Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, joudutteko ostamaan miehillenne vaatteet?

Vierailija
04.05.2022 |

Yksi tuttavanainen sanoi käyneensä Dressmannilla ostamassa kasan vaatteita miehelleen kun ukko ei halua/osaa ostaa itse. Järkyttävää. Onneksi olen sinkku!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole mitään shoppailijoita. Naiset osaavat myös tehdä parhaat valinnat, mitä hinta-laatusuhteeseen tulee. Mies kirjoittaa toiveet ylös ja minä lähden metsästämään :)

Vierailija
22/36 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaankaan. Ostaa itse dressmannilta paitansa ja  housunsa ja lyhennyttää housut ompelijalla

Housuja on monen pituisia. Kannattaa sovittaa kaupassa tai netistä tilatessa valita oikea pituus. Jos ei tiedä niin mittanauhalla pituus vanhoista housuista - helppoa!

Tietysti sovittaa, mutta jos on mahaa vähän reilummin, yleensä kaikki vyötäröltä kiinni mahtuvat housut ovat liian pitkiä.  Joka ikiset farkut pitänyt lyhentää

Mun farkkujen koko on ollut 31x30 viimeiset 20 vuotta. Helppo muistaa

M40

Lyhyempi kuin useat naiset. Taisit kuitenkin muistaa väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan jotain jos huomaan kaupassa jotain miehelle sopivaa. Muuten kyllä ostaa vaatteensa ihan itse.

Vierailija
24/36 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehenä olen havainnut että naisia näkee huomattavasti useammin pyörivän tavaratalojen miesten vaatteiden osastolla kuin miehiä näkisi liikkuvan vastaavilla naisten vaatteiden osastolla. En tiedä sitten ostavatko he niitä vaatteita itselleen, aviomiehelleen tai pojilleen.

Vierailija
25/36 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaankaan. Ostaa itse dressmannilta paitansa ja  housunsa ja lyhennyttää housut ompelijalla

Housuja on monen pituisia. Kannattaa sovittaa kaupassa tai netistä tilatessa valita oikea pituus. Jos ei tiedä niin mittanauhalla pituus vanhoista housuista - helppoa!

Tietysti sovittaa, mutta jos on mahaa vähän reilummin, yleensä kaikki vyötäröltä kiinni mahtuvat housut ovat liian pitkiä.  Joka ikiset farkut pitänyt lyhentää

M40

Monesti nuo tuumakoot ovat vain suuntaa-antavia ja 30-31 tuuma voi olla sopiva pituus joissakin malleissa, jos ei halua joutua lyhentämään lahkeita. Itselleni 32 tuuman pituiset farkut ovat yleensä sopivan pituiset ilman että lahkeet olisivat turhan pitkät. Joissakin malleissa ei ole edes noita parittomia pituuksia vaan ne vaihtoehdot ovat 30, 32 ja 34.

Vierailija
26/36 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi eksä ei koskaan ostanut itselleen vaatteita. Valinta oli lähinnä, joko kulkee ryysyissä tai minä ostan. Yhdessä asumisen kuvitteli olevan ilmainen täyshoito. Nuorena ja tyhmänä en tajunnut, että olisin voinut myös jättää kyseisen miehen, kun läheiset kehuivat miestä kivaksi ja ohjeistivatt, etten saa olla itsekäs raha-asioissa.

Vierailija
27/36 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
28/36 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, synttäri- ja joululahjaksi.

Vierailija
29/36 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan osta kuin ehkä joskus jotain lahjaksi. Makutuomariksi voin lähteä mutta mielellään en sitäkään.

Vierailija
30/36 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

30 pituus on ihan hyvä 173cm miehelle. Miehet pitää housuja lantiolla ei nosta niitä kainaloihin saakka niin kuin nykyajan naiset.

Vierailija
31/36 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ostetaan omat vaatteet. Miehellä tosin on aika paljon räsyjä vaatteita, mutta siinäpähän kulkee niissä kun ei jaksa ostaa uusia.

Vierailija
32/36 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Mies haluaa valita itse vaatteensa. Ne eivät ole oikein minun makuuni. Jos suosittelen jotain ja ehdotan toisen mallisia niin ne jäävät komeroon jotenka en mene enää tyrkyttämään mielipiteitäni. 

Vierailija
33/36 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten alusvaatteet

Vierailija
34/36 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan miehen vaatteet ja kyseessä ei ole mikään mammanpoika, vaan kiireinen yritysjohtaja. Minä hoidan kodin ja vaatetan meidät kaikki, ihan siinä samalla ostan miehelle vaatteet kun tilaan itsellenikin. Miehellä ei ole aikaa tähän ja teen tämän mielelläni, koska sillä tavalla pystyn myös koordinoimaan että pukeudutaan yhtenäisesti. Vaatehuolto ja hankinnat on mun vastuulla ja tykkään tästä. En tietystikkään omasta pussistani maksa vaan mies maksaa kaiken. 

Vierailija
35/36 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostan sukkia, jos siis bongaan jostain jotain hauskalla kuviolla olevia, viimeksi ostin sellaset Hulk-sukat miehelle. Samoin jos muuten huomaan vaikkapa t-paidan tai pyjaman josta tiiän että se tykkäisi. Mutta siis tää on sellasta hupi- ja heräteostelua, kun mies tarttee vaatteita se ostaa ne ite. 

Vierailija
36/36 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joudu ostamaan, mutta autan kyllä miestäni vaateostoksissa. Hän inhoaa vaatteiden ostamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi