Vanhempiesi ammatit?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti sairaanhoitaja, isä opistoinsinööri ja isovanhemmat todellakin äidin puolelta maanviljelijä ja emäntä ja isän puolelta maanviljelijä - kauppias ja emäntä.😂
Itse yläkoulun aineenopettaja
Isoisovanhemmat olivat: yksi oli kruununmetsänvartija ja tämän puoliso ja muut maanviljelijöitä ja emäntiä.
Rieju on liejussa kirjoitti:
Äitini oli omaa sukua Sairanen ja Isäni Parantainen ja meistä lapsista tuli terveisiä.
Terveisiä maailmalta?
Vierailija kirjoitti:
Metsäkoneenkuljettaja ja siistijä
Eli raktorikuski ja siivooja.
Äitini kirjastontutkija ja isä vanginmuotoilija
Vierailija kirjoitti:
Ahtaaja ja siivooja. Itse olen rakennusarkkitehti, sitä tosin ei kysytty.
Ahtoiko se matkustajia metrovaunuihin?
Äiti on perhepäivähoitaja. En muista mikä isän ammatti oli, mutta oli sellutehtaalla töissä ja nykyään on eläkkeellä.
Yllätys ap päätti kysyä tätä kun on oikein juristi ja johtaja. On se kyllä niin hienoa. Propsit hei sulle!
Pläk nintsa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahtaaja ja siivooja. Itse olen rakennusarkkitehti, sitä tosin ei kysytty.
Ahtoiko se matkustajia metrovaunuihin?
:D Ei, vaan tavaraa laivoihin :)
Ja isäni on siis aika pihi eikä oo lellitellyt meitä lapsia piloille kun oltiin pieniä. Ihan itse meijän on täytynyt hankkia koulutuksemme ja opiskella kuka mihinkin ammattiin on kouluttautunut. Ei olla eletty mitenkään meijän iskän siivellä, vaikka nykyään on osakkaana neljässä eri kiinteistössä ja tienaa varsin hyvin. Käyttää rahansa enemmän matkailuun nykyisen naisystävänsä kanssa matkailuun ja vapaa-aikaan kuin meijän aikuisten lasten elättämiseen. Leluja mulla ja mun molemmilla isosiskoilla on riittänyt ihan kiitettävästi kun oltiin lapsia.
-27
Kapiainen ja toimistosihteeri. Yhteiskunnan kermaa siis.
Pankkineiti/lainaneuvottelija ja autokorjaamo yrittäjä