Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä jos työprofiilikuvana on kuva jossa mukana puoliso?

Vierailija
03.05.2022 |

Eli törmäsin tapaukseen jossa henkilön työpaikan profiilikuvana oli valokuva hänestä ja hänen puolisostaan.
Kyseessä ei ole mikään yhtiökumppani, minkä ehkä voisin jopa ymmärtää. Tiedän koska olin samassa palaverissa ja henkilö on työntekijänä siinä firmassa.
Mitä ihmettä voi liikkua ajatuksissa?

Itse en keksi muita syitä kun sairaalloinen mustasukkaisuus tms. Koska itse ainakin pidän työn ja yksityiselämän visusti erilleen ja arvostaisin sitä muiltakin.

Oma arvostukseni ainakin laskee heti tollasesta sitä toista kohtaan koska ei ole kovin professionaalista moinen.
Ei työpaikka oli mikään somepalsta jossa esitellään yksityiskuvia palavereissa ja vielä asiakkaiden kanssa.
Tämähän ole minulta pois mutta tältä henkilöltä itseltään kyllä on. Ainakin mun arvostus henkiköstä asiantuntijana on nollattu aika äkkiä tollasella.

Mitä mieltä muut?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas suuttuisin jos mun puoliso laittaisi mun kuvia omissa töissään yhtään mihinkään.

Vierailija
42/51 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan seinäjokiselta meiningiltä. Jos ei ole puoliso mukana kuvassa, niin vähintään fritsuna kaulassa. JUNTTIA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sillä on tosiaan tarve viestiä?

Olen Matti-Kalle-Pekka ja kuvassa MKP ja tyttis. Olen firman johtava konsultti ja hiton uskottava.

Ei ymmärrä.

Vierailija
44/51 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö löydy ketään kenellä olisi itsellä ja kertoisi että miksi?

Vierailija
45/51 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan ajattelis asiasta yhtään mitään. Kuva siinä missä muutkin.

Vierailija
46/51 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin kerran Linkedinissä tiliin "Maija ja Matti Meikäläinen"...siis oikeasti. En käynyt katsomassa sisältöä, mutta miten toi käytännössä ees toimis jos toinen on kirvesmies ja toinen kirjanpitäjä

Vierailija
47/51 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kaunis että vasta tällä kikalla sain setämiehet pois kimpustani.

Vierailija
48/51 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin kaunis että vasta tällä kikalla sain setämiehet pois kimpustani.

No mikä on miehen selitys? Saada kiimaiset naiset pois kimpusta?

Ne luulee että tämä kikka toimii juuri toisinpäin naisiin, eli vetää niitä puoleensa.

Totuus, ei se toimi niinkään. Ei mikään nolo parisuhde kuva aiheita mitään muuta kun myötähäpeää.

Vierailija
49/51 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä työpaikan profiilikuva? Somessako?

Esim Teamsiin voi asettaa profiilikuvan itse.

Vierailija
50/51 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa. Tulee heti mieleen joku mustasukkaisuusdraama ja pahimman sortin sellainen. Tai sitten muuten tosi outo ihminen.

Näkin voisin laittaa omaan profiiliin kuvan kavereitten kanssa. Siinähän miettisivät

Vierailija
51/51 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha topic mutta pakko kommentoida.

Itse olen myös nähnyt vastaavan tapauksen ja sitten vielä pisteenä i:in päälle tapaamisen lopuksi hän ilmoittaa että nyt vaimo jo soittaa että pitää viedä lasta harrasteeseen.

A) mua ei hittoakaan kiinnosta hänen vaimonsa pärstä siinä kuvassa (ei sillä että omansakaan nyt niin kinnostais)

B) mua ei hittoakaan kiinnosta hänen vaimonsa asiat, soittaako vai ei soita

C) mua ei hittoakaan kiinnosta hänen lapsensa harrastukset.

Töissä ja työtapaamisessa! Täysin vieras ihminen mulle. Ihan oikeasti. Joku raja.

Loppuu business tollasten kaa aika äkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi