Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön: joku sinua on kontaktoitu uuden aktiivimallin tiimoilta?

Vierailija
03.05.2022 |

Kiinnostaisi kuulla kokemuksia!

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli viimeksi tehtävä ruksittu 18.4 ja sen jälkeen ei ole mitään missään. Kalenteri ihan tyhjä, työnhaussa lukee työnhaku voimassa mutta ei mihin asti. Helmikuussa sieltä viimeksi soiteltiin.

Olen pitkäaikaistyötön, mahtaakohan vaikuttaa jos tosiaan ensin ottavat yhteyttä tuoreisiin työttömiin.

Työnhaku on aina voimassa, ellei jotain tapahdu! Ei ne nyt vaan voi päättää, että lopettaa sen ihan tosta vaan.

Oletko trolli?

Vierailija
62/72 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotuella ja työssäoloehto. Eli eip oteta yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli viimeksi tehtävä ruksittu 18.4 ja sen jälkeen ei ole mitään missään. Kalenteri ihan tyhjä, työnhaussa lukee työnhaku voimassa mutta ei mihin asti. Helmikuussa sieltä viimeksi soiteltiin.

Olen pitkäaikaistyötön, mahtaakohan vaikuttaa jos tosiaan ensin ottavat yhteyttä tuoreisiin työttömiin.

Työnhaku on aina voimassa, ellei jotain tapahdu! Ei ne nyt vaan voi päättää, että lopettaa sen ihan tosta vaan.

Oletko trolli?

Kiitos kysymästä, en ole.

Vierailija
64/72 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpä työmarkkinatorin etusivulla. Rullasin alaspäin ja sieltä kirjauduin vanhalle te-keskuksen oma asiointi-sivulle. Siellä oli ne vanhat tehtävät odottamassa (ensi viikolla pitää tehdä) ja katsoinpa, että viimeisin päivämäärä, jolloin olen työnhakusuunnitelmaani tai mikä onkaan päivittänyt, on 18.4. Pitkäaikaistyöttömänä taidan siis olla siellä viimeisten joukossa, jolle soitetaan.

Vierailija
65/72 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tietoa. Olen työvoiman ulkopuolinen työnhakija, joten ei tule yhteydenottoa. Siis sairaslomalla (pisimmällä mahdollisella sellaisella), mutta silti nimellisesti työvoimapalveluiden listoilla.

Vierailija
66/72 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eilen soittivat ja ensi maanantaina käynti. Ja hyvin alkoi kepin käyttökin, tukia leikattiin jo perjantaina. 🤣

Paljon puhutusta porkkanasta, ei sitä vastoin ole mitään havaintoa.

Vierailija
67/72 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli viime viikolla Espoon kuntakokeilusta joku yleinen viesti, jossa kerrottiin uudesta systeemistä. Oli lähetetty varmaan isolle joukolle eli ei mikään henkilökohtainen viesti. Siinä sanottiin, että oma kontakti ottaa yhteyttä parin kuukauden kuluessa eikä sitä ennen tarvitse tehdä mitään. Olen ollut nyt työkokeilussa maaliskuun lopussa, joten tavallaanolen töissä.

Vierailija
68/72 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri kontaktinhakuna kuulostaa epäilyttävältä. Saa nähdä millaista seuraa sieltä tarjotaan.

Vierailija
69/72 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkkäri kontaktinhakuna kuulostaa epäilyttävältä. Saa nähdä millaista seuraa sieltä tarjotaan.

Mun omavalvojalla ( vai mikä se nimike nyt on) on aika seksikäs ääni. Tuli vain paljastaneeksi, että on mua pari vuotta vanhempi ja muksujakin löytyy. Parisuhdestatus ei ikävä kyllä tullut puheeksi siinä kaiken diipadaapan lomassa, mitä puhelimessa juteltiin. Odotan henkilötapaamista kyllä.

Vierailija
70/72 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedin kontakti muovia 6 kierrosta pään ympäri koska kukaan ei kontaktoinut. Nyt ei happi kulje.

Toisin kuin ap:lle, sinulle sentaan jai jarki paahan. "Kontaktoitu", voi herran pieksut teita suomalaisia. Exiteitteko kun lahdette kotoa ja enteroitte kun tulette takaisin?

Kielen pahoinpitelysta pitaisi saada pari vuotta ehdotonta. Ei riita etta osaatte rallienglantia nyt rallisuomi nakyy olevan muodikasta.

Vierailija
71/72 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedin kontakti muovia 6 kierrosta pään ympäri koska kukaan ei kontaktoinut. Nyt ei happi kulje.

Toisin kuin ap:lle, sinulle sentaan jai jarki paahan. "Kontaktoitu", voi herran pieksut teita suomalaisia. Exiteitteko kun lahdette kotoa ja enteroitte kun tulette takaisin?

Kielen pahoinpitelysta pitaisi saada pari vuotta ehdotonta. Ei riita etta osaatte rallienglantia nyt rallisuomi nakyy olevan muodikasta.

Kyllä siinä kuule työtön tahattomasti oppii uusia ilmaisuja, kun keskustelee työkkärin tädin kanssa.

Vierailija
72/72 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään vielä saanut yhteydenottoja tämän asian tiimoilta?