Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelaako teidän 13 v. peliä nim GTA IV??

Vierailija
11.02.2010 |

eli peli on K-18 ja siellä voi ammuskella ihmisiä että veri roiskuu..muuten pelin idea on varastaa autoja ja mäiskiä ihmisiä,,,,

miellä poika 13v pelasi jonkun aikaa kunnes näin mitä oikein tapahtuu..kun veri roiskuu näytölle niiin mielstäni riitti pelaaminen !!!

mitä mieltä olette? tekeekö tälläiset pelit nuoret väkivaltaisiksi???

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluampujat pelaavat kuulemma sniper-tyylisiä ampumispelejä.

Vierailija
42/71 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa olla sen ikäinen että antaisin jo GTA:ta pelata.

Mahtava pelihän tuo on -ei nyt vaan satu kukkahattutätien maailmankuvaan sopimaan mutta mitäs siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin edesvastuutonta antaa alaikäisen pelata k-18 -pelejä.

Vierailija
44/71 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 5v seuraa vieressä..ei tuo ukko muutenkaan kovin järkevä ole

Vierailija
45/71 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä kyllä pelaa...

Vierailija
46/71 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmiä olette, tuollaisessa isässä annetaan tuollainen paska roolimalliksi! Olkoon kuinka fiksuja mukuloita vaan, tuo peli vetää maailmaansa täysin ja vähän kypsymättömimmille lapsille (lapsihan 13v on!!!!) tuo antaakin sitten todella hienot realiteetit.

Ja tiedän, mistä puhun, todellakin olen kaikki gta:t läpi pelannut, ja niissä veri lentää, ihmiset kuolee milloin milläkin mm. moottorisahalla, pesäpallomailalla, veitsellä, aseista nyt puhumattakaan! Ja ryöstetään ihmisiä, ajetaan kolareita, käydään huorissa.. Juu "eihän nuo niin väkivaltaisa näytä olevan.."

Joku raja taas, mammat! k18 on k18. piste.

Vierailija
47/71 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä tuesta ! siis niitä jotka eivät anna lasten alle 18 v pelata tätä GTA peliä!!!

olen tässä asiassa yksin meidän talossa, mies ei nimittäin kuulemma jaksa kieltää kun lapsi ei kumminkaan tottele !!!..

mulla oli tosi hyvä keskustelu nuoren kanssa pelikiellosta ( sitten kun oltiin vähän jäähdytelty), ja poika hyväksyi kiellon ja ymmärsi että kiellän sen takia ETTÄ RAKASTAN HÄNTÄ ja välitän siitä mitä rakas lapseni tekee

Vierailija
48/71 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 9-vuotias tunnisti sen tv-uutisissa olikohan pari päivää sitten jostain eurooppalaisesta lastenkodista. Kysyi, miten lastenkodissa voidaan pelata k-18-peliä. Siellä lapset pelasi sitä ja poika kertoi pelaanneensa sitä oman ikäisten ja yhden 7-vuotiaan kaverin luona. Kertoi, että siellä ollaan jossain kaupungissa...

Vierailija
49/71 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoi tossa olkani yli, että ihan sairasta antaa 13-vuotiaan pelata sitä. Se on syystä K-18 ja aikuisten peli.

Vierailija
50/71 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo herätkää gta:aat ei oo edes pahoi siin veriki näyttää iha joltai maalilt toisin kuin battlefield neloses veri lentää ja raajat irtoo!

Vierailija
51/71 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin noin nuorena ja nuorempanakin väkivaltapelejä. Normaali ihminen musta kasvo. Pelaan edelleenkin.

Vierailija
52/71 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan me hakattiin 15 vuotiana ihmisiä oikeasti (tai saatii turpaa)  ja täällä mammat tuhisee uskaltaako pojan antaa pelata peliä...M35

Vierailija
54/71 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pelannur pienestä asti gta ta ja yhä pelailen joskus:D pienen lapsen äiti olen ja täysin terve! Kyllä mä luulen että pitää olla valmiiksi jotain ongelmia jos tuosta pelistä koituu haittaa.

Vierailija
56/71 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi ( joka on 10.v) pelaa gta V:tä päivittäin ja meidän lapsen serkusta ( 7.v!!) on tullut gta V riippuvainen. Minusta asiaan on tehtävä muutos... Mieheni antaa lapsellemme luvan pelata gta :ta joka on mielestäni väärin. Pelatkoon niitä sitten kun on oikeasti 18.v.

Vierailija
57/71 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:06"] Meidän lapsi ( joka on 10.v) pelaa gta V:tä päivittäin ja meidän lapsen serkusta ( 7.v!!) on tullut gta V riippuvainen. Minusta asiaan on tehtävä muutos... Mieheni antaa lapsellemme luvan pelata gta :ta joka on mielestäni väärin. Pelatkoon niitä sitten kun on oikeasti 18.v.
[/quote]
Kiellät ne pelit. Jos ei miea usko, viskaat lepikkoon koko pelin. Meillä pelataan minä sekä mies tuota, lapsia ei meillä ole mutta esim kummilapsia jos tulee yökylään niin ei todellakaan pelata heidän nähden.

Vierailija
58/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia grand theft auto ja saa minusmielestä pelata jo viisi vuotiaat ainakin omalapseni joka on 5v pelaa jo gtaata

Vierailija
59/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haista vittu 

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:06"] Meidän lapsi ( joka on 10.v) pelaa gta V:tä päivittäin ja meidän lapsen serkusta ( 7.v!!) on tullut gta V riippuvainen. Minusta asiaan on tehtävä muutos... Mieheni antaa lapsellemme luvan pelata gta :ta joka on mielestäni väärin. Pelatkoon niitä sitten kun on oikeasti 18.v.

Kiellät ne pelit. Jos ei miea usko, viskaat lepikkoon koko pelin. Meillä pelataan minä sekä mies tuota, lapsia ei meillä ole mutta esim kummilapsia jos tulee yökylään niin ei todellakaan pelata heidän nähden.

Vierailija
60/71 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa 10v. Pelata mutta lupasi ettei tee tehtäviä jä ammu toisia eli elää niinkuin oikea ihminen minusta silloin tuo peli ei nyt niin paha ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi