Mitä tehdä kun olet löytänyt TÄYDELLISEN MIEHEN jota rakastat, mutta joka haluaa kanssasi vain FWB-suhteen?
Mies on kaikin puolin täydellinen, maailman komein, lihaksikas, hauska, erinomainen sängyssä, listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta jätän välistä, että päästään asiaan, jokainen varmast osaa kuvitella täydellisen miehen itselleen.
Nyt olemme Friends with Benefits suhteessa. Olen miehen rakastunut kovemmin kuin keneenkään ennen. Kuitenkin mies ei halua vakavempaa, ei hänellä muita ole, mutta hän haluaa pitää tämän vain FWB-suhteena.
Se satuttaa minua että suhde ei tästä etene, mutta samaan aikaan tämä on kuitenkin paljon parempi kuin olla ilman tai jonkun muun kanssa, jota vastaan en tunne samoin. Haluaisin kuitenkin lapsiakin joku päivä.
Myös mielessäni on jopa alkanut pyöriä "taktiikoita", että miten saisin tästä miehestä ihan oman miehen, vaikka tiedän että suhde asioilla ei pitäisi taktikoida, mutta tämä on elämäni mies, siitä olen varma.
Onko kohtalotovereita tai onko mitään vinkkejä mitä tässä pitäisi tehdä?
Kommentit (180)
fwb ei etene?
Nyt sun kannattaa googlata fwb
Olen itse useissa fwb-suhteissa ollut mies, tässä ajatuksia: Todennäköisintä on, että mies ei tule koskaan haluamaan fwb-suhdetta vakavampaa kanssasi.
Yhtä juttua voit kokeilla kuitenkin:
tapaile muitakin miehiä ja tuo tämä hyvin selvästi esille tälle fwb:lle, kerro kaikki hyvät puolet niissä muissa miehissä ym.
Jos tällä fwb:llä on jonkinlaisia ajatuksia mahdollisesta vakavammasta suhteesta kanssasi, em. toiminta voi nopeuttaa sitä, että hän ottaa asian esille. Mutta jos aloitetta vakavampaan suhteeseen ei häneltä tule, niin parempi lopettaa ko. fwb suhde, koska tilanne menee kannaltasi vaan pahemmaksi. Fwb suhteen ominaisuuksiin kuuluu, että kumpikin on vapaa samalla etsimään vakavampaa suhdetta muualta.
Minulle tapahtui tuo sama viime vuonna. Valitettavasti on armollisinta katkaista kaikki välit niin pian kuin mahdollista. Halauksia sinulle ap. Raastava tilanne. Mutta tunne arvosi. Ansaitset parempaa.
Ehkäisy pettää "vahingossa" on varmaan se helpoin tapa kahlita mies
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa mies alkaa seurustella jonkun toisen naisen kanssa, jolloin sinä romahdat.
Ja sen toisen kanssa saattaa hyvinkin nopsasti tehdä sen kaiken jota ap on epätoivoisesti jaksanut odottaa kuukausia (vuosia).. Ja jättänyt itse sillä aikaa elämänsä elämättä, koska kyllä se mies ihan varmasti vielä tajuaa kuinka me ollaan just ne oikeat toisillemme.
nim. kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa mies alkaa seurustella jonkun toisen naisen kanssa, jolloin sinä romahdat.
Ja sen toisen kanssa saattaa hyvinkin nopsasti tehdä sen kaiken jota ap on epätoivoisesti jaksanut odottaa kuukausia (vuosia).. Ja jättänyt itse sillä aikaa elämänsä elämättä, koska kyllä se mies ihan varmasti vielä tajuaa kuinka me ollaan just ne oikeat toisillemme.
nim. kokemusta on
Jep. Näin kävi minullekin. Elämäni tuskallisimpia kokemuksia. Kaiken huippu oli se, kun sama tyyppi ilmestyi kuvioihin vuosia myöhemmin. Lankesin taas. Oli kuitenkin valmis minun kanssa pettämään sitä, jonka oli aiemmin valinnut. Menin lankaan. Kunnes totuus taas paljastui! - Eri.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisy pettää "vahingossa" on varmaan se helpoin tapa kahlita mies
Huonoin idea ikinä. Sitten onkin lapsi miehen kanssa joka ei käy enää edes panemassa vaan vih¤a sekä sinua että lasta.
Fwb-suhde on nimenomaan panosuhde eikä se siitä muuksi muutu tai etene. Eikä sen kuulukaan. Mikään pakko siinä ei myöskään ole kenenkään olla eli jos se ei tunnu hyvältä ja/tai riittävältä itselle niin sitten se pitää lopettaa.
Toista ei voi ikinä pakottaa rakastumaan/rakastamaan.
Jännän viemää. "On niin täydellinen uuhh niin guuma". Ap on hänelle pelkkä pano, mutta roikkuu mukana koska haluaa "kesyttää" jänn iksen. HOh hoijaaaaa. Tarina vanha kuni taivas.
Niin.
No käytät 10 vuotta elämästäsi haavekuvan perässä. Tietysti.
Ei hän ole unelmiesi mies, koska haluatte ihan eri asioita. Jos haluat lapsia jossain vaiheessa, haluat varmaan myös perhe-elämää. Hän haluaa harrastaa, matkustella ja käydä ulkona ja kaljalla. Saisit yksinhuoltajan elämää. Sä huolehdit kaikki lapsen asiat rahallisesti ja ajankäytöllisesti ja oman toimeentulon. Hän huolehtii että pääsee itse salille ja omasta vapaudestaan kaikkeen muuhunkin.
10 vuoden päästä huomaat että alkaa olla kiire alkaa puuhaamaan niitä lapsia ja edelleen on se lasten isä löytymättä kun olet roikkunut haavekuvassa parhaat vuotesi. Lapsia ei keskimäärin enää pullautella 30 kympin jälkeen, vaan tuhannet on hoidoissa tekemässä niitä tuhansilla euroilla. Eikä se välttämättä onnistu sittenkään.
En käsitä naisia, jotka eivät heti päästä irti miehistä jotka eivät ole kiinnostuneita. Itselleni kertoo vaan sen, etten sitten itsekään ole. Sen verran arvostan itseäni. Ap on kuitenkin vielä hyvin nuori, omanarvontunto varmasti kehittyy.
Kuule voisin kertoa sinulle yhden asian: täydellisiä miehiä ei ole olemassakaan ja jos jokin asia on liian hyvä ollakseen totta niin se todellakin on näin eli utopiaa.
Yksi nainen on tehnyt tälleen:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008802103.html
Nainen pisti reikiä seksikumppaninsa kondomeihin
39-vuotias saksalaisnainen toivoi tulevansa raskaaksi, jotta ystävyyssuhde syvenisi.
///
Oma ystävä taas aikoinaan jätti pillerit syömättä, vaikka kertoi miehelle niitä syövänsä. No ne sai lapsen ja mies sitten vastenhakoisesti tuli yhteen. Suhde oli onneton, varsinkin miehen puolelta ja lapsi tietysti kärsi eniten. En vielä tänäkään päivänä ole kehdannut miehelle kertoa, mitä ystäväni teki, mutta tästä olen oppinut, että raskaaksi ei kannata salassa hankkia, jos mies ei sinua vakavaan suhteeseen halua.
N29
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen on tehnyt tälleen:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008802103.html
Nainen pisti reikiä seksikumppaninsa kondomeihin
39-vuotias saksalaisnainen toivoi tulevansa raskaaksi, jotta ystävyyssuhde syvenisi.///
Oma ystävä taas aikoinaan jätti pillerit syömättä, vaikka kertoi miehelle niitä syövänsä. No ne sai lapsen ja mies sitten vastenhakoisesti tuli yhteen. Suhde oli onneton, varsinkin miehen puolelta ja lapsi tietysti kärsi eniten. En vielä tänäkään päivänä ole kehdannut miehelle kertoa, mitä ystäväni teki, mutta tästä olen oppinut, että raskaaksi ei kannata salassa hankkia, jos mies ei sinua vakavaan suhteeseen halua.
