Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tehnyt salaa vasektomian

Vierailija
03.05.2022 |

Olen ollut noin vuoden suhteessa itseäni 20 vuotta vanhempaan mieheen, jolla jo 3 aikuista lasta. Minä 32v,mies 52v. Mies tiesi,että haluaisin vauvan ja hän oli ilmoittanut ettei enää lapsia haluaisi. Minulla ole vielä lapsia ja haaveilin vauvasta. Tänään hän kertoi, että on tehnyt vasektomian helmikuussa ja meille ei voi tulla vauvaa. Tuntuu,että maailmani romahti täysin,koska rakastin miestä. Rakastan edelleen,mutta jokin yhteys meidän väliltä hävisi tuolla hetkellä,kun mies asian ilmoitti. En ymmärrä,miksei hän voinut kertoa asiasta minulle ennakkoon,ennen toimenpidettä. Olen nyt aivan toivoton.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Vasektomiasta jää arvet. Ne näkee kun katsoo. Vaikea kuvitella, että joku harrastaisi seksiä silmät kiinni.

Vierailija
22/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what? Joku Muu voi tehdä kanssasi halutun vauvan. Nykyinen gubbe pääsee jälleen vaippojen vaihtoon silti vaikkei hänen coltti ammu kovia enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se!

Unohdit sen yhden sanan.

Vierailija
24/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Ei silti, etteikö vois olla tottakin tuolla lapsi määrällä.

mies54v

Vierailija
25/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi näköjään olla varma, että vahinkoa ei tule.

Olisi ollut reilumpaa kertoa

Vierailija
26/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä mun ukko niin vasektomia on tehty yli 10 vuotta sitten.

Vierailija
27/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin ne katkaistut, umpeen poltetut siemenjohdinten päät tuntee kivespussin läpi tunnustelemalla.

Jonne, perehdy edes aiheeseen ennenkuin alat trollata.

Vierailija
28/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on täysi oikeus kehoonsa ja oma tahto. Ei hän sinulta siihen lupia tarvitse. Alusta asti kysymys on vain ollut siitä, mitä itse olet asiasta mieltä. Vai oletko kuvitellut että saat miehen manipuloitua taipumaan tahtoosi?

Vierailija
29/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on etukäteen sanonut että ei halua enempää lapsia niin miten ihmeessä se tulee sinulle yllätyksenä että hän ei halua lapsia? Luulitko saavasi vaikka huijaamalla lapsen välittämättä miehen mielipiteestä?

Vierailija
30/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi nuorempi mies. Kaikin puolin parempi.

Vierailija
31/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen keho, miehen valinta.

Sorry, kultsi, mutta akoilla ei ole mitään sanottavaa miehen valintoihin liittyen hänen kehoonsa. M27

Vierailija
32/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi alunperin edes aloitte suhteeseen, kun ootte noin isossa asiassa ihan eri sivuilla?

Meidän välillä oli niin suurta vetovoimaa ja ajatusmaailmamme, huumorintajumme ja kiinnostuksen kohteemme käy muuten hyvin yhteen. Miehen seurassa olen tuntenut itseni rakastetuksi, saanut olla oma itseni ja meillä on ollut hauskaa yhdessä. Siksi tämä tuntuukin erityisen pahalta, että mies teki minulle näin.

Ap

Miten niin teki sinulle näin kun tiesit että hän ei halua lapsia?

Vierailija
33/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä aiheeseen liittyen, eikö tuossa saa omia siittiötäkin halutessaan varastoon? Kaveri on käyny kyseisen tapahtuman ja muistaakseni sanoi, että otti varmuuden varalta säilöön siimahäntiä.

mies54v

Vierailija
34/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies sitten voinut kertoa mitä teki, jos on niin rehellinen.

Tuo on valehtelua, , että salasi asian ap:lta. Miksi?

Vierailija
35/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan naiset sanovat että jos mies ei halua lapsia niin mies huolehtii ehkäisystä niin nyt kun mies on huolehtinut niin sekin taitaa olla väärin? Tuo on miehen ihan oma päätös niin kuin sekin että nainen lopettaa ehkäisyn omalla päätöksellä kun haluaa vauvan kertomatta miehelle

Vierailija
36/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan naiset sanovat että jos mies ei halua lapsia niin mies huolehtii ehkäisystä niin nyt kun mies on huolehtinut niin sekin taitaa olla väärin? Tuo on miehen ihan oma päätös niin kuin sekin että nainen lopettaa ehkäisyn omalla päätöksellä kun haluaa vauvan kertomatta miehelle

Ap ei ole tehnyt tuota viimeksi mainitsemaasi, joten täysin epäloogista käyttää tätä tässä tapauksessa perusteena yhtään mihinkään.

Toki logiikka ei ole palstamiesten vahvin puoli.

Vierailija
37/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista että hankkisit lapsen ns itsellisenä naisena, ja jatkaisitte tavalla tai toisella yhdessä. Jos äitiys on sinulle tärkeä haave niin siitä ei ehkä kannata kovin helpolla luopua. Miehen luulisi ymmärtävän sinun kaipuusi äitiyteen onhan hän itsekin aikoinaan halunnut lapsia

Vierailija
38/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja etsi mies, joka haluaa lapsia. On ok, että mies ei halua lapsia enempää. Hänellä on siihen oikeus. Samoin sulla on oikeus saada lapsia tai ainakin yrittää. Tämä kuitenkin edellyttää sen, että sulla on mies, joka myös haluaa lapsia ellet sinkkuna halua lasta tehdä.

Surullistahan se on ja pahalta tuntuu varmasti, mutta ota opiskesi tästä kokemuksesta. Jatkossa seurustele vain semmoisen kanssa, jolla on samat tulevaisuuden suunnitelmat eli halu saada lapsia.

Vierailija
39/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole tehnyt tuota viimeksi mainitsemaasi, joten täysin epäloogista käyttää tätä tässä tapauksessa perusteena yhtään mihinkään.

Toki logiikka ei ole palstamiesten vahvin puoli.

Ei se kyllä valehteluakaan ole jos mies on koko ajan sanonut että ei halua enempää lapsia. Vai onko pointti siinä että jos mies sanoo että ei halua enempää lapsia niin nainen ymmärtää sen niin että minä saan kyllä puhuttua hänet ympäri että minä saan mitä haluan?

Vierailija
40/110 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei mies sitten voinut reilusti sanoa mitä teki. Miksi salaaminen? Mihin sillä pyrki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan