Lähes tuhkarokon tarttuvuus. Taas uusi variantti E-Afrikasta. Aiempi sairastaminen ei juuri suojaa. Linkki
https://yle.fi/uutiset/3-12427290
Mietin, mitä tekee keholle sairastaa korona yhä uudelleen. Sehän on myös verisuoni- ja hermostotauti.
Entistäkin tarttuvampi variantti. Jos tuo on omikronin variantti, niin miksei sitä omikronin täsmärokotetta jaeta?
Kommentit (122)
En ole ottanut yhtään korona-rokotetta. En ole sairastanut koronaa. Naamion jätin pois 1.3. Liikun paljon väkijoukoissa ja olen käynyt koko ajan. Kukaan lähipiiristä ei ole sairastanut koronaa, joten en ole oireeton kantaja. Tuhkarokon sairastin 10-vuotiaana, se oli pikkujuttu. Olen sairastanut kaikki muutkin rokot lapsena (vesi-, tuli- ja vihuri). Myös hongonkilaisen sairastin lapsena. Virukset ovat tärkeitä sairastaa, ja ne parantavat immuniteettia. Olen 65-vuotias. En sairasta mitään perussairautta enkä käytä lääkkeitä. Flunssaa oli 20 vuotta sitten. En pelkää yhtään koronoita, ihan tavsllinen virus, tuhkarokon sukulainen.
Tuo happivaje maskin kanssa on ihan puppua. Lääkärit työskentelevät jatkuvasti pitkää päivää ffp3 maskissa. Ei tule happivajetta. Tätä on mitattu myös. Hapetusarvot pysyvät ihan normaaleina. Joten lakkaa levittämästä disinformaatiota kiitos.