Voiko pettäminen tapahtua vahingossa?
Olen naimisissa maailman parhaimman miehen kanssa, mutta näen melkein joka yö pettämisunta, jossa joku mies yllättäen tulee viettelemään ja saa minut hulluun hurmokseen jossa en tajua mistään mitään. Antaudun vain miehelle ihan järkiheittona ja jälkeen päin tajuan että eihän tää oo yhtään ok. Se järisyttävän voimakas fyysinen vetovoima peittoaa järjen ihan täysin alleen.
Voiko noin käydä oikeasti? En kulje missään paikoissa, missä pettäminen perinteisellä tavalla olisi mahdollista, enkä kiihotu oikeassa elämässä yhtäkkiä random miehistä. Kuitenkin pelkään, että joskus jossain yllättäen kohtaan miehen, jonka seurassa järki tuolla unen tavalla vain lakkaa toimimasta ja petän vahingossa.
Tapahtuuko pettäminen aina tietoisesti vai voiko järki kokonaan hävitä?
Kommentit (59)
Musta tuo kuulostaa vaan siltä että sua panettaa.
Ei voi tapahtua vahingossa. Et saa kliinisesti mitään vapauttavaa "täydessä ymmärryksen puutteessa" diagnoosia jos hyppäät jonkun culliin ku se kehasee sun lolloja. Ihan olet itse omista teoistasi vastuussa
Voi kompastua ja vahingossa tökätä Cullinsa naapurin Pirkkoon.
Vierailija kirjoitti:
Voi kompastua ja vahingossa tökätä Cullinsa naapurin Pirkkoon.
Ja molemmat olivat jo valmiiksi ilman housuja koska
Ei voi käydä. Usein ihminen käy unissaan läpi syvimpiä pelkojaan, mitä ei missään tapauksessa tekisi. Ei sinun tarvitse pelätä, että sinusta tulee yhtäkkiä hullu pettäjä unien perusteella.
Varo toki, ettei kukaan pääse tiputtamaan päänsekoitusainetta baarissa juomaasi. Mutta ehkä sellaisen seuraamukset lasketaan raiskaukseksi, eikä pettämiseksi muutenkin.
Mä näin jossain vaiheessa unia missä harrastin kiihkeää seksiä naisen kanssa. En osannut niitä selittää ja tuli itselle outo olo kun en ainakaan tietoisesti semmoisesta unelmoi.
Meni ohi ajan kanssa. Varmaan kaipasin vaan lämpöä ja seksiä ylipäätään kun loppui heti kun aloin suhteeseen ja sain munaa.
Älä analysoi liikaa.
Kyllä. Pimeässä peiton alla tms. tilanteessa missä ei tunnista vastakkaisen sukupuolen edustajaa ja sekoittaa hänet omaan puolisoon
Saippuasarjoissa on tapahtunut sitä, että joku vahvoissa lääkehuuruissaan panee väärää henkilöä tajuamatta sitä itse. Sitten hirveät syyllisyydentuskat ja salailut siitä kuinka lapsen isä onkin puolison veli tai poika jne. Mutta oikeasti tuo ei ole pettämistä, vaan raiskaus. Harmi vaan että kyseisissä saippuasarjoissa ei ole kerrottu tuota faktaa.
Sehän oli se toimisyon Pena. Olit vaan niinkännissä ettet muista.
Mulla itselläni lienee jonkunasteisia pakkoajatuksia koska joskus kulkiessa tulee jokaisesta vastaantulevasta miehestä ajatuksia, että mentäisiin sen luo panemaan. Jos kysyisi niin lähtisin mukaan enkä voisi vastustaa. Vastaantulijat on olleet sitten myös hyvin iäkkäitäkin heikosti kulkevia vanhuksia, mutta ajatukseni samat. Kysy niin lähden mukaan. Vaikkei kaikilta edes enää nousisi. Niin ja perheellinen olen. Ja ennen perhettäkin vain 3 miehen kanssa ollut. Joitakin sekoja ajatuksia vaan tullut nyt...
Ai niin kuin, että istuu äkkijarrutuksen tekevässä junassa, lentää paikaltaan ja ilmavirta paiskaa Vaatteet pois, ja samalla nostaa sen henkilön jonka päälle olet putoamassa hametta, ja sitten juna vahingossa syöksyy tunneliin.
... Kai se on mahdollista, mutta äärettömän epätodennäköistä... 🤣
Tuut, tuut....
Ei voi pettää vahingossa. Kuulostaa siltä, että haluaisit jotain uutta ja piristävää teidän seksielämään. Käykää shoppailemassa teille uusia seksileluja ja/tai -asuja. Harrastakaa seksiä jossain uudessa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän sun harrastaa enemmän seksiä sen oman miehesi kanssa?
Sulla on joku alitajuinen pelko, että saatat pettää kuitenkin, miksi? Mitä suhteesta puuttuu ja mitä sille voisi tehdä?Pidän pettämistä 100% vääränä enkä ikinä voisi pettää miestäni. Seksi tutun mieheni kanssa on turvallista ja mukavaa, ehkä liiankin tavallista. Leikitään joskus miehen kanssa treffejä ja tutustumista, sen jälkeen kaikki on monin verroin voimakkaampaa. Unissa tulee ihastumishormonit tosi voimakkaana mukaan, ei sellaisia koe oman miehen kanssa enää juurikaan.
-ap
Vaikka seksielämämme olisi todella laimeaa, jopa puutunutta tai täysin kuollutta, niin silloinkaan (tai oikeastaan etenkään silloin) pettäminen ei tapahdu "vahingossa". Ainahan se pitää erikseen päättää.
ei voi. Ennen pettämistilannetta on tehnyt monia tietoisia valintoja, jotka ovat jostaneet+ k+yseiseen tilanteeseen. Moni puolustelee pettämistään humalalla. Sekin on valinta.
No siis jos vaikka on paha silmätulehdus niin ei ehkä näe jos naapurin mies on tullut alasti istumaan nojatuoliisi ja istahdat vahingossa hänen pippelin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Pimeässä peiton alla tms. tilanteessa missä ei tunnista vastakkaisen sukupuolen edustajaa ja sekoittaa hänet omaan puolisoon
Kauniissa ja rohkeissa kävi tälleen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, voithan sä yrittää selittää asiaa noin. Tuu sit meille kertoo miten kävi.
Aika ovelaa, ap tekee tänne tämmösen aloituksen niin voi sitten sanoa miehelle että kato en mää tarkoituksella pettänyt kun oli tämmönen unijuttu.
Tuossahannae vastaus tulikin.
Eli keksi piristystä makuuhuoneeseen.
Leiki vaikka että olet itse joku ihan muu.
Ex alkoi jossain vaiheessa sängyssä puhumaan, että jakais mut jonkun muun miehen kanssa ja se veti kyllä kuumaksi, vaikka en ikimaailmassa siihen oikeassa elämässä pystyisi. Oon myös itse puhunut, jos ois toinen nainen mukana hommissa tai leikin vaikka hädintuskin täysi-ikäistä kokematonta tyttöä. Ei sen tarvitse käytäntöä tarkoittaa.
Seksin harrastaminen jossain ulkonakin vois piristää jos ette sitä ole tehneet.