Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gmail-tuntijat, apua!

Vierailija
18.08.2008 |

Millä näen, onko minulle tullut uusia viestejä? Viestiketjun vastaukset menevät sinne samaan pinoon ja ainoa, mistä olen tuon saapuneet-sivulla (tähän mennessä) osannut päätellä on numero, joka kertoo, kuinka monta viestiä missäkin ketjussa on. No eihän noita nyt kukaan muista ulkoa, että olisko siellä viimeksi 4 vai 5 vaan kaikki pitäisi periaatteessa aina tarkistaa, vai..?

Toinen juttu viestiketjuista, onko siellä jossain asetusta, josta yhden ketjun viestit saisi näkymään kaikki kerralla ja mieluiten tuorein ensin? Nyt minulla näkyy vaan itsikot ja itse jokainen viesti pitää sitten klikata erikseen auki..?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi oikealla olevassa valikossa näkyy kohta:

postilaatikko (4)

Viestiketjussa saat näkymään kaikki viestit, kun klikkaat alaosassa kohtaa "laajenna kaikki"

Vierailija
2/2 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viestiketjut, joihin on tullut uusia viestejä, siirtyvät automaattisesti Saapuneet-kansion yläreunaan. Eli siitä luulisi olevan helppo katsoa, onko uusia viestejä.

Tuorein viesti avautuu aina automaattisesti ketjun pohjalla. Aiemmat viestit näkyvät yleensä vielä samassa viestissä, jos klikkaat auki "- Show quoted text -" (tai vastaava suomeksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla