Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävän parikymppinen tytär matkustaa jatkuvasti

Vierailija
04.05.2022 |

Eikä käy töissä ja itse maksaa kaksion vuokransa. Elääkö nämä nuoret naiset sillä, että laittavat kuvia itsestään johonkin?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä elämä on Amerikassa hyvinkin yleistä.

Jo yli 10 vuotta sitten ohjelmassa Vanderpump Rules eräs tyttönen teki näin.....oli jahdeilla rikkaitten miesten kanssa.....

Kai laillista nykyajan prostituubaa

Vierailija
22/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sinulle kuuluu muiden raha-asiat? Mistä tiedät ettei tee töitä? Moni työ ei tapahdu enää ns. työpaikalla käymällä. 

Matkustaminen on nykyään halpaa. Jos on vähän rahaa, voi olla halvempaa käydä edullisella matkalla, kun elinkustannukset jäävät kohdemaassa alhaisemmaksi, kuin täällä. Jos vielä ostat esim. vaatteet sieltä, voi säästyä pitkä penni. 

Se on hyvä matkustaa, kun on vielä nuori ja maailmankuva kehittyy. Myöhemmin, kun on lapsia jne. se on aina paljon hankalampaa. Tai ei kaikille ole, mutta minulle.

PS. Esim. Lontooseen on päässyt viime aikoina edes-takaisin kolmellakympillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne ajat on ohi jossa ihmiset alistuu istumaan konttorilla kahdeksasta neljään seuraavat neljäkymmentä vuotta/quote]

Miksei kukaan ole minulle tätä kertonut? Lähdenkö nyt siis konttorilta kotiin?

Vierailija
24/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä matkustelin opintolainalla. Aloin nostaa sitä lukiossa. Kävin kyllä osa-aikatöissä myös opintojen ohella.

Vierailija
25/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sukulaisia ja kavereita eri maissa, niin ei tarvii maksaa kuin vain lennot.

Vierailija
26/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin matkustin paljon 20-30 vuotiaana. Oi niitä aikoja!

Vierailija
27/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Turkkiin on tässä lähiaikoina päässyt halvalla, n.200-300euron all inclusive matkoja olen nähnyt. Tuskin tuon ikäiset mitään luksusmatkoja luksushotelleissa harrastaa. Halvalla vaan sinne mihin pääsee. Pystyy sitä kelan tuistakin säästämään matkoja varten jos muuten ei paljoa tuhlaile.

Ei hän käy missään halppis hotelleissa. On nytkin usean viikon reissulla mm Monaco, Espanja yms.

Lennot saa varsin edullisesti, ja eläminen ei juuri enempää maksa kuin Suomessa, riippuen paikasta on yleensä halvempaakin. Oikeasti, ihan hyvin pystyy matkustamaan.

Esim.  juuri matkustin Nizzasta Monacoon, bussi 1,50 euroa.

Vierailija
28/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi hieno juttu, niin minäkin tein noin 23-27 vuotiaana ja silloin ei ollut someja.

Samoin, tosin matkustelimme mieheni kanssa kahdestaan paljon Euroopassa. Matkat ajelimme suurimmaksi osaksi omalla autolla ja yövyimme teltassa tai jos oli oikein sateinen kylmä ilma, niin menimme johonkin tosi halpaan majoitukseen, esimerkiksi Saksassa käytimme F1 "hotellia", jossa huoneessa ei ollut edes omaa vessaa, mutta ei se meitä haitannut. Kävimme syömässä halvoissa, mutta hyvissä paikoissa ehkä kerran päivässä ja lopyäut sapuskat teimme itse retkikeittimellä. Matkustimme läpi Saksat, Ranskat, Espanjat, Italia, Monacot, Unkarit jne.

Vierailija
29/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Rämön kirjat hänen fillarireissuistaan kaikkialla, myös Intiassa, ovat muuten hyvää luettavaa! Löytyy niitä muitakin ja esim. Osmo Soininvaara on käynyt fillarilla Nizzassa. Aino Huilaja kävi pari vuotta sitten pakettiautollaan vaikka missä ja muita kivoja inspiroivia juttuja löytyy. En siis ohmettele yhtään, jos nuori haluaa matkustella ja matkustelee.

Vierailija
30/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hieno juttu, niin minäkin tein noin 23-27 vuotiaana ja silloin ei ollut someja.

Samoin, tosin matkustelimme mieheni kanssa kahdestaan paljon Euroopassa. Matkat ajelimme suurimmaksi osaksi omalla autolla ja yövyimme teltassa tai jos oli oikein sateinen kylmä ilma, niin menimme johonkin tosi halpaan majoitukseen, esimerkiksi Saksassa käytimme F1 "hotellia", jossa huoneessa ei ollut edes omaa vessaa, mutta ei se meitä haitannut. Kävimme syömässä halvoissa, mutta hyvissä paikoissa ehkä kerran päivässä ja lopyäut sapuskat teimme itse retkikeittimellä. Matkustimme läpi Saksat, Ranskat, Espanjat, Italia, Monacot, Unkarit jne.

Nyt iski matkailukärpänen taas, kun matkojamme mietin.. Meillä ei ole vielä suu niteltu kesää ja lapset ovat jo aikuisia, joten pitäisikö lähteä taas?

Vierailija
31/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sugar Daddy on kiva olla olemassa.

Vierailija
32/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman vanhin ammatti on nykyäänkin arvostetuin ammatti mazzimiehien piirissä. Näkyy työläisten tulotasossakin tuo.

Vierailija
33/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä rahoitit matkat?

Vierailija
34/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä voisit tietää, tekeekö hän töitä vai ei? Ei välttämättä kerro sitä vanhemmilleen. Ja jos vanhemmat ovat yhtä tuomitsevia kuin sinä, en ihmettele, että ei kerro. 

Töitä voi tehdä etänä vaikka sieltä Espanjasta. Tai välillä tehdä kahta, kolmea työtä parin kuukauden ajan ja sitten matkustella niillä rahoilla puoli vuotta. 

Vierailija
35/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä rahoitit matkat?

Työllä ja mummoni perinnöllä. Olin 13 vuotiaasta alkaen kesätöissä ja tein myös iltatöitä kaupassa 16-18 vuotiaana muutamana iltana viikossa. Mummon perintö ei ollut iso, vain noin 10 000 mk, mutta säästeliäästi käytettynä se oli paljon.

Joo, olin töissä, mutta 13-14 vuotiaana tehdyt lapsenvahtikeikat ja kesälomaviikot eivät paljoa välttämättä muille näkyneet.

Vierailija
36/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy töissä = tekeekö etätöitä kotona

Lottovoitto

Nuori aikuinen ilman lapsia kyllä sitä matkusteleekin kivasti töiden vastapainoksi.

Vierailija
37/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä voisit tietää, tekeekö hän töitä vai ei? Ei välttämättä kerro sitä vanhemmilleen. Ja jos vanhemmat ovat yhtä tuomitsevia kuin sinä, en ihmettele, että ei kerro. 

Töitä voi tehdä etänä vaikka sieltä Espanjasta. Tai välillä tehdä kahta, kolmea työtä parin kuukauden ajan ja sitten matkustella niillä rahoilla puoli vuotta. 

Näin, itse olin myös aika hyvä laulamaan ja soittamaan kitaraa, joten nuorena oli ihan normaalia istahtaa jonnekin missä on ihmisiä ja laulaa lurauttaa muutama kappale. Siitä tuli välillä yllättävän paljonkin rahaa. :)

Vierailija
38/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä hyvä ymmärtää, että vaikka tutun ig storyyn tai muuhun somepostaukseen on tägätty kallis hotelli Monacossa, niin voi hyvin olla, että siellä on käyty yhdellä drinkillä. Matkalla on asuttu halvassa hotellissa tai airbnbssä ja syömässä käyty jossain ihan muualla. 

Jotkut tekee myös niin, että varaa pidemmällä reissulla yhdeksi tai kahdeksi yöksi kalliin hotellin ja nauttii sen ajan täysillä hotellin tarjonnasta. Muu aika käytetään nähtävyyksiin ja shoppailuun ja silloin ei hotellin tasolla ole niin isoa merkitystä. 

Vierailija
39/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi sugarbabena oleminen on aika yleistä. Monet naiset ajattelee, että sinkkuna harrastaisi muutenkin seksiä vieraiden ihmisten kanssa, niin miksi silöä ei samalla tienaisi. Ja monesti ne miehet on reissuilla mukana ja maksaa kaiken mut ei niitä ig-kuvissa näy 😁

Tiedän yhden äidin ja tyttären, jotka molemmat ovat sugardate-sivustolla.

Vierailija
40/44 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ne ajat on ohi jossa ihmiset alistuu istumaan konttorilla kahdeksasta neljään seuraavat neljäkymmentä vuotta, eikä enää tule sukupolvea joka elättäisi sen edellisen sukupolven. Onneksi en ole tehnyt niitä lapsia ja suku päättyy minuun.

Ehkä parempi näi?.