Nautitko kun ulkona on kylmä ja pian on jo kesäkuu?
Kommentit (138)
Joo, en pidä helteistä, enkä ole ylipainoinen.
Ei haittaa,aurinko paistaa kuitenkin.
En nauti kun haluttaisi jo jättää pipo ja talvitakki pois. Nyt on käytössä se kevyempi takki kun ei ihan niin kylmä kuin tammi ja helmikuussa.
Nautin, +20 yläraja että tykkään.
Normaali toukokuun alun lämpö joten en ota paineita.
Kesäkuun alkuun mennessä sää ehtii vaihdella moneen kertaan.
En nauti. Vuosi vuodelta vahvistuu se ajatus, etten todellakaan vietä loppuelämääni Suomen räntäsateessa vaan muutan lämpimään.
Nautin!
Jos mulla on kurjaa niin kaikilla muillakin on kurjaa!
Hahhahhhaa!!!
No ei. Oikeasti kärsin helteellä ja olen vain tyytyväinen tästä viimeisestä, jaksan paljon paremmin.
(Enkä laihduta kun hoikka oon, oon vaan lämpövammainen)
Ilmastolahko on ollut aika hiljaa viime aikoina.
Nautin! Patterit olen kääntänyt jo pois ja tänäaamuna oli ihana syödä aamiaista ikkuna auki. Kerrostaloasuminen käy sietämättömäksi yli 18 asteessa, mutta tällä hetkellä en muuttaa muuallekaan.
Keväisessä metsässä ihana kävellä, kun voi pukeutua juuri sopivasti että tarkenee, mutta ei tule hiki.
Vihaan Suomen ilmastoaa, pääsisi jo pois. 15-20c olisi ihan siedettävä keli.
Tää on ihan jees. Kaikki yli 18 asteen on epämiellyttävää/rasittavaa.
Helteet on jees vain uimarannalla.
Vierailija kirjoitti:
En nauti. Vuosi vuodelta vahvistuu se ajatus, etten todellakaan vietä loppuelämääni Suomen räntäsateessa vaan muutan lämpimään.
Tämä, ollaan ihan tosissaan ruvettu miettimään jos ainakin osan vuodesta asuisi muualla. Kelit ja yleinen ilmapiiri on Suomessa aika ankea.
Lumen sataminen voisi loppua. Kiva olis jos alkais jo vähän vihreää näkyä ja voisi jo toppatakista luopua. Pihatöihin olis kiva päästä.
No täällä ei keväästä tietoakaan. Lunta satoi aamulla ja hirveä tuuli. 2 astetta näyttäisi olevan ulkona. Kärsin tästä, nauttisin lämmöstä.
Jee lentoliput ostettu,kohta lämpöseen! Ja itse olen kanssa harkinnut pysyvästi muuttoa Suomesta,ei tätä ilmastoa jaksa&niin moni muukin asia pännii tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmastolahko on ollut aika hiljaa viime aikoina.
Ennätys lämmintä Euroopassa viime vuonna.
Intiassa 45 jo huhtikuussa ja hirveä kuivuus, iso osa sadosta menetetty.
Pystyyköhän sitä kesäkuussa mennä jo uimaan vai onko vesi kylmää silloin?
Nautin, ja toivottavasti olisi muutenkin kylmä kesä.