Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Rolf Nordströmin sairaalasta?

Vierailija
11.02.2010 |

Mietin tässä rintojen ripustusleikkaukseen menoa.. Olen kuullut aika paljon hyvää klinikasta, mutta haluaisin kuulla lisää kokemuksia.

Myös kokemuksesta ko. leikkauksesta kiinnostaa..

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta kun Mehiläisestä. Alkoi jo yläluomi arveluttavasti roikkumaan joten turvauduin yläluomileikkaus. Palvelu oli ensiluokkaista, nainen leikkasi joka mainostaa arpirasvaa, apteekin tuote. Olin enemmän kuin tyytyväinen.

Vierailija
22/41 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 2009 hiustensiirrossa ja Kerroin jotta hiuksia yhdellä kertaa niin ettei uudestaan tarvitse tulla. Normi hinta 10,000€ (4000 hiusta) ja itselle sovittiin hinta 11,000€ jottei tule liikaa. Hiusten määrästä ei kuitenkaan puhuttu sanallakaan enkä sitä ymmärtänyt kysyä. Tuossa vaiheessa olin vielä luottavainen, olihan edessäni kovasti itseään kehuva professori ja sivustonsakin sitä erinomaisuuttaan muisti huomauttaa.

Leikkaus meni muuten ok, teki kuitenkin herra itse huomattavasti pidemmät leikkausarvet takaraivoon kuin oli kuvissa näyttänyt. No okei, hiuksia laitettiin 4624 kpl ja lähdin luottavaisesti kotiin. Meni alta vuosi kun lopputulos tuli näkyviin. Harvat edestä, ihan selkeästi sekä päältä pitää kammata lähes tyhjä paikka piiloon sekä takana täysin mahdoton kohta jota edes piilottaa. En ollut alkuunkaan tyytyväinen luvattuun ja siitä soitin perään. Maksaisi kuulema lisäys vielä n. 7200€ (2000 hiusta) jonne ei tavallisena työläisenä ihan heti ole varaa.

Vielä huomautuksena varsin nolo Nordströmmin firman mainos. Suht nuorena henkilönä (35v) ilmoittaessani paikanpäällä sovitusta tulostani sain tiskillä heti ensimmäisenä pizza listan käteeni. Olin siinä huuli pyöreänä jotta pizzeriako tämä onkin. Kertoivat että hintaan kuuluu pizza jottei verensokerin laske liikaa. Okei ja jees. Saakohan silmäätekevät valtion johtajat ja muut myöskin pizza listan eteensä? Tulee vain mieleeni jos vaikka Tarja Halonen menis korjauttamaan itseään. Myöskin odotustilan seinä oli täynnä kuvia joissa herra paistattelee ties kenen valtion pääjohtajien kanssa. Vessassa käydessäni ovessa oli hieno kyltti jossa luki seuraavaa: "Jumala loi naisen, ja Nordström loput." Että sellainen herra.

Olen myöskin ymmärtänyt että Nordström pitää itseään ammattinsa puolesta jopa hyväntekijänä. Kovin on sille asettanut vain korkean hinnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia nää jutut epäonnistuneista leikkauksista. Hyvät ihmiset älkää menkö leikkauttamaan itseänne ellei ole täysin terveydelle välttämätöntä!!

Vierailija
24/41 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin korjauttaa lähinnä roikkuvat yläluomet ja ehkä ottaa joskus jotain täyteaineita ryppyihin... Olisi myös kiva että roikkuvat posket saisi fiksattua, mutta voisi olla aika iso operaatio. Rintojen kohotuskin kiinnostaisi, mutta olisi iso leikkaus ja nänniäkin varmaan siirrettäisiin joten aika hurjalle kuulostaa. En taida uskaltaa kuin niihin toimenpiteisiin missä ei tarvitse nukuttaa, harmi kyllä sillä olisi kiva parannella ulkonäköä. Tiedä sitten kuka olisi osaava noihin silmäluomiinkin, kun on kasvoista kyse niin lopputuloksen pitää myös onnistuakin, ei kait kukaan halua huonontaa ulkonäköään epäpätevällä kirurgilla... Kun pääsisi sellaiseen käyntiin että joku voisi katsoa miten oikeasti saisi ihmisestä kauniin mutta tietysti mahdollisimman pienillä/riskittömillä muutoksilla. Meikillä voi tehdä paljon mutta sitten on livenä joku luonnoton teatterimaski... Kun pääsisi johonkin muodonmuutokseen. On se vaikeeta:)

