Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erohehku! Ihana tunne, kun olet päässyt vapauteen ja toteuttaa haaveitaan.

Vierailija
04.05.2022 |

Ei vitsi, olisinpa tehnyt tämän niin paljon aikaisemmin! Oma elämä, omat säännöt. Kukaan ei enää nujerra, alista tai hauku, ihan vaikka vaikka huvikseen kun en jaksanut hieroa, sanoin väärät sanat etc. Kukaan ei tule enää sanomaan minulle, miten minun pitäisi elää tai olla tässä elämässä, toista ihmistä varten.
Ihana tunne, olen aloittanut elämäni uudelleen. Olen niin onnellinen kun saan olla vain näin. <3

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
22/24 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan eroa. Tunnen olevani kuin häkissä. En jaksaisi enää sitä kaikkea negatiivisuutta, joka vyöryy päälleni, kun hän tulee töistä kotiin. Joinakin päivinä jo ulko-ovella saattaa alkaa huuto, joko lapsille tai minulle. Joskus ajattelen, että olisipa hauska olla pari päivää niin, että hän ei tulisikaan töistä kotiin, eikä soittaisi tai laittaisi WhatsApp -viestejä. Valittaisi aina kaikesta. Syyllistäisi minua. Mitätöisi tekemisiäni tai tekemättä jättämisiäni. Arvostaisipa hän minua edes yhtä paljon kuin lemmikkiä.

Ajattele niin päin että jonain päivänä et ole kotona kun mies tulee töistä. Sinulla on oma asunto, oma rauha eikä sinun tarvitse kuunnella kenenkään syytöksiä ja negatiivisuutta.

Pikkuhiljaa alat etsiä asuntoa ja järjestellä asioita. Ei kannata passiivisena odottaa että mies tekee jotain tai muuttuu yhtäkkiä aurinkoiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin itse vajaat 20 v. sitten naisesta joka teki oloni kaikilla olemassa olon tasoilla kurjaksi. Olo oli aivan mahtava enkä katunut päivääkään päätöstä joten muistakaa myös miehet sama, eli ålkää jääkö sinnittelemään, suorittamaan tai taistelemaan huonon suhteen puolesta vaan tehkää ratkaisu ITSE. Yleensä, kun uutta suhdetta ei edes etsi niin se tulee kohdalle ja niin kävi myös minulle.

Vierailija
24/24 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aina ollut oma vapaus, vaikka olenkin seurustellut vuosikausia.

Toki jos jotku alkaa toisen orjaksi niin sitten asia eri,kuten ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi