«»«»«»«» HELMIEN alkuvko (ma-ke) «»«»«»«»
Kommentit (33)
Mun jalat on ihanan pehmeet! Ja arvatkaas mitä, valitsin tummanpurppuran kynsilakan, käheetä! Esittelin sitä jo anopille, joka nielaisi kuuluvasti ja isännälle, joka korrektisti mutisi että " aika tumma sävy" . Toivottavasti tää lakka pysyy meidän Halloween-juhliin saakka!
Viljaa, avainsana Hulluille Päiville on ajoitus. Kun osaa mennä oikeaan aikaan, shoppailu sujuu lähes lokoisasti. Tänään olin HP:llä noin klo 16, ja se oli ihan syvältä. Törkeesti töniviä ihmisiä ja kuuma. Mun mielestä tuolla pätee sama ohjenuora kuin Ikeassa, sinne mennään noin puolitoista-kaksi tuntia jälkeen avaamisen tai ennen sulkemista. Riippuen tietenkin siitä, kuinka kauan meinaa aikaansa kuluttaa.
Oon nyt muutamana iltana tehnyt ihania herkkuleipiä. Pohjalla paahdettu ruisleipä, siihen sinapilla voideltu leikkele ja päälle paistettu kananmuna, mun tapauksessa häränsilmä. Voi että on hyvää!
Hyvät yöt!
KL.
Parin huonostinukutun yön jälkeen taas virkeämpi olo, kyllä se suppo vaan helpottaa pukeltajan oloa. Isäntäkin tuli yöllä kotio, lähtee tosin huomenna taas uudelle reissulle :/. Toi aivan ihania tuliaisia, pukelo sai oikein aidon tylliunelman. Mä vierastan kaikkia hörhellyksiä enkä olisi kuvitellutkaan, että tommoinen tyllipläjäys voi olla noin kaunis. Isännällä on hyvä maku :-o.
Oodi, puklaamiseen pitää vielä kommentoida. Silppishän oli valtava puklaaja pienempänä, mutta ei enää. Viimeisestä puklusta on viikkoja aikaa. Eiköhän Simpullakin tilanne helpotu ajan kanssa. Oiskohan niin, että neuvolassa asiaan ei puututa niin kauan kun lapsi kasvaa hyvin? Mun kanssa samaan aikaan tarkkailuosastolla kävi äiti, joka sanoi että yksi muksuistaan puklasi tai paremminkin oksensi yli yksivuotiaanakin melkoisesti. Kasvoi silti hyvin, mikäli oikein ymmärsin.
Pukernaattori kävi unille, menen nauttimaan omasta ajasta pesemällä pyykkiä tms.
Mukavaa alkanutta viikkoa!
KL.
Aarolla on vielä antibioottikuuri huomiseen asti, poika on jo vähän pirteämpi, yskii vähemmän, mutta edelleen vähän. Veikko on ihan täynnä näppyjä ja kutiaa ihan kamalasti, mutta kuumetta ei ole ollut. Mullaki nuha vaan jatkuu ja mieskin on nuhanen. Rankinta on kuitenki tämä neljän seinän sisällä istuminen. Toivottavasti Veikko paranee keskiviikoksi niin pääsee päiväkotiin. Sillä kaatuu varmasti kohta seinät niskaan, tekeminen loppui jo eilen. Parin viikon päästä meillä on varmasti taas näppyjä. On kyllä maailman ihme jos ei Aaroon tartu.
Kiitos Kaalilaatikko kun vastasit Tampere-kyssäriini. Oispa kiva saada jotain sukulaisia tänne vähän lähemmäs. Äitikin on harkinnut Hämeenlinnaan muuttamista jo pari vuotta.
Mukavaa viikkoa kaikille!
