Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni, harmiton sivusuhde on elämän suola

Vierailija
05.05.2022 |

Varsinkin, jos kumpikaan ei ota sitä liian vakavasti, vaan kyse on vain hauskasta ja himoittavasta seksiseurasta. Kyllä elämästä saa, pitää ja ehdottomasti kannattaa nauttia!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avo, avio litossa kuin seurustelu suhteessa: Se on väärin! Mutta jos olet vapaa ihan OK!

Kuka sanoo, että se on väärin?

Olisko se tyttöystävä/vaimo???? Jos asiasta ei ole sovittu on se pettämistä. Perusoletuksena on uskollisuus. Vai onko näille ihmisille ok että vaimokin hommaa "hauskan" sivusuhteen välittämättä siitä mitä oma puoliso ajattelee?

Vierailija
22/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sivusuhde on "harmiton" myös puolison mielestä ja yhtä harmiton olisi sinulle puolisosi sivusuhde, niin mikäpä siinä. Muussakaan tapauksessa en tuomitse, mutta ymmärrän jos puolisosi niin tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Itselleni elämän suola on onnellinen parisuhde, jossa saan niin hyvää seksiä, ettei sivusuhteet voisi vähempää kiinnostaa.

Ikävä, että joudut AP tyytymään muiden jämiin.

Yksinkö olet suhteessa? Yksikään suhde ei ole turvassa pettämiseltä.

En sitä väittänytkään. Ikävä jos sinun puolisosi ovat kaikki pettäneet, kun on tuollainen asenne. Olet selvä WT.

Vierailija
24/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta paria jotka sallivat syrjähypyt.

Vierailija
25/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avo, avio litossa kuin seurustelu suhteessa: Se on väärin! Mutta jos olet vapaa ihan OK!

Olisko se tyttöystävä/vaimo???? Jos asiasta ei ole sovittu on se pettämistä. Perusoletuksena on uskollisuus. Vai onko näille ihmisille ok että vaimokin hommaa "hauskan" sivusuhteen välittämättä siitä mitä oma puoliso ajattelee?

Sinä sen sanoit perusoletuksena. Kenen standardin mukaan sitten mennään, kun niitä rajoja ei ole määritelty? Minä en ole luvannut mitään. Minun olisi pitänyt kertoa etten elä raamatun jäänteiden mukaan? Parisuhde tulisi nähdä silti naisen lasien läpi katsottuna, kun perusoletus on uskollisuus?

Vierailija
26/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle harmiton sivusuhde tarkoittaa lähinnä vain sellaista pientä flirttiä hyvän ystävän kanssa. Seksisuhde avioliiton rinnalla harvemmin on harmiton.

Vierailija
27/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Itselleni elämän suola on onnellinen parisuhde, jossa saan niin hyvää seksiä, ettei sivusuhteet voisi vähempää kiinnostaa.

En sitä väittänytkään. Ikävä jos sinun puolisosi ovat kaikki pettäneet, kun on tuollainen asenne. Olet selvä WT.

Kur kur, tuliko vaahtopallot pöksyyn kun pääsit silvaltamaan miestä

Vierailija
28/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän suola on se että on löytänyt tosirakkauden itselle täydellisesti sopivan ihmisen kanssa, jolloin ajatuskin jonkun toisen kanssa olemisesta tuntuu vastenmieliseltä.

Vierailija
29/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä aloitus varmaan oli, mutta vastaanpa silti Mieheni pieni harmiton sivusuhde aiheutti itselleni masennuksen ja unettomuuden sekä syöksi koko avioliiton ja perhe-elämän kriisiin. Toivottavasti oli kuitenkin sen arvoista moinen petos ja valehtelu.

Vierailija
30/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni ei oikeasti tiedä, mitä se oma rakas mussukka puuhastelee lounasaikaan? Tiedän ainakin neljä petturia, mutta asiahan ei minulle kuulu.

Vierailija
31/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusuhde aika harvoin on harmiton tullessaan ilmi.

Vierailija
32/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni ei oikeasti tiedä, mitä se oma rakas mussukka puuhastelee lounasaikaan? Tiedän ainakin neljä petturia, mutta asiahan ei minulle kuulu.

Käräytä. Sitten tietävät. Sinä nautit pikku salaisuuksista ja kenties ylimielisesti säälit mielessäsi petettyjä, mutta muista että sama koskee myös sinua. Yksikään suhde ei ole turvassa.

Vierailija
33/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusuhde aika harvoin on harmiton tullessaan ilmi.

Niinpä. Alibissa useinkin surmien motiivina.

Vierailija
34/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole sinä se rehellinen kerrankin ja kerro tilanteesta vaimoille vaikka anonyymisti. Anna vaimoille helppo syy heittää äijä pihalle.

Onko oikeasti rohkeutta käräyttää?

Vierailija
35/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Miespettäjät on määkyviä draamaluusereita kun tulevat itse petetyksi. Ei se sitten niin kivaa ollutkaan kun omalle kohdalle osui.

Vierailija
36/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, harmiton ja harmiton. Esimerkki elävästä elämästä.

Mies jäi monen vuoden jälkeen kiinni pettämisestä, kun salarakas ei enää uskonut miehen avioerohokemaan. Salarakas kosti. Paljasti miehen vaimolle, työpaikkansa naispomolle (koska mies ja salarakas olivat samassa työpaikassa) ja miehen veljelle.

Niinpä mies siirrettiin muihin hommiin, avioerossa meni yritys, talo, kesämökki ym. Sukulaiset ja nyt jo aikuistuneet lapset eivät siedä miestä, eivötkä ole tekemisissä. Salarakas jätti miehen ja aloitti viikon kuluttua uuden suhteen miehen tutun kanssa.

Elämä on usein raakaa, pahempaa kuin elokuvissa.

Vierailija
37/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kur kur, tuliko vaahtopallot pöksyyn kun pääsit silvaltamaan miestä

Tällä palstalla ei miehet pyöri, peräkammarin pojat ja jonnet vaan. Monet niistä kyllä osaavat sentään kirjoittaa, toisin kuin sinä :D

Vierailija
38/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on kun työskentelee bordellissa.

Vierailija
39/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on kehno provo joltain tyypiltä, jolla ei ole sitä ensimmäistäkään suhdetta. Silti näitä sivusuhteen pyörittäjiä on olemassa ja minun on tosi vaikea ymmärtää sitä. Saavatko he jotain lisäkiksejä siitä valhetelusta, vai miksei vain voi olla avoimesti moniavioinen?

Itse en elä perinteisessä parisuhteessa ja aina on löytynyt samanhenkistä porukkaa. Heitä, joilla on avoin-tai polysuhde, ei niin vakavalla mielellä olevia sinkkuja jne. Minun ei ole tarvinnut koskaan pettää tai kusettaa ketään.

En voi kuin ihmetellä, miksi ihmiset muodostavat itselleen sopimattomia suhteita ja sitten toteuttavat omia tarpeitaan muita loukaten.

Vierailija
40/40 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä