Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäiseksi "jäitte", eli vaikka olette vanhempia, minkä ikäisenä ajattelette itseänne?

Vierailija
05.05.2022 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin koen olevani noin parikymppinen, vähän päälle. Kuitenkin kun kuuntelee sen ikäisten juttuja, tajuaa olevansa vanhempi. Ikää 34v.

Vanhin tytär on yliopistossa ja nuorempi lukiossa.

Lasten ja niiden kavereiden kanssa on aivan luontevaa keskustella opiskeluun, lukioon ja ensimmäiseen kämppään jne liittyvistä asioista jotka tuntuvat ihan eilen tapahtuneilta vaikka itsellä näistä ajoista on 30v

Jonkun satunnaisen oman ikäluokan edustajien jutut ovat vaan niin ankeaa vanhusten höpinää.

Vierailija
22/30 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-47 v.

Olen 53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että olen jumiutunut 26-27-vuotiaaksi, olen nyt 32. En vain osaa nähdä itseäni tuon vanhempana ja ensimmäiset ikääntymisen merkit kauhistuttavat.

Vierailija
24/30 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana tunsin olevani kolmekymppinen. Nyt neljänkymmenen lähestyessä koen edelleen olevani kolmekymppinen, ja sen ikäiseksi minut yleensä arvioidaankin.

Tilanne kenties muuttuu sitten jos alkaa tulla fyysistä kremppaa.

Vierailija
25/30 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omen yli 40, mutta jotenkin koen itseni nuoremmaksi. Jos luen jutun jossa nuoria haukutaan, olen kiukkuinen että ei tuo päde kaikkiin nuoriin, ei esim.minuun.

Vierailija
26/30 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen itseäni n. 40-vuotiaaksi.

Olen 50.

Vierailija
27/30 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani vähän alle 3-kymppinen. 

Ehkä myös juuri siksi etsin aikoinaan kumppaniakin sen ikäisistä. Tällä hetkellä olen avoliitossa juurikin alle 30v kanssa ja henkiset ikämme kohtaavat hyvin.

Oma ikäni on 45+

Vierailija
28/30 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan AINA nuoremmaksi, joten en välitä enää korjata asiaa.

Toki välillä säikäytän ihmisiä kertomalla, että vanhin lapseni on 26-vuotias.

Tekin säikähtäisitte, minulla on kauttaaltaan siloiset kasvot, olen ohjannut kaikki tulevat ryppyni jalkapohjiin.

Olen joka kohdasta nuorekas, en vain kasvoiltani.

Vierailija
29/30 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 tai joku 10-11 😄

Olen 38

Vierailija
30/30 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilahduin eilen ihan suunnattomasti, kun mies oikaisi, että olen vasta 45. Olin jo pitkään ajatellut olevani 46. Ja en kyllä itsekään tajua, miten tuommoinen töppi pääsi tapahtumaan, mutta mieluummin näin päin. :D En osaa sanoa, mikä olisi sellainen henkinen ikäni, mutta sen tiedän, ettei se kyllä ole lähelläkään nelivitosta, ehkä jossain 25-30 välillä.