Vilja
ihan ku ei ikinä ois muka aikaa kirjottaa...
pikku mies istuu lattialla ja syö jonkun laukun hihnaa ja naruja.
nyt ihan tosissaan oppi istumisen, niin että itse menee konttausasennosta istumaan:) välillä tulee kriisi, kun jalat sotkeentuu siinä vaiheessa kun tulee kiire jonnekin mielenkiintoiseen paikkaan, sitten ihmettelee kun ei pääse mihkään...pahvi.
sit hokas, että tääl luksusluukussahan on muitakin huoneita kuin olkkari: sieltä pääsee ryömimään eteiseen, kylppäriin ja makkariin, ah ihanuutta!
huvittavaa, kun seuraa varsinkin äitiä kuin hai laivaa.
yks ilta kun oltiin kahdestaan kylvyssä ja isä vei sitten herran kuivattelemaan ja olkkariin, niin tuli vähän suru puseroon,kun tajus että äiti sai vielä jäädä sinne veteen. rupes kuulumaan pienten kätösten läiskettä lattialla ja yht' äkkiä tyyppi ihmettelee kylppärin oven raossa. ei voinu ku nauraa.
tiistaina oli neuvola ja oli melkoisesti kasvanu:2kk:ssa 5,5cm!!! en tajuu, huima kasvupyrähdys. mutta johtunee noista kiinteiden ruokien antamisesta, luulen ma.toivottavasti vähän hidastuu ja tasaantuu, ettei oo 2 metrinen ennen tarhaan menoa;)
oodi; meil kans puklattu ihan törkeesti aina, mulla itellä refluksivaivoja ja luulin sen jo periytyneen vauvalle:( pikkuhiljaa on vähentynyt huimasti, nyt tulee välillä lähinnä ämmän jälkeen. ja meil röyhtäillään kans törkeesti. toivottavasti teil kans helpottais kohta.
meilläkään ei ollu mitään vaikutusta kasvuun puklailulla, mutta ärsyttävää, kun joka päivä sai miljoona kertaa vaatteet vaihtaa (äiti ja poika) ja pukluliinat, tyynynpäälliset, petivaatteet, sohvanpäälliset ja kaikki jatkuvasti pesussa...
olikohan täällä muuta...ryömitään siis hurjaa vauhtia ja konttausasennossa nytkyy, mutta mihkään ei pääse. ei osaa seisoa ilman tukea eikä kävellä.eikä nouse pystyyn mitään vasten, musta hyvä niin.
me ollaan muuttamassa marras-joulukuun vaihteessa maalle, ei malteta oottaa. ihanaa miettiä uuden kämpän sisustusta. tilat miltei tuplaantuvat, kivaa, kun pikku mieskin saa oman huoneen.
devil, kivaa kuulla susta, tai teistä tytsyn kaa. oon kanssa monesti miettiny mitä teille kuuluu ja miten sulla menee, kun jo odotusaikana tuntui välillä olevan rankkaa. ei se ero ikinä kiva juttu ole (itse yksi avio- ja yksi avoero takana), mutta niin kauan kun itse tietää mihin ryhtyy, aina muutos parempaan, jossakin vaiheessa. alku aina hankalaa jne. nostan sulle hattua, että jaksoit pienen vauvan kanssa tehdä noin rohkean ratkaisun, voimia arjen keskelle. tosi hyvä ratkaisu varmasti .
kuumetta, onnittelut plussasta, jos en oo muistanu onnitella, sama pää kesät talvet, ei järki juokse, ei muisti pelaa...jarrusukkia ja liimaa pienelle matkustajalle.
muuta ei nyt tuu mieleen, meen antaa välipalaa ryömijälle ja rupeen valmistautumaan henkisesti illan tv-pläjäykseen...
illanjatkoja,sakura ja Hoo
heippa !
Eipä ole jaksanu jonoutua ei -viime yöt olleet kamalia, huutoa itkua ja valvomista. Mehän käytiin viime viikolla kunnallisessa terveyskeskuksessa -lapsessa ei mitään vikaa . jep tänä aamuna soitin sitten yksityiselle -molemmissa korvissa kunnon korvatulehdus ja kuuri antibioottia päälle.
Kyllä mä sanon että morjesta -Oskuhan sairastaa ihan koko ajan. Tänään yös sitten lekuri kyseli oisko allergiaa mutta kun katsoi ihoa ja kyseli muuta syömisiä jne. oli sitä mieltä ettei oo. on vaan kaikki virukset meille kulkeutunu kuulemma. No tyttö kantaa eskarista ja eihän sitä itsekään voi neljän seinän sisällä olla.
Viljaalle : veikolle paranemisia ( Oskullahan oli jo vesirokko ) Toivottavasti ei Aaroon tuu -paitsi että meillä oli aika lievä. Mitä siis pienempänä kai niin helpompi sairastaa.
Nyt siis vaaditaan taas heippa !
Minkki kera Oskun
Oltiin viikonloppu siellä anoppilassa ja annettiin Helmin möyriä oikein olan takaa märällä nurmikolla ja lehtikasoissa. Laitoin Helmille esikoisen vanhan välikausihaalarin kokoa 80 (ihan sellainen perus-, ei mikään kosteussuojattu), kun se on jo valmiiksi niin kulunut ja pinttyneen likainen polvista. Ei ollut juurikaan iso toi haalari, vaan aika sopiva, kun vähän käänsi hihoja. Tohon laitoin sitten päälle esikoisen vanhat kurahousut kokoa 92 (!!!), kun en ole vielä saanut pienempiä ostettua ja vähän oli liian pitkät lahkeet... Muuten ei ollut mitenkään järkyn isot. Jalkoihin laitoin esikoisen kurahanskat, kun en viitsinyt laittaa Helmin nahkakenkiä (2 ¿ kirppikseltä) sinne märkään ja kuraan. Käsissä oli Helmille itselleen ostetut (ettei kaikki ole esikoisen vanhaa sinistä) vaaleanpunaiset kurahanskat. Aika huvittava varustelu, mutta ihan toimiva =)
Mitäköhän asiaa mulla olikaan... Muisti pätkii. Lapsilla on edelleen nuhaa ja Helmi on huutanut nyt joka yö ihan liian monta kertaa. Pelkään vaan, että yöhuudot jää päälle, kun tyttö tervehtyy. Toivottavasti palataan normaaleihin öihin (2-3 krt herätyksiä) mahdollisimman pian.
Nyt TV:n ääreen iltapalan kera.
T:Fassiloora ja Helmi (viikon päästä 8 kk)
mutta täällähän minä taas! Nyt vasta alkaa lauantain juhlien jälkeinen olotila hellittää, kyllä se tuo ryypiskelykin näköjään vaatisi harjoittelua. Luulen kyllä että kaikkein pahimman olon toivat ne polttamani kaksi tupakkaa, hyi yök kuinka sitä on joskus voinutkin polttaa??? No, nyt voi taas hyvillä mielin seuraavat puoli vuotta ainakin nautiskella vaan kotona ne saunasiiderit.
Lapset oli pärjännyt mummilassa ihan hyvin, mitä nyt Eveliina huusi kaksi tuntia ennenkuin suostui nukahtamaan, ja mä niin reteesti vaan mummille sanoin että sinne laitat sen yheksältä sänkyyn tutin kanssa niin sinne se nukahtaa =) Yritti sitten tytsy samaa kotona eilen illalla, mutta sitkeys palkittiin ja tyttö nukahti omaan sänkyyn ilman suurempia huutoja.Joo ja taapero sitten valvoi puolille öin, kas kun mummi oli luvannut että kun Eveliina menee nukkumaan niin sitten pelataan tietokoneella Muumipeliä... no joo, mä en oikeastaan valita ollenkaan vaikka mummolla mennään eri säännöillä kuin kotona, ei ne lapset siellä kuitenkaan niin paljoa aikaa vietä ettäkö mun " kasvatustyöni" saataisiin tuhottua. Mies vetää välillä herneet nenään kun mummi tarjoaa karkkia muulloin kun karkkipäivänä... =)
Eveliinalla on vähän yskää, eli yskii kamalasti vähän nukahtamisen jälkeen, kuulostaa tosi pahalta mutta muuten yöt menee kyllä sitten hyvin, eikä päivälläkään juuri yski. Muita flunssan oireita ei ole, toivottavasti selvitäänkin ilman. Ehkä tuossa rintamaidossa sitten on jotain taikaa, esikoinen jota imetin vaan pari kuukautta oli tuon ikäisenä sairastanut jo vissiin keuhkoputken ja kurkunpääntulehdukset plus pari muuta räkätautia. Tai sitten vaikutusta voi olla sillä, että Eveliina syntyi maaliskuussa ja Niklas lokakuussa. Kuka tietää.
Meillä on kyllä viime aikoina yöt mennyt tosi hyvin *koputtaa puuta*, eli edes tuttia ei ole tarvinut nousta laittamaan. Olenkin jo suunnitellut siirtäväni Eveliinan lastenhuoneeseen nukkumaan, saisi taas katsoa makuuhuoneessa telkkaria =)
Napero ja Larvanto, mites ne treffit? Mulla uus s-postiosoite, yritän muistaa laittaa teillekin, mutta tavoitelkaa tekstarilla jos en muista. Vanha osoite ei siis enää toimi.
Ja jos joku tietää mistä saa Eveliinalle oikein söpöt hienostelukengät talveksi, siis jotkut karvasaappaat tai vastaavat, niin vinkkiä otetaan vastaan! Minkäs kokoisia talvikenkiä olette muuten vaaveleille ostelleet?
Nyt maate, jaksaa huomenna kaikki perhekerhot ja muskarit!
Manna ja Emppu 7kk
Saimme tosiaan neuvolalääkäriltä reseptin siihen Gavisconiin. Se on todellakin auttanut ja puklaaminen on vähentynyt ihan mielettömästi. Esimerkiksi kun ennen tuli aamupuuro-puklut noin 10 kertaa niin nyt tulee 1 tai max 2 pulautusta! Ja ei enää joka ruuan jälkeen. Lounaan jälkeen tulee aina 1 iso pulaus, mutta se ei tunnu miltään kun ennen tuli aina se 5-10 kertaa porkkanat pitkin seiniä. Että tuntuu lääke toimivan. Onneksi!
Mies lähtee ens viikolla 4 päiväksi Amsterdamiin seminaariin. Ollaan jo aloitettu sijoittamaan koiria hoitoon. Sanoin ihan rehellisesti, että mulla hajoo nuppi jos joudun täällä pyörittämään huushollia vauvan, koiranpennun ja aikuisen koiran kanssa. Pentu menee kasvattajalleen Järvenpäähän koko ajaksi (IHANAA!) ja luultavasti tuppaan toisenkin koiran pariksi päiväksi hoitoon miehen broidille niin saadaan olla ihan vaan Simpun kanssa kaksistaan. Sillai selvitään varmasti :-D Mutta kyllä tuntuu pitkältä ajalta olla viikko yksinhuoltajana. Me kun ei muutenkaan olla toisistamme kovin pitkiä aikoja erossa...
Päiväunista piti kysymäni. Miten teillä mennään päikkäreille? Kun iltaisin on meillä selkeät rutiinit: pesut, pyjamat, vellipullo, pusu ja sänkyyn heippa hei. Sinne nukahtaa ihan itsekseen. Päiväunilla sitten ei toivoakaan. Uni tulee joko vaunuissa (jos satutaan olemaan liikkeellä) tai mamin kainalossa. Sitten kun nukahtaa, kannan omaan sänkyyn nukkumaan. No, nyt olen alkanut miettiä tuota vuoden vaihteen tarhaan menoa. Siellä ei varmaan tarhantäti ota kainaloon?
