Tiedätkö millaisista naisista muut naiset suuttuvat eniten?
Nuorena en ihan täysin ymmärtänyt että juuri se ominaisuus, mitä vedin jokseenkin piiloon, oli se mitä muut kadehtivat eniten. Sellainen viileä nainen. Olen seurannut jotain instoja missä naiset esittävät sellaista. Olin sellainen ihan sisältä. En tuonut sitä kovin paljoa esiin.
Kommentit (44)
Nyt ap analysoi aivan liikaa mitä muut naiset ajattelevat. Ehkä fitness tyypit on sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap analysoi aivan liikaa mitä muut naiset ajattelevat. Ehkä fitness tyypit on sellaisia.
Jep itse en välitä tippaakaan.
Kyllä eniten ärsyttää työpaikkaflirttailijat. Se flirttailu ei välttämättä ole kokonaan tietoista edes. Jotenkin vaan aina kun mennään jonkun pomon ohi niin hiuksia harotaan ja siirrellään kovasti. Ja sitten kuvitellaan, että kun pomo kovasti heille juttelee sen seurauksena, että se on merkki heidän fiksuudesta, eikä siitä että he nauraa kaikille heidän jutuille ja ehkä kikattelee välillä. Enkä väitä, että nämä kaikki naiset olisi moraalittomia tai reittä pitkin ylenemistä etsiviä. He ei vaan ymmärrä, että tällä toiminnallaan he saa väistämättä itseensä tietynlaisen leiman niin työpaikan miehiltä kuin naisiltakin, vaikka olisi itse enkeleitä.
Sitten naistyötovereille haikaillaan, "voi kun tuo pomo x on niin söde ja ihku". Kyseinen pomo on hierarkiassa todella paljon ylempänä kuin tämä haikailija. Tekisi mieli sanoa, että kun siinä ihkuttelet niin tämä sun söpöliini tekee moniin ihmisiin ja suuriin rahoihin vaikuttavia päätöksiä ja päivän päätteeksi hän ajaa loistoautollaan vaimonsa ja lastensa luokse. Ei hän ole mikään teinipoppari, joiden perään kuuluukin kuolata julkisesti. Eikä hän todellakaan aio vaarantaa asemaansa alkamalla puuhailemaan jonkun alaisensa kanssa.
Mikähän haloo siitä nousisi, jos kyseinen pomo selittäisi kahvipöydässä miten tämä flirttailija on niin "söde ja ihku".
Jotain ärsyttää vietävästi kun joku ei välitä jonkun toisen ärsyttämisestä.