Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, voisitko ryhtyä vakavaan parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on ollut dildo?

Vierailija
04.05.2022 |

Olisiko naisen vahva seksuaalisuus liikaa sinun egollesi?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kysymys tämä on. Ajatus siitä että olisin parisuhteessa naisen kanssa joka ei masturboi tavalla tai toisella on vaikea. Dildo lisää naisen pistepottia huomattavasti.

Vierailija
42/90 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rehellisiä ollaan, niin en.

Miksi?

Minusta dildot esineellistävät miehiä. Tuollaiset naiset ovat likaisia PERVOJA!

No miten sitä sitten sinkkuna tyydyttää emättimen kouristelun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on ostanut mulle dildoja.

Eikö miehen vehje riitä?

No onhan sitä kiva kokeilla eri kokoisia ja dildoilla sen voi tehdä helposti ilman pettämistä.

Vierailija
44/90 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jos dildo on musta. Muuten musta tulee mustis.

Vierailija
45/90 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi naisen kanssa, joka ei omista dildoa. Epäilisin, ettei pidä kikkelistä laisinkaan.

Vierailija
46/90 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn aina ekoilla treffeillä onks sulla dildo. Jätän jos vastaa myöntävästi. Ei oo koskaan tarvinnut jättää kun nainen on vaan häipynut 🤣

Mulla olis strap-on, ilmeisesti juoksisit sitten itse pakoon. Älä pelkää, en lähtisi treffeille, enkä käytä sitä kuin mieheeni.

Vierailija
47/90 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi aika vakava ilmiö. Itsetutkiskelun paikka sekä dildon omistajalle itselleen ja hänen potentiaaliseksi uhrikseen joutuvalle. Mistä me tiedämme mihin muuhun hän saattaa dildoa käyttää. Onko se ollut jo osallisena rikokseen ? Onko se kiertänyt monta omistajaa ennen päätymistään nykyiselle omistajalle-mikä on sen historia ? Epävarmaa ja häiritsevää, emme suosittele kenellekään

Vierailija
48/90 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Dildo ei ole miehen vihollinen vaan tiimikaveri.

Näin on. Nainen joka tykkää dildoista tykkää ja haluaa myös kullia ja osaa myös arvostaa kovaa kullia. Kertoo muutenkin siitä, että nainen on seksuaalinen ja seksiä haluava. Olen itse ostanut vaimolleni useita erikokoisia ja näköisiä dildoja. Suuseksiin yhdistettyinä tehokkaita tyydyttäään naisen himoa, antamaan orgasmeja ja saamaan nainen muutenkin haluamaan oikeaa kullia sisäänsä. 

Vierailija
49/90 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Mielestäni dildon käyttö on yhtäkuin pettämistä. 

Vierailija
50/90 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Mukava lisä seksileikkeihin. Olen jopa ostanut muutaman dildon rouvalle.              Reissuille pakataan mukaan puuhapussiin.

Vierailija
51/90 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei dildonaisille. Ehdoton ei. Likaista toimintaa

Vierailija
52/90 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei dildonaista missäännimessä. Ei minkäänlaista kilpailevaa toimintaa omalle territoriolle. Minkäänlaista.

Vierailija
53/90 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, nykyisinkin vaimo saa käyttää dildoa toki minä sitä enemmän hänelle tarjoilen

Vierailija
54/90 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulla olis mies  en luopuisi dildosta, on se niin ihana kaveri. 

Vierailija
55/90 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildot ym. seksilelut vain kertovat, että nainen tykkää seksistä ja hän tuntee oman kehonsa ja siitä mistä nauttii. Sallii varmaan myös miehen lelut ja voivat mahdollisesti tyydyttää toisiaan näillä leluilla. Miehenä olen todella tyytyväinen, että naisellani on seksileluja, joiden avulla hän saa seksistä maksimaalisen nautinnon minun tarjoamien keinojen lisäksi. 

Vierailija
56/90 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin ja olen myös. Itse olen ostanut vaimolleni useita erilaisia, kokoisia ja mallisia dildoja. Käytämme niitä yhdessä ja han yksin kun tuntee tarpeen saada ... kun en ole psikslla tai jaksa. Tyydyttää itsensä vaikka kun olen juuri nukahtamssa hänen vierellään. 

Vierailija
57/90 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja jos miehellä taas on yöpöydän lootas tekorömpsä, niin on säälittävä runkkari ja muutenkin ihan paska. Naisella dildo sen sijaan on todistusaineistoa kaikesta positiivisesta.

58/90 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiedän naisella olevan dildon, niin en koskaan enää kykene katsomaan häntä ajattelematta kuinka hän työntää sitä sisäänsä ja kouristelee orgasmeissa.

Sellaisen naisen kanssa voisi ryhtyä parisuhteeseen vain, jos hän lupaa ettei ikinä petä minua dildon kanssa, vaan saan itse tarvittaessa käyttää sitä häneen. Jos hän pyytää sitä kiltisti.

Vierailija
59/90 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella ei ole dildoa tai vähintään edes pientä vibraa, herää epäily, että on estynyt tai muuten frigidi. Ei se silti tarkoita, etteikö seksi voisi olla hyvää, mutta siinä tuskin on odotettavissa miehen kaipaamaa vaihtelua, kokeilunhalua tai leikkisyyttä, jos ei ole tullut koskaan mitään leluakaan kokeiltua.

Tietty jos nainen on vasta 18-19-vuotias ja rahaa ja tavaraa ylipäänsä niukasti, niin ymmärrän ettei ole ostellut seksileluja. Mutta kyllä parikymppiselle tyllerölle viimeistään on edes joku poikkis ostanu edes pienen vibran tms. lahjaksi, ellei itse ole mitään hankkinut.

Vierailija
60/90 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ummarra… kysymys : nainen jolla ollut dildo. Kuka ottanut tai vienyt pois dildo ? Mistä tiedät että jänellä ollut dildo jos enää ei ole ?