Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vihainen työttömyydestäni. Avioeroko?

Vierailija
04.05.2022 |

Jäin työttömäksi, kun määräaikainen työ loppui enkä uutta saanut. Mies ymmärsi asian ensimmäiset päivät, mutta hyvin pian alkoi valittaa että olen työtön. Olen kyllä hakenut aktiivisesti uutta työtä, mutta eipä ole tärpännyt. Olen nelkyt täyttänyt yhteiskuntatieteiden maisteri, ehkä sitten en sitten kuuminta hottia työmarkkinoilla. Maksan saamastani tuesta osan talouden kustannuksista, mutta en puolia. Mies valittaa työttömyydestäni koko ajan, välillä jopa huutaa vihaisesti miksi en ole töissä. Olen alkanut miettimään, että otan avioeron, jotta saisin rauhassa hakea töitä. Jos mies ei kestä että elän jonkin aikaa tuilla etsien töitä niin minun on varmaan parempi tehdä sitä yksin. Meillä on kaksi lasta, toinen vasta eskari-iässä, harmittaa paljon lasten puolesta. Mitä te muut tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kouluttautunut pitkän kaavan mukaan. Opiskelit hyödytöntä roskaa. Nyt vedät tukia jokapäiväiseen elämiseen. Miksi yhteiskunta jopa kannustaa tälläiseen porsasteluun?

Ei todellakaan ole hyödytöntä roskaa ap:n opiskelut. Älä puhu asioista joita et tunne.

Vierailija
82/86 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeitä kommentteja ihmisiltä. Olen itse varmaan jonkun mielestä hyödytön humanisti. Välissä on ollut yli vuodenkin työttömyysjaksoja. Päälle nelikymppisenä sain ensimmäisen oman alan vakituisen työn, josta sekä tykkään, että tunnen olevani hyödyksi. Tunnen Ap tuskasi! Et todellakaan nyt mene minnekään p*skaduuniin, vaan haet ympärillesi kannustavia ihmisiä, jotka jaksavat tsempata kunnes työllistyt taas omalle alallesi. Ja sinähän työllistyt!

Ymmärrän, ettei joku halua deittailla työtöntä, mutta tässä tapauksessa kyse on välikaisesta tilanteesta, ei mistään elämäntapatyöttömyydestä. Onhan mies kaiketi monta vuotta elänyt työssäkäyvän naisensa rinnalla. Jos ei hän nyt jaksa tukea kun on väliaikainen vaikea elämäntilanne, niin joutaa kyllä menemään moinen luuseri.

Älä nimittele toisten työtä paskaduuneiksi.

FM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuu sulle myös, jos sairastut tai tulee joku muu iso kriisi. Jos ei ole tähän mennessä tapahtunut, vaan tuo työttömäksi jäämisesi, ilmeisesti nyt vielä lyhytaikainen, on ensimmäinen isompi vastoinkäymisenne, niin tuo antaa osviittaa miten mies tulee käyttäytymään tulevaisuudessakin.

Vierailija
84/86 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijöistä on huutava pula useimmissa kunnissa.

Vierailija
85/86 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te muut tekisitte tässä tilanteessa.

Tunnistan tämän palsta hullun :(

:D

Suuri osa ihmisistä, jotka kaipaa neuvoja tilanteeseensa, kirjoittaa noin. 

Olet itse se ainoa palstahullu (, joka on muuten yhdyssana).

Ei se niin tarkkaa ole täällä aivo_invalidien kokoontumis_ajoissa.

Vierailija
86/86 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ero vaan, ja Tinder kutsuu. Siellä ovat jo kaikki muutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi