Ystävän parikymppinen tytär matkustaa jatkuvasti
Eikä käy töissä ja itse maksaa kaksion vuokransa. Elääkö nämä nuoret naiset sillä, että laittavat kuvia itsestään johonkin?
Kommentit (44)
No mitä nämä kommentit ovat että kaikki rahoittavat h***misella matkansa. Tuollainen toiminta on erittäin harvinaista vaikka siitä mediassa paljon puhutaankin.
Minäkin matkustelin paljon parikymppisenä. Opintolainalla, pienellä perinnöllä ja osa-aikatyöllä. Matkustelu on halpaa ja hauskaa kun sen osaa. Itse en nuorena osannut edes kaivata mitään luksushotelleja toisin kuin nykyään.
Itse kasvatin kerran höpöheinää parikymppisenä, siitä tulleella rahalla matkustelin koko vuoden. Enää en siihen ryhtyisi, oli stressaavaa mutta kertapalkkio oli niin iso että oli se sen yhden kerran arvoista!
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Turkkiin on tässä lähiaikoina päässyt halvalla, n.200-300euron all inclusive matkoja olen nähnyt. Tuskin tuon ikäiset mitään luksusmatkoja luksushotelleissa harrastaa. Halvalla vaan sinne mihin pääsee. Pystyy sitä kelan tuistakin säästämään matkoja varten jos muuten ei paljoa tuhlaile.
Jos vanhempien elätettävänä yhä asuu, niin helposti TE- ja muista tuista saa matkarahat.
Olikohan Suomessa jopa 200 erilaista sosiaalitukea. On mistä valita.
Että te jaksatte jankuttaa samaa asiaa, ettekö muuta keksi? Ilmeisesti ette, mutta ohan sama, ketään ei kiinnosta. :)