Mutta kun se ei vaan nukahda itsekseen päivällä. Vaikka olis aivan tajunnan rajamailla niin pomppaa pystyyn pinniksessä ja alkaa leikkiä ja jokeltaa... siis ettei muka väsymyksestä tietoakaan. Voi jatkaa sitä vaikka tunnin. Mutta jos ottaa kainaloon sänkyyn, niin uni tulee 5 minuutissa.
Miten teillä mennään päikkäreille? Itsekseen vai avustettuna? Pitäisköhän mun pitää jotain unikoulua päiväunien suhteen???
Jeps, mutta nyt meen suihkuun!
Terveisin, Oodi ja Simppu-mies
ps. HUOMENNA (TI) PK-SEUDUN TREFFIT SELLOSSA. ROBERT' S COFFEEN EDESSÄ AUKIOLLA KLO 13 -kaikki messiin!!!
Meille ei kuulu kummempia. Onni oli viikonloppuna yötä mummolassa, hyvin oli mennyt. Ei ollut ikävöinyt kotiin. Ruoka oli maistunut ja nukkunutkin oli hyvin.
Päikkäreistä... Meillä Onni nukahtaa päiväunille yleensä joko sänkyyn viereen tai sitten vaunuihin. Eli on joka kerta nukutettava. Jos jättää yksin " nukahtamaan" niin Onni alkaa vaan leikkimään tai sitten huutamaan hysteerisenä.
Tänäänkin oli tosin jo niin väsynyt päivällä, että nukkui jo ennen kuin oltiin päästy rattailla 10 metriä kauemmas ulko-ovesta. :)
Käytiin tänään pitkällä vaunulenkillä. Teki hyvää niin äitille kuin pojallekin. Voi kun saisin tuon vaunuilun jokapäiväiseen ohjelmaan... En kehtaa neuvolassa edes tunnustaa että me ei ulkoilla joka päivä! :-/ Mutta joskus vaan ne päivät menee niin, että tulee ajettua autolla ja sitten on jotain kotihommia... ja laiska äiti. Meillä, kun ei ole mitään katuvaloja täällä maalla niin ei huvita tuonne pimeeseen lähtee enää myöhällä käveleen...
Kuulin vkonloppuna, että meidän kyläkoulua oltais lakkauttamassa! Toivottavasti ei! Mä haluaisin ehdottomasti, että Onni pääsis tuohon lähelle pieneen kouluun. Siellä on jotenkin niin mukava tunnelma ja helpompi puuttua asioihin, kun tuntee kaikki. :) Saa nähdä mikä mielenosoitus tässä pitää vielä pistää pystyyn sen asian takia...
No onhan tässä toisaalta vielä aika pitkä aika siihen, että Onni menee kouluun joten tiedä mitä kaikkee ehtii tapahtua siihen mennessä... :)
Kengistä taisi olla puhetta... Mä olen toistaiseksi ostanut vaan jotkut H&M:n " nahkasaappaat" Onnille talveksi. En tiedä tekeekö niillä mitään. Semmoiset toppatöppöset ostin myös. Jospa sitä löytäis jostain halvalla käytetyt kunnolliset talvikengät tähän konttausaikaan. Pitää sitten ostaa " oikeet" kengät jos/kun Onni alkaa kävelemään.
Jep, mie taidan mennä nukkumaan! :)
Mä heräsin varmaan sata kertaa aamuyöstä, millon pissitti,oli kuuma,selkä kipee tai muuten vaan. Nyt sit oon kärttynen ku perseeseen ammuttu karhu, kiva pitäs kohta lähtee hoitamaan sitä kaverin 1-vuotiasta....valmiiks pönttö täynnä höyryä. No toivottavasti ei sada ni mennään kävelylle, hinkataan Kallion katuja molemmat tytöt meidän rattaissa. Liinassa en voi kantaa Dunskua kun selkä on niin kipee.
Päiväunista Oodi kyseli, meillä tyttö taitaa päiväunet, nukkuu vaikka syöttötuoliin, rattaaseen useiten kun sillon just ollaan kävelyllä. Tai sänkyyn tai syliin ilman pulloo. Päivällä tyttö ei huoli pullosta maitoo ollenkaan...yöunet on sitten eri juttu, iskä on opettanut et nukahdetaan iskän kainaloon..mut eipä mua haittaa kun ei oo noita päivähoitopaikkoja haettukaan.
Talvikengät me saadaan mun porukoilta, ne oli ostaneet markkinoilta pienen pienet huopikkaat!! Mun ekalla tytölläkin oli sellaset menopelit ja ihan välttävät on eka vuodeksi.
Mulla on torstaina eka neuvola;)))))
Pitää sit jakaa teille tämä mukava episodi, toissa iltana alettiin kuhertelemaan miehen kanssa ja sit siinä pussailun lomassa mulle tuli karmeen huono olo,pidättelin yrjöö pitkän aikaa ja sit eka kerran lens laatta ja suoraan miehen päälle!!!!!!!!!!!!! Ukkoo vaan nauratti, taputteli mun mahaa ja sano et hyvä iskän tyttö ;)))))) mukavaa tämä alkuraskaus
Ai niin, Dunia oppi kävelemään kun talutetaan käsistä, nyt sitten höylätään asuntoa edestakaisin ja joka paikassa pitää kaikille näyttää miten osaan kävellä, kengät kopisee mukavasti jossain viraston lattialla.
Sit vielä tuttelin käyttäjät:käytättekö sitä ykköstä vai kakkosta??? me sitä ykköstä edelleen ku kerran annoin kakkosta ja ykät lensi.
nyt tuli itku, Kuumetta ja Dunsku
Heh hee, pakko tulla kertomaan, mitä meidän pikku terroristi oli aamulla puuhannut. Mies kun meni Simppua aamulla pinniksestä hakemaan (eli kun kutsukiljunta alkoi) niin paljastui kaverin aamupuuhat. Se oli repinut verhot alas ja samaten yölampun, joka oli seinässä ruuveilla kiinni! Ruuvit löytyi naperon sängystä -onneksi ei ollut niitä syönyt!
Siis mikä ihmeen rapu se oikein on. Kaikki tavara tarttuu pikku kätösiin kiinni. Eniten tietty huvittaa tämä meikäläisen valikoiva kuulo. Herään pieneenkin inahdukseen (usein ei Simppu edes herää vaan jonkun pikku inahduksen päästää unen lomassa, niin meikäläinen on jo valveilla), mutta mitään en kuule kun kaveri kiskoo verhot irti tai lamppu kolahtaa seinästä lattialle!!! Kai tää on se " vanhemman kuulo" , että reagoi vasta kun kuulostaa siltä, että on joku hätä?
Että näin meillä. Ripustin juuri verhot takaisin -Simpun sänky siirtyi samalla 30senttiä kauemmaksi seinästä- saas nähdä, mitä seuraavaksi keksii :-D
Nyt suuntaamme lounaalle ja sitten Selloon -toivottavasti sinne saapuu muitakin.
Kuumetta, itsekseni täällä hihittelin kun luin ton sun jutun ;P. Juu ei tosiaan ole ikävä sitä alkuraskauden kuvotusta!
Viljaa, no prob. Harmi etten oikein muista kaupunginosista osaa sanoa suuntaan tai toiseen. Toivottavasti siskosi päättää tänne muuttaa, olen kyllä viihtynyt näillä seuduin tosi hyvin. Hämeenlinna on kuulemma myös kiva kaupunki.
Kovasti jaksamisia ja pikaista paranemista kaikille sairastuneille!
Kävipä muuten taas vanhanaikaisesti, juuri kun ehdin mainita ettei Puklu enää ole kovin puklu niin äskenhän yökkäs kunnon kaaren lattialle. En sentään ehtinyt vastata päikkärikyssäriin että pukelo nukahtaa pääsääntöisesti helposti unilleen, kas kun juuri tällä hetkellä urputtaa sängyssään ettei väsytä. Heiluu konttausasennossa ja hakkaa päätään sängynpäätyyn... Nyt käydään silmät puoliummessa läpi äänirepertuaaria narinasta ja blaa-blaa-blaasta kiljaisuihin. Voihan sitä noinkin tuudittaa itseään uneen.
Ai niin! Onko joku antanut muksulleen (suolattomia) riisikakkuja syötäväksi? Ostin niitä ja annoin niin, että murustelin kakun pöydälle ja Silppuri noukki muruja suuhunsa. Tosta taitaa lähteä aika isoja palasia jos antaa sellaisenaan kouraan?
Menen vaihtamaan paidan -toinen olkapää haisee ihan Pikkufarmarin herkulle. Take care!
KL.
PS. Tamperelaiset, menossa käymään Hulluille Päiville?
Alkuun hulluista päivistä. Mua ei sais sinne kirveelläkään. En voi muutenkaan sietää ostoksilla kiertelyä. Meidän perhe kulkeekin vanhoissa rääsyissä :)
Niin, noi korkit on tosiaan meillä ollu hirmu suositut. Aina kun tulee vieraita, niidenkin lapset intoutuu aina niistä. Toinen mitä tehtiin sillon Veikolle kun se oli tän ikänen, oli puuhakorit. Kun on tollanen mahoton räpläri, jolle ei mikään tekeminen oikein riitä. Piiloteltiin ympäri kämppää koreja, joissa oli tavallisia tavaroita: kauhoja, huiveja, pakasterasioita, mitä vaan mikä ei mene rikki eikä vahingoita vauvaa. Niitä se sai sitten kaikessa löytämisen riemussaan ' löytää' ja purkaa. Illalla vaan keräs ne vähän eri järjestykseen ja eri paikkoihin ja taas oli aamulla tekemistä ja löytämisen riemua. Kaikkiiin kaappeihin ja laatikoihin laitettiin vauvalukot, niin ei niihin päässyt. Äh, nyt on jo ajatus ihan solmussa, toivottavasti tuosta tajuaa mitä yritän sanoo.
Veikko kävi tänään lääkärissä ja keuhkokuvissa näky jotain arpikudosta. Epäilivät keuhkoputkentulehdusta. Päiväkodissa on kuulemma ollut keuhkokuumetta tuon vesirokon jälkitautina, meillä ei onneksi ole ollut kuumetta. Vielä. Astmaepäilyjä (voi hitto että on vaikee kirjottaa ' astma' kun on näin väsynyt) tutkitaan sitten lisää myöhemmin. Aaro yskii edelleen vaikka antibioottikuuri loppu. Nyt mietin, että pitääkö sekin viedä keuhkokuviin, jos silläki on tuo keuhkoputkentulehdus. Eikö sekin tartu kun nuo halailee ja pussailee? Mä oon niiiiiin väsyny tähän sairastamisrumbaan. Vähän mietityttää että onko itelläki jotain keuhkoissa tai poskionteloissa kun ei parane millään. Vituttaa suoraan sanottuna nyt ihan h****tisti. Koko loppuviikon suunnitelmat meni ihan uusiksi. Huomenna piti mennä Ikeaan (shoppailuinhokkeihin ei kuulu siis Ikea :) ), sunnuntaina kylpylään. Vaan ei, täällä istutaan sitten s*****na neljän seinän sisällä p*****le. Mies kyllä keksi heti ittelleen mukavan lauantai-illan jääkiekko-ottelun.
Nyt vedän kyllä yhen sikspäkin (enkä puhu nyt vatsalihaksista) ja askin röökiä ja alan heittelemään tavaroita.
Hasta la vista, beibit!
Vilja Vihanen