Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

järkyttäviä paljastuksia Johnny Deppistä

Kommentit (2134)

Vierailija
681/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm ei näistä kumpikaan nyt ihan puhdas pulmunen ole. Uskon kuitenkin, että todellisuudessa se on kyllä Amber, joka on ollut enemmän väkivaltainen Johnnya kohtaan. Varmasti tosin Amberkin saanut osansa ainakin henkisen väkivallan ja muun päihdesekoilun myötä. Täällä on kirjoiteltu, että erikoista ettei Amberilla ole kuvatodisteita tästä väitetystä väkivallasta häntä kohtaan. Luulisi sitten jos näin on niin Johnny olisi vahvoilla kuitenkin lopulta? Onkos Johnny muuten esittänyt muita todisteita Amberin väkivallasta häntä kohtaan kuin sen runnellun sormen? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun vasta olen tapausta alkanut seurata.

Vierailija
682/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi. Joku fiksumpi voi kertoa tähän syyn, miksi näin on. Olen henkilökohtaisesti loukkaantunut kaikkien teidän vähättelevien kommenttienne vuoksi. Minuakaan ei uskottu, kun koskemattomuuttani oli loukattu. Naureskeltiin perään. En ikinä unohda. Oikeasti, hävetkää naiset. Toivottavasti amerikkalainen oikeuslaitos on tällä kertaa fiksumpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvatodisteita väkivallasta löytyy netistä. Amberin naama ruhjeilla.

Vierailija
684/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäisesti ja ulkoisesti ruma tuo Amber.

Sisäisestä kauneudesta en tiedä mutta mielestäni todella kaunis nainen. 

Oli joskus mutta nyt näyttää levinneen naamastaan paljon?

Todella kauniita ilmeitä tässäkin klipissä. Sisäinen kauneus säteilee...Tässä analysoidaan varsin uskottavasti Amberin kehonkieltä oikeudessa. Mutta kyllä on huono näyttelijä, ei ihme, että ei ole suuri tähti. Liioiteltua, teennäistä, vähän kuin jossain TV-sarjassa, mutta huonommin näyteltynä.

Ihme, ettei ole suuri tähti?! 😂

No kyllä vaan taitaa olla aika suuri. Ehkä tietty jonkun suomalaisen nobodyn mielestä ei.

Olen katsonut useita noita poliisien yms lausuntoja eikä kukaan ole tietänyt kuka hän on. xD

En minäkään tiedä häntä minään muuna kuin jonakin sänkyyn paskovana tyyppinä.

Vierailija
685/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut lääkärin diagnosoiman naispuolisen naisnarsistin IRL ja tuollainen valehtelu on tuttua. Tuntemani nainen kerskui joskus kuinka on hyvä valehtelija, koska uskoo sillä hetkellä todeksi valehtelemansa asian. Eräänlaista metodinäyttelemistä siis, ja tavoite oli hänelläkin yleensä joko kostaa tai saada rahallista hyötyä, jonka kuvitteli ansaitsevansa. Tuntemani nainen myös usein kertoi lukeneensa muiden kokemuksista netistä ja myöhemmin alkoi valehtelemaan kokeneensa itse samoja asioita. (Hänellä on niin huono muisti, että hän unohtelee aiemmin kertomansa versiot asioista.) Naisellakin voi olla persoonallisuushäiriö.

Amberin kertomukset, etenkin tarina sisälle tungetusta viinapullosta, vaikuttavat netistä luetuilta hyväksikäyttötarinoilta, jotka ovat tapahtuneet muille. Mahtuisiko viinapullo muka Amberin sisälle, vai puhuuko hän sellaisesta pienestä hotellin viinapullosta?

Miksi te hullut projisoitte omia ongelmianne ja tuntemianne ihmisiä tähän teille täysin tuntemattomaan Amberiin? Ei näytä paljoa järki päätä pakottavan. Käy se terapiasi niin pääset noista ongelmistasi ehkä joskus eroon ja voit aloittaa paremman elämän. Silloin ei mene viikko pilalle ja ahdista lehtiotsikkojen takia. Tai tarvitse purkaa pahaa oloaan nettiin ja haukkua ihmisiä. Mutta joo, täähän onkin joku mt-tapausten palsta.

MITÄ HELVETTIÄ SINÄ SELITÄT???? AMBER HEARD ON JULKISUUDEN HENKILÖ JOKA ON NIMENOMAAN ITSE TUONUT TÄMÄN KOKO JUTUN JULKISUUTEEN JA SYYTTÄÄ IHMISIÄ RIKOKSISTA KYLLÄ TÄMMÖISTÄ ÄMMÄÄ SAA HAUKKUA INTERNET VAUVAPALSTALLA VAIKKA KUINKA PALJON!!!!!!!

-ERI

Vierailija
686/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko yhtä ainutta sanaa mitä tuo ämmä suustaan päästää, en niin ensimmäistä.

Vierailija
687/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisia ne erot ovat "parhaimmillaan". Tulee ilmi kaikenlaisia "paljastuksia" ja "todisteita".

Tarpeeksi ylimääräistä, niin voidaan ostaa "todistajia" puolelleen. Tarpeeksi vakuuttavasti vedetään rooli läpi, niin voidaan viedä koko oikeuslaitosta mukanaan kuin pässiä narussa ja litran mittaa. Epäsuosioon joutuneensa maalataan oikeudelle juuri sellainen kuva kuin halutaan, eikä se kuva vastaa lainkaan todellisuutta. Jotkin seikat saattavat olla osin totta, mutta loput onkin niin värikynällä, ettei edes mielikuvitus ei ole rajana. Asioita suurennellaan, ja kaikki maailman idiootit uskoo valheet totuudeksi. "Kun minä kuulin ja kun minä luin juorulehdestä. Ja koska minä luulen niin, niin sen täytyy olla niin."

Kansa on aina tarvinut leipää ja sirkushuveja.

Vierailija
688/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm ei näistä kumpikaan nyt ihan puhdas pulmunen ole. Uskon kuitenkin, että todellisuudessa se on kyllä Amber, joka on ollut enemmän väkivaltainen Johnnya kohtaan. Varmasti tosin Amberkin saanut osansa ainakin henkisen väkivallan ja muun päihdesekoilun myötä. Täällä on kirjoiteltu, että erikoista ettei Amberilla ole kuvatodisteita tästä väitetystä väkivallasta häntä kohtaan. Luulisi sitten jos näin on niin Johnny olisi vahvoilla kuitenkin lopulta? Onkos Johnny muuten esittänyt muita todisteita Amberin väkivallasta häntä kohtaan kuin sen runnellun sormen? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun vasta olen tapausta alkanut seurata.

On suurin osa tähän asti nähdyistä todistajista kertonut tilanteita missä ovat nähneet amberin lyöneen tai heittäneen jollain Johnnya, mm Johnnyn henkivartijat, sisko ja ystävät, sekä amberin entinen assistentti. Ja kaikki em. ovat todistaneet nähneensä ruhjeita Johnnyssa mutta eivät koskaan Amberissa ja Johnnyn olleen se joka pakeni toiseen huoneeseen Amberin raivotessa ja seuratessa perässä.

Olin ennen tätä oikeudenkäyntiä tutustunut asiaan vain iltalehtien otsikkotasolla enkä ollut kenenkään puolella, mutta nyt oikeudenkäyntiä seuranneena olen ehdottomasti Johnnyn puolella enkä usko mitään mitä Amber väittää todeksi.

Vierailija
689/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut lääkärin diagnosoiman naispuolisen naisnarsistin IRL ja tuollainen valehtelu on tuttua. Tuntemani nainen kerskui joskus kuinka on hyvä valehtelija, koska uskoo sillä hetkellä todeksi valehtelemansa asian. Eräänlaista metodinäyttelemistä siis, ja tavoite oli hänelläkin yleensä joko kostaa tai saada rahallista hyötyä, jonka kuvitteli ansaitsevansa. Tuntemani nainen myös usein kertoi lukeneensa muiden kokemuksista netistä ja myöhemmin alkoi valehtelemaan kokeneensa itse samoja asioita. (Hänellä on niin huono muisti, että hän unohtelee aiemmin kertomansa versiot asioista.) Naisellakin voi olla persoonallisuushäiriö.

Amberin kertomukset, etenkin tarina sisälle tungetusta viinapullosta, vaikuttavat netistä luetuilta hyväksikäyttötarinoilta, jotka ovat tapahtuneet muille. Mahtuisiko viinapullo muka Amberin sisälle, vai puhuuko hän sellaisesta pienestä hotellin viinapullosta?

Miksi te hullut projisoitte omia ongelmianne ja tuntemianne ihmisiä tähän teille täysin tuntemattomaan Amberiin? Ei näytä paljoa järki päätä pakottavan. Käy se terapiasi niin pääset noista ongelmistasi ehkä joskus eroon ja voit aloittaa paremman elämän. Silloin ei mene viikko pilalle ja ahdista lehtiotsikkojen takia. Tai tarvitse purkaa pahaa oloaan nettiin ja haukkua ihmisiä. Mutta joo, täähän onkin joku mt-tapausten palsta.

MITÄ HELVETTIÄ SINÄ SELITÄT???? AMBER HEARD ON JULKISUUDEN HENKILÖ JOKA ON NIMENOMAAN ITSE TUONUT TÄMÄN KOKO JUTUN JULKISUUTEEN JA SYYTTÄÄ IHMISIÄ RIKOKSISTA KYLLÄ TÄMMÖISTÄ ÄMMÄÄ SAA HAUKKUA INTERNET VAUVAPALSTALLA VAIKKA KUINKA PALJON!!!!!!!

-ERI

Eihän ole, Depp nosti oikeusjutun.

Mutta kerrohan hullu, miksi kostut niin paljon toisella puolen maailmaan asuvan tuntemattoman haukkumisesta? Tuleeko siitä sinulle sellainen olo, että olisit itse jotenkin vähemmän sekopäinen? Olet säälittävä ihminen. Muistithan ottaa aamun lääkkeesi?

Vierailija
690/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo osaa englantia, niin eivät pysty googlaamaan.

Vierailija
691/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on naiselle susi. Joku fiksumpi voi kertoa tähän syyn, miksi näin on. Olen henkilökohtaisesti loukkaantunut kaikkien teidän vähättelevien kommenttienne vuoksi. Minuakaan ei uskottu, kun koskemattomuuttani oli loukattu. Naureskeltiin perään. En ikinä unohda. Oikeasti, hävetkää naiset. Toivottavasti amerikkalainen oikeuslaitos on tällä kertaa fiksumpi.

Todellisuudessa mies on naiselle susi, mutta mies vain saa sen näyttämään siltä, että nainen olisi naiselle susi, koska näin mies itse pääsee kuin koira veräjästä, vai pitäisikö sanoa että kuin susi veräjästä.

Vierailija
692/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ERI

Eihän ole, Depp nosti oikeusjutun.

Mutta kerrohan hullu, miksi kostut niin paljon toisella puolen maailmaan asuvan tuntemattoman haukkumisesta? Tuleeko siitä sinulle sellainen olo, että olisit itse jotenkin vähemmän sekopäinen? Olet säälittävä ihminen. Muistithan ottaa aamun lääkkeesi?

Tämä alkoi jo paljon ennen mitään näitä Deppin omia juttuja. Yritätkö sinä johtaa tässä harhaan aivan tarkoituksella?

Amber on sekopää aktivisti joka yrittää käyttää valtaa yhteiskunnassa ja tekee ihan oikeaa harmia ihmisille toisin kuin jotkut kirjoitukset vauvapalstalla. Sinä olet säälittävä pikku ämmä kun puolustat tuollaista ja iniset vauvapalstan kirjotuksista.

Vierailija
693/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäisesti ja ulkoisesti ruma tuo Amber.

Sisäisestä kauneudesta en tiedä mutta mielestäni todella kaunis nainen. 

Oli joskus mutta nyt näyttää levinneen naamastaan paljon?

Todella kauniita ilmeitä tässäkin klipissä. Sisäinen kauneus säteilee...Tässä analysoidaan varsin uskottavasti Amberin kehonkieltä oikeudessa. Mutta kyllä on huono näyttelijä, ei ihme, että ei ole suuri tähti. Liioiteltua, teennäistä, vähän kuin jossain TV-sarjassa, mutta huonommin näyteltynä.

Ihme, ettei ole suuri tähti?! 😂

No kyllä vaan taitaa olla aika suuri. Ehkä tietty jonkun suomalaisen nobodyn mielestä ei.

Onhan Heard ihan tunnettu näyttelijä, mutta Deppiin verrattuna on kyllä nobody. Yhdeksi motiiviksihan on paljon väläytelty myös sitä, että Heard on kateellinen Deppin uralle ja halusi tuhota sen.

Vierailija
694/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäitä molemmat, depp ja amber.

Vierailija
695/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ne kuvat todistavat? Ovatko jotkut lääkärit nyt sitten todistaneet että häntä on hakattu?

Vierailija
696/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deppistä tulee mieleen Andy McCoy

Vierailija
697/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ne kuvat todistavat? Ovatko jotkut lääkärit nyt sitten todistaneet että häntä on hakattu?

Enemmän minä olen niistä tapauksista nähnyt kuvia joissa amberi on väittämänsä mukaan ollut johnnyn hakkaamana koko illan&yön ja seuraavana päivänä ollaan täysin puhtoisena ilman minkäänlaisia iho-ongelmia saati sitten turvotuksia julkisesti liikenteessä ja kuvattavana. 

Vierailija
698/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johnnylla on useampi valkokuva vammoista, mitkä menee yksin silminnäkijöiden kertomusten kanssa. Esimerkiksi tölkillä heitetty naamaan, niin valokuvattu siitä jäänyt jälki nenään. Tupakalla tumpattu poskeen (silloin kun sormikin tuhottiin), otettu kuvia ja tietty tällöin viety sairaalaankin. Henkivartijat todistaneet Johnnyyn säännöllisesti ilmestyneistä mustelmista ja muista vammoista. Risteilyreissulla Johnnyn ja Amberin riitelyä kuultu, ja seuraavaksi Johnny on ilmestynyt naama ruhjeilla. Tästä on myös kuva. Yksi Johnnyn henkivartijoista oli paikalla, kun Amber veti nyrkillä Johnya naamaan ja tämän jälkeen vei Johnnyn pois ettei häneen sattuis enempää. jne.

Vierailija
699/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johnnylla on useampi valkokuva vammoista, mitkä menee yksin silminnäkijöiden kertomusten kanssa. Esimerkiksi tölkillä heitetty naamaan, niin valokuvattu siitä jäänyt jälki nenään. Tupakalla tumpattu poskeen (silloin kun sormikin tuhottiin), otettu kuvia ja tietty tällöin viety sairaalaankin. Henkivartijat todistaneet Johnnyyn säännöllisesti ilmestyneistä mustelmista ja muista vammoista. Risteilyreissulla Johnnyn ja Amberin riitelyä kuultu, ja seuraavaksi Johnny on ilmestynyt naama ruhjeilla. Tästä on myös kuva. Yksi Johnnyn henkivartijoista oli paikalla, kun Amber veti nyrkillä Johnya naamaan ja tämän jälkeen vei Johnnyn pois ettei häneen sattuis enempää. jne.

Miksi Amberia ei sitten tuomita näistä? Aika selvä peli vaikuttaisi olevan...

Vierailija
700/2134 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elekää nyt sitä jonnyä panetelko täälä, tussuahan se sekin vaan oon ikänsä halunnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan