Ostatteko laivalta mielettömiä määriä karkkia lapsillenne?
Kommentit (22)
Ennen ostin. Silloin kun siellä oli vielä selkeästi halvempaa ja eri karkkeja. Nykyisin saa samat namut jo lähikaupasta samalla hinnalla.
Miksi ihmeessä ostaisin, kun maissa on paljon halvempaa. Tarjousviinoja ostan.
Ei. Saavat toki enemmän, kuin tavallisena karkkipäivänä, muttei mitään hervottomia määriä.
Olen useamman kerran ostanut laivalta kostoksi oikein kunnon tuliaiset eräälle sukulaiselle. Hän ei vaan ymmärrä käyttäytyä kunnolla. Hän on pyylevä ja yrittää laihduttaa jatkuvasti, joten vien tuliaisiksi aina kilon karkkia, toisen suklaata ja ison pullon likööriä. Siinähän mussuttaa itseään ähkyyyn.
Ostan jos on hyvässä tarjouksessa. Säännöstelyn niiden syönnin eli eivät saa vetää koko kahden kilon satsia yhdeltä istumalta.
Riippuu tarjouksista. Kaupassa on paljon parempi valikoima ja sielläkin on usein tarjouksia. Ei ne karkit laivalla mitään halpoja ole.
No mun mies saa alennuksia karkeista ja leluista kun työskentelee laivalla. t.ap
Juotavat kannattaa ostaa sys.bolagetista/tilata/hakea ulkomailta ja karkit yms. ihan normi kaupasta. Laivat rahastavat nykyisin ja vanha tuttu ns. reilu meininki on kadonnut ylisuuren voiton tavoitteluun.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Saavat toki enemmän, kuin tavallisena karkkipäivänä, muttei mitään hervottomia määriä.
Olen useamman kerran ostanut laivalta kostoksi oikein kunnon tuliaiset eräälle sukulaiselle. Hän ei vaan ymmärrä käyttäytyä kunnolla. Hän on pyylevä ja yrittää laihduttaa jatkuvasti, joten vien tuliaisiksi aina kilon karkkia, toisen suklaata ja ison pullon likööriä. Siinähän mussuttaa itseään ähkyyyn.
Hyvä!
Menin höplään ja ostin Tobleronen laivalta. Se oli halvempi S marketissa.
Miksi pitäisi ostaa hirveitä määriä karkkia lapsille?
Ihan sama minkä verran ostan lapselle karkkia, kun tämä ei kuitenkaan koskaan syö sitä ylenmäärin vaan osaa jotenkin itse säännöstellä syömisiään. On ollut aina tällainen. Ostan kyllä yleensä melko vähän, koska muuten ehtivät mennä pilalle ennen kuin niitä syödään.
Käyn Makeistukussa ostamassa vuoden karkit, osaan säännöstellä sekä omaa että lasten syömisiä.
Miten karkit menevät pilalle? No suklaassa ehkä 'parasta ennen'-päiväys, muista en ole edes katsonut.
Täytyykin ruveta kesäreissua suunnittelemaan, siis jotain muutakin ohjelmaa kuin pelkkä Makeistukku. Joku kotieläintarha matkan varrelta...
Minä sain 80-luvulla laivalta ananaskarkkeja.
No mun mies on laivalla töissä ja tuo aina leluja ja karkkia laivalta.