Missä iässä miehenkaipuu hellittää?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan myös elämäntilanteesta ja terveydestä. Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus. Onko ap lapseton sinkku?
Olen. Olen 50v.
Ap
Eipä ole loppunut vielä, olen 72. Nykyinen suhde vetelee viimeisiään haalistuttuaan kaverisuhteeksi, mutta en ole luopunut toivosta löytää vielä uusi mies. Te nuoremmat luulette, että tässä iässä on kaikki tuolla saralla jo loppu, mutta tietäisitte vaan! Monet meistä menevät vielä täydellä höyryllä.
Eiköhän se loppu kun arkussa makaa ja kansi ruuvataan kiinni. Siihen asti on aina mahdollisuus olla onnellinen miehen kanssa.
Kaipaan todella paljon miestä, rakastettua ja rakastajaa. Olen 45-vuotias. Enkä tiedä olenko ikinä kaivannut ja tarvinnut miestä niin paljon kuin nyt tässä iässä.
Uuden kanssa tapailen nyt eron jälkeen ja odotan kyllä malttamattomana että hän olisi valmis seksiin. On harkitseva ja herkkä mies ja haluaa rakastella vasta sitten kun on valmis.
Minä voisin tässä iässä vaan panna vaikka jo toisilla treffeillä jos pidän miehestä paljon :D (En silti ole niin ikinä tehnyt, kun olen ollut pitkässä parisuhteessa.) Nuorempana tuo seksin alkamisen ja henkisen valmiuden odottelu oli aina toisin päin.
Ei ole ikinä ollut sellaista. Täysin vieras termi.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan todella paljon miestä, rakastettua ja rakastajaa. Olen 45-vuotias. Enkä tiedä olenko ikinä kaivannut ja tarvinnut miestä niin paljon kuin nyt tässä iässä.
Uuden kanssa tapailen nyt eron jälkeen ja odotan kyllä malttamattomana että hän olisi valmis seksiin. On harkitseva ja herkkä mies ja haluaa rakastella vasta sitten kun on valmis.
Minä voisin tässä iässä vaan panna vaikka jo toisilla treffeillä jos pidän miehestä paljon :D (En silti ole niin ikinä tehnyt, kun olen ollut pitkässä parisuhteessa.) Nuorempana tuo seksin alkamisen ja henkisen valmiuden odottelu oli aina toisin päin.
Varo ettet joudu laihialaisen hevoseksi. Kuoli nälkään juuri kun oppi olemaan syömättä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Itsellä oli jo useamman vuoden poissa, mutta palasi pari vuotta sitten oikeastaan voimakkaampana kuin koskaan aiemmin.
Samaan aikaan myös ymmärsin, että olisin kuin olisinkin halunnut oman perheen ja varsinkin sen, etten olekaan lainkaan sinut sen tosiasian kanssa että jäin lapsettomaksi ikisinkuksi.
N45
Sinulla on kohtalotovereita pilvin pimein tässä maassa, sillä tavalla elelevät nuoret naiset nykyään että ihme on jos lapsia tulee puolellekaan heistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ikinä ollut sellaista. Täysin vieras termi.
feminismi ja metoo lienevät sinulle tutumpia termejä
Vierailija kirjoitti:
Fyysinen kaipuu siloin kun vaihdevuodet alkaa, henkinen ei milloinkaan
Kun fyysinen kaipuu vähenee tai loppuu niin henkinen kaipuu vahvistuu.Sama minulla.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle hän sanoi:
Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,
ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.
Kuitenkin tunnet halua mieheesi,
ja hän pitää sinua vallassaan.
😉
mies54v
No kai se nyt mies vielä suurempaa halua tuntee. Eikä nykyään onneksi tarvi ottaa mitään vallanhimoista miestä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Itsellä oli jo useamman vuoden poissa, mutta palasi pari vuotta sitten oikeastaan voimakkaampana kuin koskaan aiemmin.
Samaan aikaan myös ymmärsin, että olisin kuin olisinkin halunnut oman perheen ja varsinkin sen, etten olekaan lainkaan sinut sen tosiasian kanssa että jäin lapsettomaksi ikisinkuksi.
N45
Auts, nyt osui ja upposi. Kuvailit täydellisesti minun elämäntilanteeni.
Vierailija kirjoitti:
Fyysinen kaipuu siloin kun vaihdevuodet alkaa, henkinen ei milloinkaan
Kun fyysinen kaipuu vähenee tai loppuu niin henkinen kaipuu vahvistuu.
Ihan höpinää, et voi yleistää. Mulla lähes 60-vuotiaana fyysinen kaipuu on ensisijainen, ollut aina. Ystäviä on kyllä, täyttämässä "henkistä" kaipuuta.
Jos tarkoitat seksiä, niin tuskin milloinkaan. Jos taas tarkoitat sitä, että kaipaa miestä elämäänsä, niin siinä vaiheessa, kun on kohdannut riittävästi kuspäisiä/ pettollisia/väpelöitä miehiä.
itse kaipaan seksiä, mutta en niin paljoa, että ottaisin minkäänlaista miestä enää riippakiveksi elämääni.
Ei se miehen tädillä ainakaan loppunut. Ehkä noin 80 täytettyä väheni.
Hänellä ei koskaan ollut miesystävää. Ihastuksia kyllä.
Ihan kaunis ja hoikka. Ongelmana se, että 20 - 40 -vuotiaana oli sekaisin. Sitten löytyi täysin tehoava lääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppanin kaipuu ei kai koskaan.
Nainen on parempi kumppani kuin mies voi ikinä olla.
Tilastojen mukaan lesbosuhteissa on kaikkein eniten parisuhdeväkivaltaa, ja avioerot ovat kaikkein yleisimpiä kahden naisen välisessä avioliitossa.
Luulen että yritän vokotella vielä hautausurakoitsijaa. Ei kaipaus lopu.