Vierailija
25/41 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2010 klo 21:45"]

Käykääpä lukemassa Nordströmin blogia. Siitä irtoaa kyllä päivän päätteeksi mehevät naurut. Onkohan jutut aivan tosissaan kirjoitettu? Omahyväisyys loistaa älyä pidemmälle :-)

[/quote]

Mies on täysi narsisti, ihan totta. Suuruudenhullu, tunteeton, epäempaattinen, kylmä kuin kuolema.

Sain muuten kapselikontraktuuran hänen tekemässään rintojen suurennusleikkauksessa. Korjattiin muualla, korjaus onnistui. Nordström ei vaivautunut eliminoimaan riskejä.

Vierailija
26/41 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti lopputulos ei tyydytä. Ei ole ollut päivääkään siitä että en olisi miettynyt uutta leikkausta jonkun muun suorittamana. Napatissit by Rolf

Vierailija
27/41 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nololta ihmiseltä.

Vierailija
28/41 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 80 luvulla potilaana, olin lapsi silloin

Vierailija
29/41 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin hiustensiirto konsultaatiossa 17 vuotiaana Rollella. Konsultaatio kesti 5 minuuttia se meni näin. 

"Kyllä me voidaan sulle hiukset laittaa. Se maksaa tämän verran (noin 12000€) ja seuraava vapaaaika tällöin."

Kyllä jälkeenpäin oon ollu iloinen että et pienenä poikana lähtenyt operaation. Nyt ikää 28 ja omat hiukset käytiin siirtämässä Turkissa tohtori Civas Ekremillä. täältä löytyy lisätietoa Kirurgista www.hiustensiirtoulkomailla.fi

Vaikka hiustenlähtö ei enää vanhemmassa iässä haitannutkaan ajattelin käydä laitattaa letin kuntoon. Käyttämällä uusintahiustensiirtotekniikka minulle jää vaihto ehto pitää myös hiukset lyhyenä. Nyt operaatiosta 1,5 vuotta ja en voi olla tyytyväisempi. 

Varasin tuolloin ajan hiustensiirtoon. Minut haettiin lentokentältä hotellille. Palvelu sisälsi 4 tähden hotellin aivan klinikan vieressä. Ensimmäisenä päivänä tapasin tohtorin. Keskusteltiin noin 2 tuntia operaatiosta. seuraavana päivänä operaatio ei edes jännittänyt. se kesti päivän. kolmantena päivänä minut vietiin lentokentälle ja siihen viikon sairasloma ja back to work. tuloksia alkoi näkyä noin 3 kk kohdalla jonka jälkeen tukka alkoi kasvaa vauhtiaan ja lopullinen tulos näkyi noin 8 kk kohdalla. Suomessa operaatiota harkitseville voin vaan sanoa että Turkki on tässä maailman ykkönen. Ympäri maailmaa ihmisiä hoidattamassa oman ongelmansa kuntoon ei pelkästään hinnan takia vaan että Turkissa Kirurgit ovat keskimääräisesti maailman parhaita. Itse suosittelen Civas Ekremiä ja hänen hoitotiimiään.

Problem solved.

Vierailija
30/41 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä muilla rintaleikkaukseen menevillä niin että lopulliset rinnat (koon ja muodon) valitsivat hoitaja (Kati? ja Rolfin puoliso)? Rolf vaan piirteli ja leikkasi. Ja rahasti.

Vierailija
31/41 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professorihan myi plastiikkansa dextralle ja siellä on uusia kirurgeja.
Hiustensiirtoon kuuluu ainakin 2 siirtoa...

Vierailija
32/41 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kamala paikka oli työskennellä, never ever again.

Vierailija
33/41 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2010 klo 21:56"]

useita paljn parempia plastiikkakirurgeja kuin Nordström, joka välillä julkisuudessa tuntuu olevan Suomen ainoa Plastiikkakirurgi. Minulla on perheen parista omakohtaista kokemusta, ei esteettisen kirurgian puolelta.

