Miehen kaveri oli täys sika.
Miehen kaveri istui miehen kanssa okkkarissa ja katsoivat tabletilta jotain omia juttujaan. Miehen kaverin puhelin soi ja lopetti puhelun nopeasti. Kuulin kun sanoi miehelleni "pitää mennä kotiin. Mitähän se h u o r a on laittanut perunoista tänään" ja naurahti. Mieheni oli ihan hiljaa. Tää miehen kaveri lähti ja ihmettelin asiaa miehelle ja sanoin, että kuulin sen ja mies sanoi , joo , oli aika typerä läppä mutta se nyt heittelee välillä tollasta.
En tiedä , itse meni jotenkin maku koko kaveriin, ennen olin pitänyt mukavana ja kohteliaana, enkä vain hyväksy tuollaista "läppää."
Onko tää teiän mielestä turhaa loukkaantumista vai mitä mieltä itse olisitte?
Kommentit (42)
Yksinkertainen reppana, joka todennäköisesti asuu äitykkänsä kellarissa.
No oli kyllä tosi mautonta läppää.
Siellä on käynyt klassinen että nainen ei muuta tee kun nalkuttaa ja valittaa. Muutenkin tiedoksi arvostus ja kunnioitus täytyy ansaita eikä sitä saa syntymällä naiseksi ja huijaamalla mies isäksi
Entä jos sielä kotona odottaa h u o r a?
Todennäköisesti on tiukka kroppainen pitkä joukkupelaaja jolla on satoja facebook-kavereita. Ei taida olla p*llunnuolija.
miten se mies on sika, jos sillä on kotona h u o r a?
Miehesi oli ihan hiljaa, koska arvasi sun kuuntelevan. Oiskohan normaalisti lähtenyt läpänheittoon mukaan, jos heillä kerta on tapana tollasta heittää`?
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin kun jossain puhuttiin pahaa naisesta josta en mitään tiedä. Oletko varma että se nainen ei ole ansainnut niitä haukkumista vaikka jatkuvalla pettämiselle?
Joltain narkki/wt-touhulta haiskahtaa
Kuinka monta sovinistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään tiskatkoon h u o r a pimeässä.
Taattua wt-tyyliä. Asutteko Kontulassa, stadin vuokrakämpässä?
Kutsuu äityliään huo#aksi. Ikävä immeinen.
Vierailija kirjoitti:
Joltain narkki/wt-touhulta haiskahtaa
Mitä tuo wt- tarkoittaa?
Itse tunnen paljon entisaikojen vanhan ajan narkkeja, eivät nimittele eivätkä huorittele ketään, varsinkaan omaa kumppania.
Ruokakaupassa ja pihalla kuulee nykyään jopa nuorten äitien kutsuvan ketä vaan naisia huoriksi. Aiemmin olisi tuollaisen sanoja saanut hävetä silmät päästään ja varmaan olisi tullut sosiaalitoimi katsomaan, että kuka niitä lapsia kasvattaa, jos lapset ovat seurassa, missä kielenkäyttö on tuota tasoa.
Ite olisin maustanut tota heittoa sanomalla
 nat si huo ra
Elikkäs 4/5 ja terkut perpignaniin.
On kyllä tosi mautonta enkä ymmärrä mutta joillakin miehillä voi olla semmoinen juttu että pitää esittää kavereille ja jotenkin ehkä kuvittelee että hän on kova jätkä jolla iso muna kun sanoo noin. Tosiasia on toki päinvastainen
Vierailija kirjoitti:
Siellä on käynyt klassinen että nainen ei muuta tee kun nalkuttaa ja valittaa. Muutenkin tiedoksi arvostus ja kunnioitus täytyy ansaita eikä sitä saa syntymällä naiseksi ja huijaamalla mies isäksi
No mitä jos sinä nyynä alkaisit lopultakin ottaa omista ohjeistasi vaarin ja alkaisit ansaita sitä arvostusta ja kunnioitusta?
Mistä tiiät ettei oo kyseisen alan harrastaja?