuonna menee samalla tavalla koska exä jutteli että meinaa taas pitää vapaata samaan aikaan. Jos poika on kotona aattona niin varmaan käydään mummolassa ja sinne se pukki taitaa tulla käymään..

Harakka_pieni: ihana anoppi sulla! voisit lähettää hänet tänne lainaksi aina silloin tällöin :D

Anita: Mulla sama tilanne, mies tulee todella hyvin toimeen mun pojan (4v) kans ja nuo kaks ovatkin kuin paita ja peppu, äiti on välillä ihan liikaa :D

Nektarille oikein paljon onnea uuteen kotiin !!!!

Hirmuisesti plussatuulia koko kakkospesueelle!

RokkiMami

Vierailija
16/22 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Nektar!! olen aika kateellinen, omakotitalo ois tosi upea juttu :) Miulla oli kanssa sillon pankissa/kauppakirjan tekohetkellä niin pasmat sekaisin.. olin varmaan pelkkää hymyä :D mutta sitten kun tuli muutto :/ äh. kiva muuttaa 1kk ikäisen vauvan kanssa. ja kun oli se muuttopäiväkin niin epävarma. 3 vikaa yötä nukuttiin laatikoiden keskellä, mutta sinä päivnä kun muutettiin, purettiin kaikki laatikot ja kaikki oli paikallaan :)

miekii tahon!!

Vierailija
17/22 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan kirjoitellu kun oon ollu masiksessa oviksen puuttumisesta. Ensin näytti ettei tässäkään kierrossa olisi sitä tullu (ois ollu kolmas kerta peräkkäin), mut tossa viime torstain ja perjantain välisenä yönä tuntui tuttua kipua jonkin aikaa. Olin niin unenpöpperössä että en pystynyt kunnolla sitä havainnoimaan mut kyllä se varmaan sitä oli. Ainakin nyt on toiveet aika korkeella!!!

En ole käyny ees kattomassa mikä oin mahd la, käyn sitte jos se ihme tapahtuis... Jännä että psyyke jotenkin kai suojelee itseään pettymykseltä, kun välillä on sellainen olo että ihan sama, ei haittaa vaikka vielä ei tärppäiskään, ehkä se olisi jopa parempi... Ja samalla kuitenkin koko ajan toivoo kauheesti.

Onko teillä tällaisia ristiriitaisia tunteita, vai ootteko joka hetki "mä haluan äkkiä raskaaksi" -fiilis?

Sitten katse pois omasta navasta... Onnea Nektar omasta talosta!! Voin vähän jakaa tunnelmiasi, me ostettiin juuri eka oma asunto, kerrostaloasunto tosin. Tässä ei paljoo pihaa laitella :) Mut on se hurja tunne tehdä ne kaupat, ja se asuntolaina vielä hurjempi :)

Joulusta: meillä on vuorosysteemi, ja nyt ois mun suvun vuoro, mutta vähän oon miettiny että josko kuitenkin täällä uudessa, omassa kodissa... Mulle vaan joulu on niin perhe- ja sukukeskeistä aikaa ja rakastan kaikkea perinteistä, että voisi olla henkisesti vaikeeta olla "vain" oman perheen kesken ja järjestää kaikki itse. Saas nähdä.

RokkiMami: miltäs tuntuu; mahdatko olla raskaana? Ensi viikollako sulla on se ultra?

Mitkäs teijän kiertovaiheet on? Onko tylsiä tädin vierailuja, kiihkeää puputtamista vai piinailua? Eikös sulla harakka_pieni ollu tässä piinailua??

Jee jee, Terolle pronssia. Ois kyllä voinu sitä kultaaki ottaa, mutta oli se norski vaan niin ylivoimainen. Ollaan katottu aika paljon kisoja ku tuo mies on kova penkkiurheilija!

Palaillaan taas!

T. piinailun aloittanut A- U kp 15/25-31 yk 4 (vai 5? en pysy laskuissa)

Vierailija
18/22 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina-Unelma: ei tunnu "raskautuneelta", tosin ei kyllä tuntunut poikaa odottaessakaan kuin vasta vähän myöhemmillä vkoilla. Nyt menossa kp 21/30 ja tosiaan ensi vkolla pitää sinne ultraan.

Ja niistä tunteista, on ristiriitaisia tunteita. Välillä tunne "vauva-tänne-heti-mulle-nyt" ja välillä hirvittää ajatuskin positiivisesta raskaustestistä :D On se kumma toi ihmisen pää :D

Vierailija
19/22 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä niin sit kävi, että olen oikeasti raskaana. Piti vielä yks varmistus testi tehdä viikko sitten ja siinä oli kunnon viiva..joten ei tässä kauaa ehtinyt kuumeilla :) mut kovasti plussatuulia kaikille ja jaksamista :))

Vierailija
20/22 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA IHAN KAMALASTI :))))) hieno juttu, toivottavasti me muut tullaan pian perässä :) miltäs nyt tuntuu?? :)

piinailua on joo ilmassa, ei tiedä mitä pitäisi odottaa!!!!

kp ????? ei hajuakaan. raskaana ????? (ei ainakaan 2 viikkoa sitten) . yk. 2 HEI, TIEDÄN EES JOTAKIN :D

tällästä täällä. piinaa.