Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä miehenkaipuu hellittää?

Vierailija
03.05.2022 |

?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että yritän vokotella vielä hautausurakoitsijaa. Ei kaipaus lopu.

Vierailija
42/56 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan myös elämäntilanteesta ja terveydestä.  Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus.  Onko ap lapseton sinkku?

Olen. Olen 50v.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole loppunut vielä, olen 72. Nykyinen suhde vetelee viimeisiään haalistuttuaan kaverisuhteeksi, mutta en ole luopunut toivosta löytää vielä uusi mies. Te nuoremmat luulette, että tässä iässä on kaikki tuolla saralla jo loppu, mutta tietäisitte vaan! Monet meistä menevät vielä täydellä höyryllä.

Vierailija
44/56 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se loppu kun arkussa makaa ja kansi ruuvataan kiinni. Siihen asti on aina mahdollisuus olla onnellinen miehen kanssa.

Vierailija
45/56 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan todella paljon miestä, rakastettua ja rakastajaa. Olen 45-vuotias. Enkä tiedä olenko ikinä kaivannut ja tarvinnut miestä niin paljon kuin nyt tässä iässä.

Uuden kanssa tapailen nyt eron jälkeen ja odotan kyllä malttamattomana että hän olisi valmis seksiin. On harkitseva ja herkkä mies ja haluaa rakastella vasta sitten kun on valmis.

Minä voisin tässä iässä vaan panna vaikka jo toisilla treffeillä jos pidän miehestä paljon :D (En silti ole niin ikinä tehnyt, kun olen ollut pitkässä parisuhteessa.) Nuorempana tuo seksin alkamisen ja henkisen valmiuden odottelu oli aina toisin päin.

Vierailija
46/56 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ollut sellaista. Täysin vieras termi.

Vierailija
47/56 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan todella paljon miestä, rakastettua ja rakastajaa. Olen 45-vuotias. Enkä tiedä olenko ikinä kaivannut ja tarvinnut miestä niin paljon kuin nyt tässä iässä.

Uuden kanssa tapailen nyt eron jälkeen ja odotan kyllä malttamattomana että hän olisi valmis seksiin. On harkitseva ja herkkä mies ja haluaa rakastella vasta sitten kun on valmis.

Minä voisin tässä iässä vaan panna vaikka jo toisilla treffeillä jos pidän miehestä paljon :D (En silti ole niin ikinä tehnyt, kun olen ollut pitkässä parisuhteessa.) Nuorempana tuo seksin alkamisen ja henkisen valmiuden odottelu oli aina toisin päin.

Varo ettet joudu laihialaisen hevoseksi. Kuoli nälkään juuri kun oppi olemaan syömättä.

Vierailija
48/56 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itsellä oli jo useamman vuoden poissa, mutta palasi pari vuotta sitten oikeastaan voimakkaampana kuin koskaan aiemmin.

Samaan aikaan myös ymmärsin, että olisin kuin olisinkin halunnut oman perheen ja varsinkin sen, etten olekaan lainkaan sinut sen tosiasian kanssa että jäin lapsettomaksi ikisinkuksi.

N45

Sinulla on kohtalotovereita pilvin pimein tässä maassa, sillä tavalla elelevät nuoret naiset nykyään että ihme on jos lapsia tulee puolellekaan heistä.

Vierailija
49/56 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikinä ollut sellaista. Täysin vieras termi.

feminismi ja metoo lienevät sinulle tutumpia termejä

Vierailija
50/56 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen kaipuu siloin kun vaihdevuodet alkaa, henkinen ei milloinkaan

Kun fyysinen kaipuu vähenee tai loppuu niin henkinen kaipuu vahvistuu.

Sama minulla. 

Vierailija
51/56 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle hän sanoi:

Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,

ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.

Kuitenkin tunnet halua mieheesi,

ja hän pitää sinua vallassaan.

😉

mies54v

No kai se nyt mies vielä suurempaa halua tuntee. Eikä nykyään onneksi tarvi ottaa mitään vallanhimoista miestä. 

Vierailija
52/56 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itsellä oli jo useamman vuoden poissa, mutta palasi pari vuotta sitten oikeastaan voimakkaampana kuin koskaan aiemmin.

Samaan aikaan myös ymmärsin, että olisin kuin olisinkin halunnut oman perheen ja varsinkin sen, etten olekaan lainkaan sinut sen tosiasian kanssa että jäin lapsettomaksi ikisinkuksi.

N45

Auts, nyt osui ja upposi. Kuvailit täydellisesti minun elämäntilanteeni. 

Vierailija
53/56 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen kaipuu siloin kun vaihdevuodet alkaa, henkinen ei milloinkaan

Kun fyysinen kaipuu vähenee tai loppuu niin henkinen kaipuu vahvistuu.

Ihan höpinää, et voi yleistää. Mulla lähes 60-vuotiaana fyysinen kaipuu on ensisijainen, ollut aina. Ystäviä on kyllä, täyttämässä "henkistä" kaipuuta.

Vierailija
54/56 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat seksiä, niin tuskin milloinkaan. Jos taas tarkoitat sitä, että kaipaa miestä elämäänsä, niin siinä vaiheessa, kun on kohdannut riittävästi kuspäisiä/ pettollisia/väpelöitä miehiä.

itse kaipaan seksiä, mutta en niin paljoa, että ottaisin minkäänlaista miestä enää riippakiveksi elämääni.

Vierailija
55/56 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se miehen tädillä ainakaan loppunut. Ehkä noin 80 täytettyä väheni. 

Hänellä ei koskaan ollut miesystävää. Ihastuksia kyllä. 

Ihan kaunis ja hoikka. Ongelmana se, että 20 - 40 -vuotiaana oli sekaisin. Sitten löytyi täysin tehoava lääke. 

Vierailija
56/56 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppanin kaipuu ei kai koskaan.

Nainen on parempi kumppani kuin mies voi ikinä olla.

Tilastojen mukaan lesbosuhteissa on kaikkein eniten parisuhdeväkivaltaa, ja avioerot ovat kaikkein yleisimpiä kahden naisen välisessä avioliitossa.