N29
Täytyy sanoa, että on ihan moraalitonta toimintaa tuo joltain naisilta, että salaa hankkiutuu raskaaksi tietoisesti, että fwb-suhde syvenisi, jos mies ei enempää halua. Keino täysin moraaliton ja lopputulos vielä onnettomampi molemmille ja varsinkin sille lapselle!!!
Terv. vanhempi elämää nähnyt nainen
Totuus: Elämäsi polkee paikallaan niin kauan kuin ripustaudut tuohon suhteeseen ja rakennat itseäsi sen päälle. Et ole avoinna millekään muulle, todennäköisesti et näe elämässä niitä kaikkia tuhansia mahdollisuuksia jotka sinulla olisi vaikka työn, harrastusten ja asuinpaikan suhteen.
Toisaalta olet hyvin, hyvin nuori. Jos tämä suhteen toinen osapuolinen on rehellinen ja fiksu, on todennäköisesti sinulle todella kasvattavaa hakata päätäsi seinään hänen kanssaan. Sinä päivänä kun olet valmis pistämään sille pisteen, tunnet luultavasti itsesi paljon paremmin etkä enää hae tarkoitusta elämääsi toisista ihmisistä.
Suurien tunteiden keskellä on vaikea elää, mutta muista yksi asia: älä polta siltoja, pidä perääntymistie auki. Mieti tulevaisuuden sinua, älä sulke häneltä ovia tekemällä tyhmiä asioita nyt.
Klassisesti nainen saa miehen rakastumaan antamalla planeetan parasta suikkaria noin kerran viikossa. Panosta siihen, ja että saat miehen laukeamaan sun suuhun. Ihan sama syljetkö vai nieletkö mutta toi on se tapa.
t. mies joka kertoi sulle miessalaisuuden
Hassua, ettet AP itse tätä ole huomannut, mutta sinähän ET ole löytänyt täydellistä miestä. Jotta tuo mies olisi täydellinen sinulle, tulisi hänen haluta olla sinun kanssasi parisuhteessa eikä vain fwb-suhteessa. Sinulla on nyt HAAVEKUVA täydellisestä miesystävästä, mutta kuten käytäntö on osoittanut, tuosta miehestä ei ole parisuhteeseen kanssasi. Anna olla ja käännä kasvot kohti uusia tuulia. Älä tuhlaa elämääsi haihatteluun.
Lisäys edelliseen (158) viestiin : Suikkarin loppupuolella pelkästään r unkkaat sitä ja työnnät kielen ulos kiusaamaan t erskaa kevyesti, mies tulee satavarmasti sillä tavalla.
Strategian toinen vaihe :
3-4 viikon jälkeen tuota tehtyäsi, otat askeleen taaksepäin teidän fwb suhteessa, eli yhtäkkiä et pystykään näkemään niin usein "koska tuli menoa". Vastailet hitaasti tekstareihin tai vasta seuraavana päivänä. Mies huomaa että etäännyt jolloin pelkää menettävänsä suhteen hyödyt.
kolmas vaihe :
Ehdota tapaamista pienen tauon jälkeen, hyppäätte sänkyyn ja annat taas sitä suikkaria ja suuhunlaukeamista.
Sit sanot sillai vienosti "et melkein voisin tehä sulle tota joka päivä jos oltais kimpassa, ku tykkään siitä niin paljon". Kikattelet vähän perään. Mies saattaa itse ehdottaa sitä parisuhdetta siinä ja silloin. Jos ei, niin voit jälleen alkaa toistamaan strategian kakkosvaihetta eli etääntymistä. It's a game. Jotkut pelaa paremmin ja toiset huonommin.
-mies
Itse olin tuollaisessa "suhteessa" 5kk...mies antoi ymmärtää että voisi olla enemmänkin vaikka ensin piti tosiaan olla vain fwb juttu.. kun omat tunteet tulivat mukaan ja ihastus kasvoi toista kohtaan ja otin asian puheeksi, mies katosi kuin pieru saharaan. Joten vinkkinä on että lähde..ei se tule siitä muuttumaan. Olet vain varalla mikäli sattuu parempaa löytymään ja kun lähdet olet heti korvattavissa.