Lähes tuhkarokon tarttuvuus. Taas uusi variantti E-Afrikasta. Aiempi sairastaminen ei juuri suojaa. Linkki
https://yle.fi/uutiset/3-12427290
Mietin, mitä tekee keholle sairastaa korona yhä uudelleen. Sehän on myös verisuoni- ja hermostotauti.
Entistäkin tarttuvampi variantti. Jos tuo on omikronin variantti, niin miksei sitä omikronin täsmärokotetta jaeta?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on korona parhaillaan. Oireet ovat kuin siitepölyallergiassa. Kahtena päivänä vähän kuumetta ja nyt ollut jo viikon tukkoisuutta, silmien vuotamista, nuhaa, ja aivastelua.
Olen ottanut rokotteet ja en tiedä mistä tämän sain. Olen ollut varovainen ja olen käyttänyt ffp2-maskia ruokakaupassa ja muita menoja ei ole ollut. Liikun ulkona. En käy harrastuksissa. Olen tehnyt vain etätöitä. Otan allergialääkkeeni normaalisti. Muita lääkityksiä ei ole.
Siitepölyallergiassa ei ole kuumetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on korona parhaillaan. Oireet ovat kuin siitepölyallergiassa. Kahtena päivänä vähän kuumetta ja nyt ollut jo viikon tukkoisuutta, silmien vuotamista, nuhaa, ja aivastelua.
Olen ottanut rokotteet ja en tiedä mistä tämän sain. Olen ollut varovainen ja olen käyttänyt ffp2-maskia ruokakaupassa ja muita menoja ei ole ollut. Liikun ulkona. En käy harrastuksissa. Olen tehnyt vain etätöitä. Otan allergialääkkeeni normaalisti. Muita lääkityksiä ei ole.
Mulla on ollut joka vuosi lapsesta lähtien, on niin paha ja voimakas siitepölyallergia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joillain on kuuluu kuumekkin allergiaan.
Kyllä ffp2-maski on ja pysyy. Enpä enää lähde pois kotoa ilman maskia.
Vierailija kirjoitti:
Minä sairastuin vappupäivänä. Nielu on kipeä,todella kipeä. Kuiva yskä. Toivottavasti ei pahene. Jaksan puuhastella kevyesti kotitöitä särkylääkkeen ansiosta.
Sairastuin samaan aikaan jaa samoilla oireilla. Nielu ihan hemmetin kipeä ja lisäksi pientä lämpöä. Toivottavasti menee ohi pikaseen
Kouluihin pitäisi tulla maskisuositus ja ilmanpuhdistajat.
Vierailija kirjoitti:
Kouluihin pitäisi tulla maskisuositus ja ilmanpuhdistajat.
Sädesieni hoitaa kilpailijat.
Tarttuvampi virus , turvattomuus maailmalla, energian hinnan nousut ja ehkä rajoitus , punkit heräävät jne. Pelkkää mustaa .Ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Tarttuvampi virus , turvattomuus maailmalla, energian hinnan nousut ja ehkä rajoitus , punkit heräävät jne. Pelkkää mustaa .Ei jaksa.
Kriisittely pitäisi kieltää perustuslaissa.
Miksi sairastuminen ei suojaa mutta piikki suojaa ?
Ehkä ihmisten olisi aika myöntää että luonto puuttuu liikakansoitukseen. Pakko tältä pallolta on väkeä vähentää tai sitten edessä on totaalituho.
Psykoosit tulille vol567832. Joillekin korona laukaisi mielenterveysongelmat. Nostetaan veroja, jotta saadaan pöpit hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sairastuminen ei suojaa mutta piikki suojaa ?
Koska luonnollista immuniteettia lobattiin 0€$:lla.
Lääketiedettä lobattiin sadoilla miljoonilla.
"A 2020 study found that, from 1999 to 2018, the pharmaceutical industry and health product industry together spent $4.7 billion lobbying the United States federal government, an average of $233 million per year."
"New research reveals that the pharmaceutical industry lobby is spending more than €40 million annually to influence decision making in the European Union (EU) – of which nearly half is spent by drug manufacturers on in-house lobbyists."
/googlevastaus
Voi rakkaat ihmiset, pitäisiköhän jo lopettaa tuo hysteerinen koronan pelkääminen ja alkaa elää? Hoitakaa omaa immuniteettianne liikunnalla, terveellisellä ruualla ja d-vitamiinilla. Myös pelko alentaa immuniteettia. On jo nähty ettei rokotteet mitään auta. Lisäksi on aika huolestuttavaa mitä jatkuva maskin käyttö ja siitä johtuva happivaje saa aikaan. Ja maskeja vaaditaan lapsillekin pidettäväksi. Kasvava nuori tarvitsee aivoilleen happea!
Sori nyt vaan kun järkytän sinua, mutta maski ei aiheuta happivajetta.
Vierailija kirjoitti:
P s ka puhetta. Ihan empiiristä näyttöä on, että hengittäminen raskaampaa kuin ilman.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä se aiheuttaa, mutta useamman lentomatkan perusteella voin kertoa, että itselläni on 5-6 h maskin käytön jälkeen on todella raskas olo päässä ja seuraavana aamuna olo kuin lievässä krapulassa, vaikka en mitään alkoholia ole juonut. Nyt on onneksi maskipakko poistunut niiltä lennoilta, joita minä käytän.
Mä en tuu poistuu täältä koskaaaan
Kääk! Nyt se neljäs ja viides rokote hihaan ja sassiin!