Miehen kaveri oli täys sika.
Miehen kaveri istui miehen kanssa okkkarissa ja katsoivat tabletilta jotain omia juttujaan. Miehen kaverin puhelin soi ja lopetti puhelun nopeasti. Kuulin kun sanoi miehelleni "pitää mennä kotiin. Mitähän se h u o r a on laittanut perunoista tänään" ja naurahti. Mieheni oli ihan hiljaa. Tää miehen kaveri lähti ja ihmettelin asiaa miehelle ja sanoin, että kuulin sen ja mies sanoi , joo , oli aika typerä läppä mutta se nyt heittelee välillä tollasta.
En tiedä , itse meni jotenkin maku koko kaveriin, ennen olin pitänyt mukavana ja kohteliaana, enkä vain hyväksy tuollaista "läppää."
Onko tää teiän mielestä turhaa loukkaantumista vai mitä mieltä itse olisitte?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Miehesi oli ihan hiljaa, koska arvasi sun kuuntelevan. Oiskohan normaalisti lähtenyt läpänheittoon mukaan, jos heillä kerta on tapana tollasta heittää`?
Kauhea edes ajatella tälläistä.
Etkö ymmärrä huumoria? Olihan tuo nyt aika hauska vaikka sovinistinen :D
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sielä kotona odottaa h u o r a?
Ja vielä perunamuusia kainalossa?
Fiksun ja itsevarman miehen ei tarvitse tehostaa itseään tuollaisilla kommenteilla. Nuo ovat pikkunöösien juttuja.
Ne heittää tuota horoläppää keskenään.
"Tunnet ihmisen vasta sitten, kun tunnet hänen ystävänsä."
Se on ns. äijäpuhetta, millä pikkupojat yrittävät korostaa miehisyyttään naisia halventamalla. Samalla tavalla ukkosi puhuu sinusta kavereidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ne heittää tuota horoläppää keskenään.
"Tunnet ihmisen vasta sitten, kun tunnet hänen ystävänsä."
Niinpä. Uskomatonta millaisiin ääliöihin naiset rakastuvat, mutta toisaalta eihän ne naiset tunne niitä miehiä, kun miehet näyttävät naiselle vain yhden puolen itsestään.
Voi kauhia - sijaisloukkaantuja taas liikkeellä..
Älä pilkkaa sikoja. ne joutuu kestämään paljon lois ihmis elukoiden takia.
Todennäköisesti se kaverin nainen on h u ora. Miksi olisi valehdellut?
Turhaa kitisette!
Tuo miehen kaveri on vain rehellinen ja lisäksi pelimies.
Hyi. En hyväksyisi edes läppänä tuollaista kielenkäyttöä, ja aika paljon olen huumorin varjolla hyväksynyt. Todella mautonta "läppää"
Vierailija kirjoitti:
Fiksun ja itsevarman miehen ei tarvitse tehostaa itseään tuollaisilla kommenteilla. Nuo ovat pikkunöösien juttuja.
Mutta se fiksukin voi olla rehellinen tai onkin jos kerran on fiksu. Eikö niin?
Äitykkä siellä puhelimessa huusi, että "tule vitu. nulikka sieltä kotiin ja äkkiä"
No jos asiaa oikein pohtii, niin kaverilla on siis kotona nainen, joka makaa rahaa vastaan kenen tahansa miehen kanssa? Vai mitä en nyt ymmärrä?
ekaksi kuunnellaan salaa ja sitten ihmetellään mitä ollaankaan kuultu. Hyvä logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä huumoria? Olihan tuo nyt aika hauska vaikka sovinistinen :D
Minä ymmärrän paljonkin huumoria, hyvin roisiakin, mutta mun mielestä ainakin oli aika pska läppä. Lapsellista ja mautonta.
mitä jos se nainen oikeasti kokkaa vaan perunoita ja sitten on huorannut, tai pettänyt miestänsä. minun mielestä sinun ei kannata ottaa osaa perunaruokiin tai siihen huoraamisen tarkistamiseen.
Olisi OK kertoa sille naiselle nimittely. Kyllä se on syy loukkaantua ja vetää pakasteet nokkaan.