Seisooko peniksesi, jos olet saunassa naisen kanssa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se seisoo vain silloin kun olen mielessäni ryhtymässä panemaan. Aina ei silloinkaan.
hyvä. hyvä tietää. tämä kun ON mies. OIKEA miestenMies, tai (siis. niikus sää sanoot: 'sillo. joskus kun vaa.. ehkä.' )
se. seisoo.. ;)) Tämä ON Mies. (Oikeaa mieheElämää..;)
Jos olen saunassa vaimon kanssa kahdestaan, ja mhdollinen tilaisuus pieneen saunaseksiin on ilmassa, saattaa ruveta seisomaan. Muuten ei.
Viime kerrasta, kun olen käynyt saunassa (yksin tai jonkun kanssa) on aika kauan, mutta juuri tällä hetkellä penikseni seisoo. Työpäivää jäljellä vielä pari tuntia, mutta miten tässä tämmöisen rautakangen kanssa töitä tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä ovat mielestäni tällaiset saunaseisottajat. Miehen pitää olla sen verran mies, ettei nyt alastomasta kaunottarestakaan ala saunassa kaluaan seisottamaan.
Ehkä jos ei muuten ole juuri naista nähnyt tai saanut, niin sitten noin käy. Minusta tuollainen olisi huippunoloa. Pikkupoikien hommaa sanon minä.
ei. ei todellakaa oo mitää sellaista käytöstä ei keltään ihmiseltä julkisissa paikoissa mitä pitäisi nähdä.
jokainen voi tehdä omissa 'tiloissaan' (saunat, pihat, jne) iha mitä haluaa ja huvittaa. ei kyl muualla.
ei tollaselle käytökselle ja ihmiselle ole mitään sijaa julkisilla paikoilla häiriköintiin ja loukkaavaan käytökseen muita ihmisiä kohtaan.
jokainen niitä yleisiä käyttyäytymistapoja rikkoville oli (vanhoina hyvinä'/pahoina' aikoina) ihan omat metoodinsa joilla tuollaiset kitkettiin pois: torille esille ja jalkapuuhun iha 'hetkeksi rauhoittumaan' ja oppimaan ihmisten tavoille.
toimisi varmasti hyvin nykyisinkin..
"Ei, ei todellakaan ole mitään sellaista käytöstä ei keltään"
Nyt on aika sakeaa settiä.
Just. 'ihmiseltä julkisissa paikoissa'. Näin. Ei mitää muuta 'lisättävää'.. ihminen?
Ole ihminen. ihminen Kunnioittaa Toista ihmistä. ei ikinä päinvastoin. (ks. ukraina vs. rikollisetvenäl.)
Ole ihminen!
Ei seiso herkästi, jos viime "kerrasta" on alle 3 pv. Jos on ollut pitkä tauko ja saunassa on tosi seksikäs nainen, saattaa paksuuntua ja nousta alaspäin pieneen kulmaan. Kerran kävi näin nudistirannan yhteissaunassa kun menin suihkuun hillitäkseni paisumista. Naapurisuihkun "Marilyn"- mitoissa ollut neito hymyili minulle ihanasti ja nosti kädet niskan taakse tietäen hyvin, että siinä asennossa hänen kiinteät D-kupin rintansa olivat kauneimmillaan. Ei se paksu kalu päässyt yhtään laskeutumaan kylmässä suihkussa, mutta ei se kyllä lisää noussutkaan. Paikan olutbaarissa me tapasimme saunan jälkeen ja sitten se oli menoa se. Mutta jatkosta ei nyt kerrota enempää. Kateelliset kun alkavat herkästi valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä ovat mielestäni tällaiset saunaseisottajat. Miehen pitää olla sen verran mies, ettei nyt alastomasta kaunottarestakaan ala saunassa kaluaan seisottamaan.
Ehkä jos ei muuten ole juuri naista nähnyt tai saanut, niin sitten noin käy. Minusta tuollainen olisi huippunoloa. Pikkupoikien hommaa sanon minä.
Nämä tän aiheen ketjut on aina koomisia ja erittäin epäloogisia.
Yleensä me miehet jaksetaan muistuttaa siitä, että erektio ei ole tahdon asia. Joskus seisoo tahtomatta ja joskus ei seiso, vaikka kuinka haluisi. Sitten täällä jotkut sankarit väittää, että erektio onkin tahdon asia. Että ei muka voisi aikuisella miehellä seisoa spontaanisti. Ja että sitten vaan seisoo kuin katkaisimesta kun on juuri se tarpeellinen tilanne ja tarpeellinen ihminen.
Höpö-höpö! Erektio on tahdosta riippumaton asia, joka ohjautuu monen eri tekijän kautta. Jos ei enää spontaanisti seiso, niin se kertoo vain siitä, että miehen viriiliys on historiaa. Kun mies on terve ja viriili, niin erektioita voi tulla milloin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän niitä uimahallien saunoissa, eikä siellä ole naisia. Eivätkä ole mitään pikkupoikia.
Seisoo todella jäykkänä, mutta .sukupuolella ei ole väliä. Miellän itseni naiseksi joten olen sit lesbo.
Voi kyllä! :D
Käyn kylpylässä lähes säännöllisesti ja siellä on vain sekasaunoja. Minulla on uimapukufetissi... :] Bikinit kiihottavat, mutta ei läheskään yhtä paljon kuin uimapuvut. Ja kiihotun myös jonkin verran omista uimahousuistani.
Penis seisoo joka ikinen kerta. Jotkut naiset jopa ovat huomauttaneet siitä asiallisesti, ja olen pahoitellut asiaa. Hyvin ymmärtäväisiä ovat olleet, kukaan ei ole aiheuttanut ongelmia tai mitään.
Sille ei voi mitään. Uimapuvut ovat vain niin julmetun kiihottavia. :D M24
Oltiin muijan kanssa anopin kesämökillä. Yhteiset sauna anoppi ja api ukon kanssa muijalle ja apiukolla oli kiire juomaan. Jäätiin anopin kassa saunaan anoppi nojasi seinään. Kulli rupesi seisomaan kun erehdyin Hetken katsomaan anopin isoja rintoja. Anoppi huomasin sen ja katsoi minua hetken silmiin. Sitten hän meni pesulle. Illalla kun grillattiin ja vaimoni ja appi ukko keskittyivät Jumaan. Anoppi tuli viereeni ja sanoi että hänellä ei ole mitään hameen alla. Tä ei onnistu nyt mutta mennään huomenna yhdessä kauppaan kun noi nukkuu krapulaansa. Kullini värärähti heti seisomaan. Annoin sen näkyä. Taidat olla todella pillu tarpeessa anoppi tokaisi. Aamulla kun appi ja muijjani nukkuivat lähettiin ajaa kohti kauppaa. Anoppi laitto heti kätensä housuihini ja kiusoitteli 4 kilometrin päästä en enää kestänyt. Vaan pysäytin auton linja auto pysäkille ja suutelin anoppia. Menimme ulos noin 10 metriä metsän puolelle. Anoppi nosti hametta ja nojasi eteen päin ja piti puusta kiinni. Ei minulla kestänyt 20 sekuntiakaan kun panin anoppi takapäin. Anoppi sanoi että taisit olla tämän tarpeessa.
Yleensä ei seiso, mutta kun tyttöystävä tuli alemmalle lauteelle väärinpäin istumaan jalkojeni väliin, ja alkoi nuolla nuolla pallejani ennen kuin imaisi kalun suuhunsa, niin seisoi kyllä komeasti. Saunassa seisokki tosin alkoi laskea tyttöystäväni suussa laukeamisen jälkeen. Normaalisti, ei saunassa, se olisi vain inan verran heikentynyt kunnes olisi taas ollut kivikova.
Kotona ei. Mutta vieraan naisen kanssa tai sekasaunassa se vaara on olemassa
"Ei, ei todellakaan ole mitään sellaista käytöstä ei keltään"
Nyt on aika sakeaa settiä.