Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetteko aviossa olleita, jotka

Vierailija
04.05.2022 |

Jatkavat asumista saman katon alla, vaikka ovatkin eronneet? Lapsia ei ole. Toinen seurustelee jo uuden kanssa, toinen tapailee ja etsii kumppania. Eikö tuo nyt ole aika erikoinen järjestely?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ymmärrettävää, että joitakin kuukausia vaikka asuu, kun järjestelee asioita. Mutta että useita vuosia avioeron astuttua voimaan? En ainakaan omien exieni naamoja kattelis vuosia eron jälkeen joka päivä. Heh. Tuskin olisin eronnutkaan, jos pystyisi siihen.

Vierailija
22/35 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yks mies joka kiinnostui minusta eli noin. Eli vaimon kanssa oltiin jo erottu (tai näin ainakin väitti) mutta silti asuivat yhdessä. En tuomitse, mutta ei itseäni kiinnosta sekaantua moiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki ymmärrettävää, että joitakin kuukausia vaikka asuu, kun järjestelee asioita. Mutta että useita vuosia avioeron astuttua voimaan? En ainakaan omien exieni naamoja kattelis vuosia eron jälkeen joka päivä. Heh. Tuskin olisin eronnutkaan, jos pystyisi siihen.

Jotkut asuvat vuosia ventovieraiden kämppisten kanssa 🥱

Vierailija
24/35 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosta on jo useampi vuosi. Se tekee tästä vielä oudompaa. Ehkä harrastavat seksiä kun välillä keskenään, vaikka ovat eronneet. Miksi piti erota sitten?

Miettiikö joku oikeesti toisten seksielämää näin perusteellisesti? 😁

Vierailija
25/35 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät laiskurit elävät noin. Ei ole rahaa muuttaa omaan kämppään eikä viitsi vaivautua tekemään asioille mitään, kun meneehän se noinkin. Uutta kumppania eivät ilmeisesti edes halua löytää.

Vierailija
26/35 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja kuvio ei ole edes outo. Molempien koti se on, miksi lähteä? Jos uudet kumppanit vieroksuu kämppistä, vieroksuisi ne vaikka se ei olisi exäkään.

Vierailija
27/35 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosta on jo useampi vuosi. Se tekee tästä vielä oudompaa. Ehkä harrastavat seksiä kun välillä keskenään, vaikka ovat eronneet. Miksi piti erota sitten?

Miettiikö joku oikeesti toisten seksielämää näin perusteellisesti? 😁

Nimenomaan. Miksei voisi harrastaa seksiä? Fwb toimii hyvin, kun tuntee jo toisen mielihalut.

Vierailija
28/35 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä just ihmetyttää, et jos haluaa uuden kumppanin löytää, niin aika harva varmaan haluaa olla tuossa kuviossa se tapailu kumppani. Että treffien jälkeen toinen lähtee ex puolison kanssa syömään iltapalaa ja saunaan. En minä ainakaan! Ja haluaisin itse viettää uuden kumppanin kanssa paljon aikaa ja ehkä kohta muuttaa yhteenkin. Tuollainen järjestely hankaloittaisi asioita. Sen ymmärrän, että sopuisaa varmaan elellä eronneensa, jos on vaan laimentunu tunteet.

Vierailija
29/35 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä just ihmetyttää, et jos haluaa uuden kumppanin löytää, niin aika harva varmaan haluaa olla tuossa kuviossa se tapailu kumppani. Että treffien jälkeen toinen lähtee ex puolison kanssa syömään iltapalaa ja saunaan. En minä ainakaan! Ja haluaisin itse viettää uuden kumppanin kanssa paljon aikaa ja ehkä kohta muuttaa yhteenkin. Tuollainen järjestely hankaloittaisi asioita. Sen ymmärrän, että sopuisaa varmaan elellä eronneensa, jos on vaan laimentunu tunteet.

No haloo, nuorilla ihmisillä on kämppiksiä, oletko kaikille heille mustasukkainen?

Vierailija
30/35 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No haloo, nuorilla ihmisillä on kämppiksiä, oletko kaikille heille mustasukkainen?

No haloo, kämppisten kanssa ei normaalisti paneskella. Etkö oikeasti tajua mitä eroa on kämppiksellä ja exällä?

Vierailija
31/35 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No haloo, kämppisten kanssa ei normaalisti paneskella. Etkö oikeasti tajua mitä eroa on kämppiksellä ja exällä?

Ei exänkään kanssa paneskella.

Vierailija
32/35 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän tuon järjestelyn rahan takia. Mutta en haluaisi olla kummankaan uusi seurustelukumppani. En haluaisi viettää aikaani enkä harrastaa seksiä heidän yhteisessä kodissaan. Enkä edes kävisi treffeillä enää, jos kuulisin tuollaisesta järjestelystä. No no no. Suojelisin omia tunteitani tuommoista epämääräistä kuvioita.

Pakkoko sitä seksiä on mennä harrastamaan juuri sinne "yhteiseen kotiin"? Eikö sitä seksiä voi harrastaa sinun luonasi? Vai asutko sinäkin jonkun kanssa?

Vierailija
33/35 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin mustasukkainen tuossa tilanteessa, vaikka ei olis aiheuttamaan. En myöskään katselisi exiä hyvinä ystävinä pyörimässä. Entiset on entisiä ja kuuluu siihen entiseen elämään. Jos mun kanssa meinaa parisuhteessa olla, on keskityttävä muhun ja siihen mitä minä haluan. Minä en halua ex vaimoa oman kumppanini kanssa saman katon alle.

Vierailija
34/35 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian erikoinen järjestely mun makuun. Ei raha saisi olla kaikki kaikessa, pitäis miettiä muitakin puolia asiassa.

Vierailija
35/35 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up