Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas rahat loppu laskujen jälkeen

Vierailija
03.05.2022 |

Tiedättekö sen tunteen, kun tilillä on 2500 euroa mutta hetken päästä siellä onkin vain tonni, eli ei mitään. V*ituttaa käydä töissä kun rahaa ei jää mihinkään mutta samalla työttömät asuvat kalliissa asunnoissa ja yhteiskunta maksaa heille kaiken. Minä en kuitenkaan yhteiskunnan elätiksi ryhdy, se on varmaa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on niin paljon laskuja?

Ei 1500 euroa laskuihin ole edes paljoa vaan alle suomalaisten keskiarvon. Joudun säästämään kaikessa ja se kismittää. Työttömänä olisi helpompaa.

AP

Alle suomalaisen keskiarvon? 1500 euron nettopalkka on suurelle osalle totta. Että laskuja tuon verran?

Vierailija
22/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap hoitaja?

Tuli vaan mieleen kun vaikuttaa vähän yksinkertaiselle ja hoitajan nettohan on juuri joku 2500.

Oikein arvattu, kismittää sekin ettei meitä arvosteta, sen näkee ihan jo sinunkin kommentista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitinkö oikein, että saat palkkaa nettona vähintään 2500 euroa kuussa? Sehän on lähellä suomalaisten keskipalkkaa, joten ei kannattaisi valittaa.

On yli keski(netto)palkan, mutta sitähän nämä ruikuttajat ei tajua. Montakohan tonnia neljä vuotta koulua käyneelle duunarille pitäisi jäädä pakollisten menojen jälkeen?

Vierailija
24/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aamulla juttua mtv uutissa englannista jossa on keskiluokalla valtava hätä kun ei rahat riitä ja kauppojen hyllyt tyhjiä. Ihme kun tällä ei uutisoida mutta vaihtamalla kieltä onnistuu.

Vierailija
25/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap hoitaja?

Tuli vaan mieleen kun vaikuttaa vähän yksinkertaiselle ja hoitajan nettohan on juuri joku 2500.

Oikein arvattu, kismittää sekin ettei meitä arvosteta, sen näkee ihan jo sinunkin kommentista.

Ap

Ihan itse olette arvostuksenne ansainneet. Kuulisittepa vaan mitä mieltä esim. omalla työpaikallani ollaan julkisen sektorin vaatimuksista.

Vierailija
26/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mitoitan menoni niin että tuloni riittävät kattamaan ne.Vähennä kulujasi.

Vierailija
27/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitinkö oikein, että saat palkkaa nettona vähintään 2500 euroa kuussa? Sehän on lähellä suomalaisten keskipalkkaa, joten ei kannattaisi valittaa.

On yli keski(netto)palkan, mutta sitähän nämä ruikuttajat ei tajua. Montakohan tonnia neljä vuotta koulua käyneelle duunarille pitäisi jäädä pakollisten menojen jälkeen?

Enemmän pitäisi kuin sille joka pyörittää papereita esimiestasolla.

Vierailija
28/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 1500 euroa laskuihin ole edes paljoa vaan alle suomalaisten keskiarvon. Joudun säästämään kaikessa ja se kismittää. Työttömänä olisi helpompaa.

AP

On se paljon. Mulla menee laskuihin alle 500 euroa kuukaudessa. SIjoituksiin menee tonni kuukaudessa.

Vierailija
29/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän pitäisi kuin sille joka pyörittää papereita esimiestasolla.

Sen kun hakeudut esimieshommiin, katsotaan sitten mitä mieltä olet.

Vierailija
30/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeen laskuihin menee 1500e joka kuukausi?

Vierailija
31/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut tuvan täyteen viimeisintä elektroniikkaa osamaksulla, talo, mökki, vene ja auto lainalla, kyllä siihen menee. Todellakin halveksun ihmisiä jotka elelee muiden rahoilla.

Ap

Sä elelet rahalla jota sulla ei edes ole?

Vierailija
32/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli tilillä 1300€! Eläkettä.

Vuokran ja parin laskun ja yhden kauppareisun jälkeen saldo on 400-hiluja.

Miksei mulla oo tonnia?

Vierailija
33/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut tuvan täyteen viimeisintä elektroniikkaa osamaksulla, talo, mökki, vene ja auto lainalla, kyllä siihen menee. Todellakin halveksun ihmisiä jotka elelee muiden rahoilla.

Ap

Ei lainalla ja osareilla ostetut jutut oo sun omalla rahalla ostettuja, vaan sillä lainalla. Höh!

Vierailija
34/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap hoitaja?

Ap

Arvostan hyvin paljon ammattiasi, mutta en voi oikein sille mitään että tuhlaat enemmän kuin tienaat.

Vierailija
35/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat loppu? Tonni tilillä???

Mulle jäi laskujen ja vuokran jälkeen 30 tilille.

Vierailija
36/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kahta työtä tai osta kissanruokaa ja syö sitä. Mä oon pärjännyt hyvin 1200 bruttotuloilla josta maksan laskut ja jää hyvin säästöön. Säästän paljon kun teen hernekeittoja ja joskus syön kissanruokaa. Alle euron maksaa purkki kissan lihahyytelöpurkki ja puolen kilon hernepussi euron.

Vierailija
37/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toukokuu on paha, kuukausittaisten laskujen ja normielämän lisäksi erääntyy koko vuoden vakuutuslaskut ja helmi-huhtikuun sähkölaskut. Ei palkka edes riitä :)

Vierailija
38/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tonni jäi, voi sinua.

Maksoin niin paljon laskuja kun pystyin, osa jäi maksamatta ja tilille jäi 15 euroa. Parin viikon päästä taas lisää. Oisin niin halunnut ostaa kahvia ja kauramaitoa mutta parin viikon päästä sitten, ostellaan nyt pottuja ja muuta tärkeämpää. Onneksi ei ole kuukautisia tässä välissä niin ei mene tamponeihin rahaa.

Vierailija
39/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sillee sulla, osamaksuilla kaikki. Vähänkö olet...hmm..hömelö. Nauti taloistasi/kamoistasi, vaikkei ne sun olekaan.

Vierailija
40/42 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattenfall 750e ja Caruna 750e. Ja muut päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä