Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
g: mitä namia ostat kaupasta ITSELLESI???
09.10.2006 |
usein jotain suklaata, lahinnä patukoita ja joskus irtokarkkeja
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sipsejä ja popcorneja lasten kanssa jaettavaksi.
karkkia en osta melkein koskaan...
suklaata vain " energian puutteeseen" ;)
Lidlin nougatsuklaamoussevanukas (semmoinen isompi purkki, pohjalla kermavaahtoa) on iiiiihanaaaaa!
Esim. Pantteri mix, lakusekotusta, kismettejä, turkinpippureita, fazerin sinistä...
Alue: Aihe vapaa
ja joskus pehmiksen