Leena ostaa säännöllisesti seksiä ja Ilona saa orgasmeja seksologiltaan
Hesarin juttu: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008712334.html
Minun oli vaikea pitää pokkaa. Ajattelin, että tämä on yksi etappi elämässä. Olen maksanut naiselle siitä, että hän on työntänyt kätensä sisääni ja hieronut minua, Ilona sanoo.
Sen kokemuksen myötä elämäni alkoi pienin askelin muuttua sensuelliksi. Annoin aistillisuudelle mahdollisuuden.
Tuon kokemuksen jälkeen hän alkoi lämmetä ajatukselle varsinaisesta eroottisesta hieronnasta.
Hän valitsi palveluntarjoajan, joka työskentelee myös seksologina. Ensin Ilona osti vain keskusteluapua, mutta myöhemmin hän maksoi myös hieronnasta, jossa tavoiteltiin orgasmia.
Pitääkö kukaan muu ongelmallisena sitä, että asiakas käy ensin seksologilla seksuaalineuvonnassa, ja seuraavalla käynnillä sama seksologi hieroo hänet orgasmiin? Kolmannella käynnillä varmaan sitten hypätään suoraan vällyjen väliin?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vedettiin kovasti johtopäätöksiä asenteistani seksiin. Pidän ongelmallisena sitä, että seksologi tai seksuaaliterapeutti tekee sivubisneksenä seksityötä ja rekrytoi neuvontavastaanotolta asiakkaita prostituution puolelle.
Sinänsä minulla ei ole mitään ongelmaa seksin ja seksuaalisuuden kanssa ja toivon, että ihmiset saavat apua ongelmiinsa. Tässä kuitenkin liikutaan niin herkillä alueilla, että groomaamisen ja hyväksikäytön mahdollisuus on läsnä. Seksologit, seksuaalineuvojat ym eivät ole suojattuja ammattinimikkeitä, joten kuka vaan voi itseään sellaiseksi nimittää ja käyttää ihmisiä hyväkseen.
Mitkään hyväilyhoidot eivät kyllä kuulu seksologien toimenkuvaan, eli jos näin on käynyt on henkilöltä mennyt ammattiroolit sekaisin. Liekö on edes laillistettu toimija, vai käyttää vaan nimikettä vaikuttaakseen luotettavammalta?
https://seksologinenseura.fi/kiinnostaako-seksologian-asiantuntijuus/
Seksologit eivät ole "laillistettuja" ylipäänsä, siis Valvira ei valvo ammattinimikettä kuten terveydenhuollossa mm. lääkärin, fysioterapeutin ja psykoterapeutin ammattinimikkeitä valvotaan. Jotain sertifikaatteja on, joita alalla ylläpidetään, mutta ei niitä kukaan viranomainen Suomessa valvo. Kuka tahansa voi alkaa seksologiksi, seksuaalineuvojaksi tai seksuaaliterapeutiksi.
Eli täysin turvallista siis! Mikä voisi mennä pieleen?
Mä saan piiitkiä orgasmeja ryzxcsistä ru u miska soissa.
En ole seksologi mutta voin sutasta
Koko ajan mediassa on joku seksologi neuvomassa, miten suhteen avaaminen ja prostituutio pelastavat pitkän parisuhteen, ja jotkut heitä vielä uskookin. Hohhoijaa!
Joillakin ihmisillä alapää on tärkeämpi kuin yläpää.
Seksologian ammattieettisessä ohjeistuksessa ei todellakaan hyväksytä asiakkaan koskettelua. Seksologiksi voi kuka tahansa itseään nimittää, mutta tuskinpa artikkelin seksologi on ainakaan auktorisoitu sellainen.
Minäkin olen seksologi! Tänne vaan naiset, minä opastan ja työnnän käteni ja mulkkunne teidän sisäänne. Vaikka päänikin. Voidaan antaa hesarille haastattelu sen jälkeen. Panen sitä toimittajaakin myös.
-M43