Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seisooko peniksesi, jos olet saunassa naisen kanssa?

Vierailija
05.05.2022 |

?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus seisoo joskus ei.

Vierailija
2/33 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa kyllä 8/10, porukassa ehkä 2/10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei, mutta puolison kanssa kahdestaan ollessa joskus seisoo.

Vierailija
4/33 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten kun alkuaikoina anoppilasssa nykyisen puolison kanssa. Ainut paikka missä siellä pystyi sekstaamaan.

Seksi ei muuten kuulu saunaan, ainakaan vieraiden kanssa.

Vierailija
5/33 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraan naisen kanssa kyllä.

Vierailija
6/33 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se seisoo vain silloin kun olen mielessäni ryhtymässä panemaan. Aina ei silloinkaan.

Vierailija
7/33 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti käyn yleisessä saunassa, jossa miehet ja naiset saunovat yhteissaunassa uima-asu päällä, ja vielä kertaakaan ei ole seisonut vaikka jotkut naiset olen kokenut viehättäviksi. Rentoutumaan ja puhdistautumaan sinne mennään eikä irstailu kuulu siihen.

Vierailija
8/33 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. ei missään ole 'sellaistapaisuvaiskudosta' ole kellään joka noissa saunanlämpötiloissa ja kosteusarvoissa lähtisi kuin 'mopoliukkailtäjäiltäylämäkeen'. ei mahdollista.

ja se joka 'sellaistatahimuutavastaavaa' muka väittää on 'alien: ei tältä planeetalta' eikä ihmisten joukosta.

Vierailija
9/33 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä ovat mielestäni tällaiset saunaseisottajat. Miehen pitää olla sen verran mies, ettei nyt alastomasta kaunottarestakaan ala saunassa kaluaan seisottamaan.

Ehkä jos ei muuten ole juuri naista nähnyt tai saanut, niin sitten noin käy. Minusta tuollainen olisi huippunoloa. Pikkupoikien hommaa sanon minä.

Vierailija
10/33 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittäviä ovat mielestäni tällaiset saunaseisottajat. Miehen pitää olla sen verran mies, ettei nyt alastomasta kaunottarestakaan ala saunassa kaluaan seisottamaan.

Ehkä jos ei muuten ole juuri naista nähnyt tai saanut, niin sitten noin käy. Minusta tuollainen olisi huippunoloa. Pikkupoikien hommaa sanon minä.

Älä täällä itke jos sulla on potenssin kanssa niin ja näin. Mene lääkäriin.

Vierailija
11/33 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ajatuksista, mutta ei ala mitenkään automaattisesti seisomaan pelkästään alastoman naisen näkemisestä.

Vierailija
12/33 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman vaimon kanssa enää sillointällöin, vieraan rouvan kanssa aina.

Vierailija
13/33 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kunnon panetuksissani seisoo jo kun vaimo riisuu pukkarissa, välillä treenin jälkeen tai stressissä ajatukset on muualla ja ei seiso ilman kosketusta. Mutta aina tulee seisokki tai vähintään puolisellainen, jos vieraita naisia on lauteilla alasti - vaimokulta tietää että olen aika herkkä kiihottumaan ja pari kertaa tahallaankin on 'pakottanut' minua lauteille kun joku ystävätär on kylässä. Sille ne sitten ovat kihertäneet :) :) 

Ei niin vakavaa ja kivahan se on että vielä pelittää

Vierailija
14/33 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tule käymään niin testataan.

Vierailija
15/33 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin silloin kun olin mökki saunassa kaikessa rauhassa ja eukon veljen nuori vaimo yhtä äkkiä pöllähti nakuna saunaan, Katseli ihmeissään ensin kun kalu ponkasi pystyyn koko 25 sentin komeudessaan ja sitten mitään sanomatta alkoi imeä sitä oikein kunnolla ja lopuksi talutti minut pukuhuoneeseen ja pyysi naimaan pitkään ja kovasti takaapäin. Mahtavaa oli kun tyttö huusi vuoronperään että sattuu ja on ihanaa kullia, sattuu nussi nussi lujasti ja lopuksi tyttö ruiski kauheat ejakulaatiot kun sai

Vierailija
16/33 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seiso ellen halua.

No, jos nainen alkaisi kiehnäämään ja hivelisi paikkoja mutta jos puhutaan ihan vaan saunomisesta niin kyllä sen verran itsehillintää löytyy että pystyy hallitsemaan tahattoman erektion.

Vierailija
17/33 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tai en ainakaan muista, vaikka sekasaunonut olen pienen ikäni. Mutta ensi kertaa ulkomailla nakurannalle mennessäni olin epävarma, mitä tapahtuisi. Ei ollut kuitenkaan ongelmia, vaikka siellä tunnelma on yhteissaunaan verrattuna astetta avoimemmin eroottinen. Koko päivän vietin rannalla kymmenien alastomien ihmisten keskellä, vaikka etukäteen luulin etten kestäisi avointa kiihottumista. Tunne on lähinnä rento, kevyesti transsinomainen.

Vierailija
18/33 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu päivästä, jos ei ihmeemmin paneta niin alakerrassa ei välttämättä tapahdu mitään, ellei ole tosi näyttäviä saunaseuralaisia. Jos on jo valmiiksi levoton päivä, voi seistä tanakasti jo ajatuksesta, että kohta saunotaan.

Vierailija
19/33 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä kontrolloida. Että ei vahingossa seiso.

Vierailija
20/33 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei. ei todellakaa oo mitää sellaista käytöstä ei keltään ihmiseltä julkisissa paikoissa mitä pitäisi nähdä.

jokainen voi tehdä omissa 'tiloissaan' (saunat, pihat, jne) iha mitä haluaa ja huvittaa. ei kyl muualla.

ei tollaselle käytökselle ja ihmiselle ole mitään sijaa julkisilla paikoilla häiriköintiin ja loukkaavaan käytökseen muita ihmisiä kohtaan.

jokainen niitä yleisiä käyttyäytymistapoja rikkoville oli (vanhoina hyvinä'/pahoina' aikoina) ihan omat metoodinsa joilla tuollaiset kitkettiin pois: torille esille ja jalkapuuhun iha 'hetkeksi rauhoittumaan' ja oppimaan ihmisten tavoille.

toimisi varmasti hyvin nykyisinkin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme