Vanhempiesi ammatit?
Kommentit (71)
Äiti sairaanhoitaja, isä opistoinsinööri ja isovanhemmat todellakin äidin puolelta maanviljelijä ja emäntä ja isän puolelta maanviljelijä - kauppias ja emäntä.😂
Minä itse, vanhempani, 4 isovanhempaa ja 8 isoisovanhempaa, maanviljelijöitä kaikki
Rautateiden sekatyömies ja vastaanottovirkailija.
Äiti oli lentoemäntä, isä matematiikan opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Äiti sairaanhoitaja, isä opistoinsinööri ja isovanhemmat todellakin äidin puolelta maanviljelijä ja emäntä ja isän puolelta maanviljelijä - kauppias ja emäntä.😂
Itse yläkoulun aineenopettaja
Lähihoitaja ja toinen ehkä joku lähihoitajaa "alempi" hoitaja? Molemmat kotihoitajia kuitenkin.
Mun vanhemmat on kirvesmies ja kirjanpitäjä.
Isän vanhemmat oli vartija ja tiilitehtaan pakkaaja, äidin vanhemmat oli upseeri (myöhemmin rakennusliikkeen toimitusjohtaja) ja puolustusvoimien viestittäjä.
Isän isän vanhemmat oli maanviljelijä ja maatalon emäntä, samoin isän äidin.
Äidin isän vanhemmat oli upseeri ja myymälänhoitaja, äidin äidin vanhemmat oli sähköyhtiön toimitusjohtaja ja kauppias. Sen kauemmas en tiedä.
Äiti oli myyjä ja isä oli rakennustyömies.
Äiti nuorempana ompelija, kotiäitivuosien jälkeen ravintolan keittiössä töissä. Isä oli armeijan palveluksessa.
Äitini oli omaa sukua Sairanen ja Isäni Parantainen ja meistä lapsista tuli terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja ja toinen ehkä joku lähihoitajaa "alempi" hoitaja? Molemmat kotihoitajia kuitenkin.
Tsi siis molemmat työskenteli/työskentelee kotihoidossa, en osaa sanoa onko kotihoitaja oikea nimike.
Äitini terveenhoitaja ja isäni sairaankeljuttaja
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat on kirvesmies ja kirjanpitäjä.
Isän vanhemmat oli vartija ja tiilitehtaan pakkaaja, äidin vanhemmat oli upseeri (myöhemmin rakennusliikkeen toimitusjohtaja) ja puolustusvoimien viestittäjä.
Isän isän vanhemmat oli maanviljelijä ja maatalon emäntä, samoin isän äidin.
Äidin isän vanhemmat oli upseeri ja myymälänhoitaja, äidin äidin vanhemmat oli sähköyhtiön toimitusjohtaja ja kauppias. Sen kauemmas en tiedä.
Itse olen sairaanhoitaja
Äiti hammasterapeutti ja isä hovihuoltaja, isovanhemmat erityismestari, laatuhoitaja, tulliopettaja ja rauhansuunnittelija
Mun edesmennyt isäni oli vangin vartija ja äitini oli töissä eri alojen tehtaissa. Aluksi 70-luvulla vaateompeliana, ne työt siirrettiin halpamaihin. Sitten oli elektroniikka alan tehtaissa kunnes nekin siirrettiin halpamaihin, sitten kouluttautui siivoojaksi, tai hienommin sanottuna "laitoshuoltajaksi" kunnes pari vuotta niitä töitä tehtyään olikin jo eläkkeellä.
Isä oli taksikuski ja äiti kirjanpitäjä.
Äiti seksuaalipäällikkö ja isä näyttämöpuhaltaja
Ahtaaja ja siivooja. Itse olen rakennusarkkitehti, sitä tosin ei kysytty.
Isä teki varsinaisen uransa tekniikan alalla puhelinlaitosten ja tietoliikenneverkkojen parissa, äiti ensin teknisenä piirtäjänä, myöhemmin henkilöstöhallinnossa.