Työkaveri (mies) flirttailee avoimesti
Ja hän on naimisissa. Tietää myös että minulla on puoliso.
Aluksi jutteli niitä näitä, sitten huomasin että tuijottaa usein. Alkoi tulla ihan koko ajan juttelemaan. Kyselee menoistani koko ajan. Nyt on aika suoraan jo sanonut että muukin kiinnostaisi. Miten tämän asian nyt hoitaa kauniisti kun en ole hänestä millään lailla kiinnostunut saati osoittanut sellaista? En ymmärrä miksi varatut ihmiset edes on tuollaisia, liekö kotona ongelmia. Hieman kiusallista.
Kommentit (22)
Ei sitä voi hoitaa muuten, kuin sanot suoraan, että ei kiinnosta. Ja jos ei lopeta, sitten kerrot esihenkilöllesi.
- välttele hänen seuraansa
- älä hymyile tai vastaa mitään mukavaa näihin ehdotteluihin
- jos kyselee menoista, niin muista kertoa kaikesta kivasta mitä teet miehesi kanssa, sepitä vaikka jotakin tarvittaessa
- älä ylipäätään juttele mitään ylimääräistä miehen kanssa
- sano suoraan, ettet sinä ole kiinnostunut mistään lähemmästä tuttavuudesta
- älä ole huomaavinaan miestä ellei hän suoraan puhu sinulle tai työn takia ei ole pakko sanoa jotakin
Yleensä kylmä ja hymytön käytös saattaa jossain vaiheessa mennä perille sitkeimmällekin hännystelijälle. Voit myös viedä asian eteenpäin esimiehelle tai hr:lle, jos mies ei jätä sinua rauhaan tai alkaa käydä päällekäyvemmäksi. Tietysti täytyy ensin tehdä miehelle selväksi ettet ole kiinnostunut hänestä ja haluat olla rauhassa.
Miksi pitäisi sanoa/hoitaa kauniisti? Ymmärrän joo, että joudut tekemään jatkossakin töitä sen urpon kanssa. Joskus pitää sanoa aika ilkeästi, että menee perille.
No itse varmaan sanoisin:Kuulehan Matti. Sinulla saattaa olla avoin suhde taikka huono suhde. Itselläni näin ei ole ja kunnioitan omaa puolisoani. Jos nyt vain lopettaisit. En ole kiinnostunut. Tuon jälkeen jatkaisin töitä mitään puhumatta tai poistuisin vaikkapa vessaan. Jos jatkaisi tuon jälkeen vielä, niin menisin esihenkilön puheille.
Sano sille vaan että hei lopeta ja et saa häntä susta välittämään. Luulisi että hän tästä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille vaan että hei lopeta ja et saa häntä susta välittämään. Luulisi että hän tästä ymmärtää.
Repesin 😂
Flirtti päivässä tekee mielen virkeäksi.
Kysy: mitäs sun vaimolle muuten kuuluu? Mikäs hänen nimensä on? Ai, Tiina. Mä taidankin tuntea hänet. Mun ex- mies seurusteli yhden Tiinan kanssa
Eli puhu vaimosta. Loppuu heti flirtti. Kokeiltu ja tehosi!
Ei näihin valitettavasti ole mitään hienovaraisia keinoja. Täytyy vain suoraan ja selkeäsanaisesti kertoa miehelle että sinulta ei tule saamaan mitään vastakaikua etkä sinä ole kiinnostunut mistään enemmästä hänen kanssaan.
Tiukka katse silmiin ja kerrot jämäkästi, että minua ei kiinnosta mitkään säädöt ja sutinat sinun kanssasi, haluan että lopetat tuijotuksesi ja vihjailusi. Olen onnellinen mieheni kanssa, enkä muutenkaan missään olosuhteissa sekaantuisi varattuun. Tai jotain vastaavaa.
Tsemppiä! Tuollaiset tyypit on todella ahdistavia.
Ota kännykkä heti esille kun äijä kiilaa kylkeen. Ole puhuvinasi puhelimeen. Ja sitten kun alkaa flirtti ja muu jargon, toteat ihmetellen: Hei Seppo, sori mutta nyt tais jäädö videointi/ äänitys puhelimessa päälle, odotas mä laitan sen pois äijä häipyy naama valkoisena äkkiä. Kas, totuus voi paljastua vaimolle!
Sanot ihan suoraan vaan, että vaikka pieni flirtti voi piristää päivää, sinua ei kiinnosta sellaiseen osallistuminen, ja vielä vähemmän mikään pidemmälle meneminen. Tuon on nyt loputtava.
Ei tarvitse loukata toista eikä uhkailla vaimolle kertomisella.
Pyydä setää kertomaan flirttinsä suoraan vaimolle. Kysy vaimon puhelinnumeroa ja kerro soittavasi hönelle, että setä voi lirkutella vaimolleen.
Minkä ikäinen mies? Jos vanhempi, kysy koskas ajattelit jäädä eläkkeelle? Minä ja mieheni jäädään n. 30 vuoden päästä ja ajateltiin, että
Vierailija kirjoitti:
Flirtti päivässä tekee mielen virkeäksi.
Painukoon helvettiin nämä limaflittailijasedät. Niistä ole ku haittaa ja ajanhukkaa.
Oletteko jo vertailleet siittimienne kokoa työpaikan vessassa?
Ja pyh, vaimo varmaan ok, kaunis jne. Mutta näille flirttimunille ei mikään riitä. Vaikka olis Miss Universum vaimona, flirtit selittää avio-ongelmista, jauhaa paskaa. Pettäjäluonteita, pelisetiä, löysämunia.
Tuo on tosi hankalaa, kun näitä tilanteita tulee välillä eteen. Itse tuossa tilanteessa tekisin selväksi, etten halua sotkea elämääni työpaikkaromansseilla.
Mulla on vähän vastaava tilanne, vaikka suoraa ehdottelua ei ole ollut. Saan kuitenkin todella kuumia katseita yhdeltä kollegalta. Hän on eronnut, mutta en tiedä onko uutta suhdetta. tilanne on hämmentävä, koska en itse ainakaan tietoisesti ole antanut mitään merkkiä hänen suuntaansa enkä ole hänestä muutenkaan kiinnostunut. Vaikea tehdä muuta kuin yrittää käyttäytyä mahdollisimman normaalisti ja välttää katsekontaktia.
Huhuu, joku varmasti ollut joskus samassa tilanteessa?