Nordström on saanut kulttimaineen julkkisasiakkaidensa vuoksi, vähän kuten Bruno 3D ultrassa.

Kannattaa katsoa esim. sellainen paikka kuin Plastiikkakirurginen sairaala KL ja esim. plastiikkakirurgi Asko Salmi.

[/quote]  Asko Salmella on paljon epäonnistuneita rintaleikkauksia. Etenkin epäsymmetriatapauksissa

Vierailija
34/41 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rold Nordströmin CV, näyttää noita professuureja olevan monesta yliopistosta

http://www.nordstromhospital.fi/sairaalan-esittely/professori_rolf_nordstrom/curriculum-vitae.shtml

Vierailija
35/41 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordström ei koskaan ole ollut erityisen hyvä kirurgi. Median lempilapsi kylläkin. Ja täysin siekailematon itsensä kehumisessa. Annan tunnustuksen hänen tekemästään työstä hiustensiirtojen kehittelyssä, mutta siinäkin hän on jäänyt jo jalkoihin ja leikkaa itsepintaisesti strip tekniikalla, jossa jää arpi niskaan. Hinnat ovat järkyttävät ja jos et ole tyytyväinen, niin vastassasi ovat lakimiehet. 

Vierailija
36/41 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenästä tuli vino ja kova.

Vierailija
37/41 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin yläluomileikkaus koska oli ns. lippaluomet. Ehkä "professori" ei ollut niin kiinnostunut lopputuloksesta koska vielä 5 vuoden jälkeen arvet todella näkyvät. Kun kävin tarkastuksissa ja kerroin etten ole tyytyväinen ja miksi silmäni nyt koko ajan vuotavat - kyllä se siitä loppuu. Kävin Eiran sairaalassa erään plastiikkakirurgin vastaanotolla muista syistä ja hän kiinnitti huomiota yläluomiini - sanoi että minulle tehty leikkaus on tehty huolimattomasti - arven olisi pitänyt jäädä luomivakoon ei sen yläpuolelle! Rolffi seurantakäynneissä vaan kehui - olet 10 v nuoremman näköinen - voi elämä. Ja eiku Eiraan uudelle käynnille koska en luota ko. "proffaan" on todellakin itseään täynnä, välittää vaan itsestään ja saamistaan rahoista, muusta viis.

Vierailija
38/41 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan kamala paikka oli työskennellä, never ever again.

Olin Kirurgisen sairaalan päivystyspolilla työssä 1970 -luvulla kun Nordström hääräsi siellä kandina.Hän oli siis melko nuori silloin mutta sama vanhanaikainen tyyli kuin nykyään.Polilta ulos purjehtiessaan muistan hänen kirkkaan vihreän silkkipaitansa liehuvan vain mennessään.Joskus itkin kun koin pelkkää mielipahaa tämän lääkärin halveksivista ilmeistä ,joka kohdistui joihinkin työntekijöihin ja potilaisiin tietysti.Ei tietenkään kohdistunut suomenruotsalaisiin kollegoihinsa ja hienompiin potilaisiin alentuvaa suhtautumista.

Vierailija
39/41 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.03.2010 klo 21:56"]

useita paljn parempia plastiikkakirurgeja kuin Nordström, joka välillä julkisuudessa tuntuu olevan Suomen ainoa Plastiikkakirurgi. Minulla on perheen parista omakohtaista kokemusta, ei esteettisen kirurgian puolelta. Nordström on saanut kulttimaineen julkkisasiakkaidensa vuoksi, vähän kuten Bruno 3D ultrassa. Kannattaa katsoa esim. sellainen paikka kuin Plastiikkakirurginen sairaala KL ja esim. plastiikkakirurgi Asko Salmi.

Asko Salmella on paljon epäonnistuneita rintaleikkauksia. Etenkin epäsymmetriatapauksissa

Minulla erittäin hyvä kokemus Asko Salmesta.

Suoritti rintojen pienennysleikkauksen minulle Eiran sairaalassa.

Arpia ei juurikaan huomaa ellei ihan läheltä katso.

Myös muoto on pysynyt kauniina 19 vuotta.

Oli myös erittäin mukava ja asiallinen lääkäri.

Vierailija
40/41 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä