Taas rahat loppu laskujen jälkeen
Tiedättekö sen tunteen, kun tilillä on 2500 euroa mutta hetken päästä siellä onkin vain tonni, eli ei mitään. V*ituttaa käydä töissä kun rahaa ei jää mihinkään mutta samalla työttömät asuvat kalliissa asunnoissa ja yhteiskunta maksaa heille kaiken. Minä en kuitenkaan yhteiskunnan elätiksi ryhdy, se on varmaa.
Kommentit (42)
ok, 1k on enemmän kuin 10e, mutta valita vain
Polta ne rahat, s*tana, niin oppii työttömät olemaan, niih!
Mitä ihmeen laskuja? Elä tulojesi mukaan.Ihme valitusta
Olen työtön ja yhteiskunta ei maksa minulle yhtään mitään muutakuin työmarkkinatuen.
Asun itse maksetussa talossa.
Hakkaa naula pöydän jalasta läpi ja potkaise varpaasi siihen, niin tulee muuta ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on niin paljon laskuja?
Ei 1500 euroa laskuihin ole edes paljoa vaan alle suomalaisten keskiarvon. Joudun säästämään kaikessa ja se kismittää. Työttömänä olisi helpompaa.
AP
Työtön asuu halvahkossa osakkeessa, jonka lyhennystä maksaa ansiosidonnaisesta päivärahastaan. Mitähän kadehtimista tässä on? Tilille jää laskujen maksun jälkeen 200€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 1500 euroa laskuihin ole edes paljoa vaan alle suomalaisten keskiarvon. Joudun säästämään kaikessa ja se kismittää. Työttömänä olisi helpompaa.
AP
Tuota...
Näin työttömänä mä saan kuusta riippuen 900-1100 euroa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tuota...
Näin työttömänä mä saan kuusta riippuen 900-1100 euroa 🙄
Minä saan 670e.
Ei maksa yhteiskunta kuin työmarkkinatukea minullekkaan. Vanha ilmaiseksi saatu talo. Ei lähellekkään kaikki työttömät asu vuokralla kaupungissa hienossa asunnossa.
Mitä paskaa... Ei minullakaan palkasta jää pakollisten menojen jälkeen paljon käteen mutta kohta on velaton asunto, jonka voi realisoida ja muutakin omaisuutta. Hankkiudu työttömäksi, jos olet niin kateellinen niille!
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut tuvan täyteen viimeisintä elektroniikkaa osamaksulla, talo, mökki, vene ja auto lainalla, kyllä siihen menee. Todellakin halveksun ihmisiä jotka elelee muiden rahoilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Senkun jäät työttömäksi, niin sittenpähän näet mikä autuus siitä valkenee. Kukaan ei maksa yhtään laskua puolestasi, ja tulot on tuo 900-1100€, minkä joku mainitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tuo haave on äärestä helppo toteuttaa.
https://tyoelamaan.fi/wp-content/uploads/2020/02/irtisanoutumisilmoitus…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut tuvan täyteen viimeisintä elektroniikkaa osamaksulla, talo, mökki, vene ja auto lainalla, kyllä siihen menee. Todellakin halveksun ihmisiä jotka elelee muiden rahoilla.
Ap
Tiedät, provokaattori, itsekin, ettei tuota kalustoa kukaan työttömälle maksa.
Mä saan tukia noin 1000e kuussa ja nyt jäi kaikkien kuun laskujen jälkeen 63 euroa tilille tuhlattavaksi 🥳
Onneksi on pakastimessa ja kuivakaapissa ruokaa, vessapaperia muutama rulla jäljellä ja tarjouskahvia kaapissa. Saatan viikonloppuna juoda kahvia jopa kaksi kuppia 🤗
Onko ap hoitaja?
Tuli vaan mieleen kun vaikuttaa vähän yksinkertaiselle ja hoitajan nettohan on juuri joku 2500.
Käsitinkö oikein, että saat palkkaa nettona vähintään 2500 euroa kuussa? Sehän on lähellä suomalaisten keskipalkkaa, joten ei kannattaisi valittaa.