Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kalin koolla oikeasti merkitystä

Vierailija
03.05.2022 |

Olen nuori, aikuinen mies. Klassisesti komea, yli 190-senttiä pitkä ja harrastanut urheilua kilpatasolla lapsesta asti. Fyysisesti varmaan siis ihan ok, osan naisista mielestä ainakin.

Ongelmani onkin se, että penikseni on pitkähkö, mutta ohut, mitat 18/11.5cm.. Olen niin monesta paikasta kuullut ja lukenut, että sellainen penis ei oikeasti tuota naiselle nautintoa, vaan esimerkiksi lyhyt ja paksu on paljon parempi. Että vasta paksuus saa naiselle kunnon orgasmin, eikä paksua kalua saatuaan enää ohuempi riitä. Olen harrastanut seksiä kyllä, mutta aina on ollut fiilis, etten riitä, vaikka vastapuoli on tuntunut nauttivan. Onko totta, että vain paksuhkolla kalulla saa oikean nautinnon ja jatkuvia orgasmeja? Ettei ohuella vaan pysty samaan?

Ikää minulla on 19-vuotta, enkä tiedä miten pääsisin eroon peniskateudestani, ja pystyisin tulevaisuudessa harrastamaan seksiä vapautuneesti.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea yritys saada kalun merkitys isoksi! Kun ei useimmat naiset tunne yhtään mitään, niin ei tunne.

Miehet täällä yrittävät selitellä miten "vaimotkin samaa mieltä",,,voi raasuja.

Hei. Vaikka sinulla ei tunnu, niin minulla tuntuu. Onko tämä ylivoimaista ymmärtää? Kun lukee tätä palstaa, niin menee usko ihmiskuntaan.

No selitäppäs sitten, miten se , että sinulla tuntuu, tekee tyhjäksi sen ettei minulla tai muilla tunnu?

Suomeksi, jos sinulla tuntuu, ei se merkitse että kaikilla muilla tuntuu.

Jos sun päätäsi siis särkee, se ei tarkoita, että kaikkien muidenkin päätä särkisi. Got it?

Enhän minä sanonut mitään tuollaista. Onko kyseisellä siskolla ollenkaan järkeä päässä, vai mikä riivaa? Se on ihan ok että sinä et tunne mitään, mutta puhu vain omasta puolestasi, älä muiden. Got it?

Vierailija
42/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klitoris on ulkopuolella,ja sitähieromalla saa orgasmin hyvin helposti.  Jos penis sattuu siihen yhdynnässä otollisesti osumaan,voinainen saadakin orgasmin. Se on nyt vaan totuus.

Useimmiten ei.Mutta kiva kuvitella jostain "sisäisistä" klitoriksista. Huuhaata!

No kyllä minulla ainakin ne herkimmät klitan pisteet on ihan emättimen pohjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klitoris on ulkopuolella,ja sitähieromalla saa orgasmin hyvin helposti.  Jos penis sattuu siihen yhdynnässä otollisesti osumaan,voinainen saadakin orgasmin. Se on nyt vaan totuus.

Useimmiten ei.Mutta kiva kuvitella jostain "sisäisistä" klitoriksista. Huuhaata!

No kyllä minulla ainakin ne herkimmät klitan pisteet on ihan emättimen pohjassa.

Siis vatsanpeitteissä? Nyt on kova!

Vierailija
44/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti toi ei ole saanut pillua ikinä, joka sanoo, että klitoris on vain se ulkoinen nuppu😂

Taitaa kuitenkin ne kovimmat orkut saada sieltä sisäpuolelta hieromalla. Sormi tai kaksi ja niillä kun hieroo sisäpuolelta etuseinämää, eli klitorista ja vaikka peukalolla sitä ulkoista nuppua, niin laukeaa varmaankin joka nainen. Ja huom ne sor.et ei tarvi olla montaa senttiä sisällä. Siellä tuntee sellaisen karheamman kohdan, niin a vot

Vierailija
45/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti toi ei ole saanut pillua ikinä, joka sanoo, että klitoris on vain se ulkoinen nuppu😂

Taitaa kuitenkin ne kovimmat orkut saada sieltä sisäpuolelta hieromalla. Sormi tai kaksi ja niillä kun hieroo sisäpuolelta etuseinämää, eli klitorista ja vaikka peukalolla sitä ulkoista nuppua, niin laukeaa varmaankin joka nainen. Ja huom ne sor.et ei tarvi olla montaa senttiä sisällä. Siellä tuntee sellaisen karheamman kohdan, niin a vot

Niin täällä ainakin yksi nainen ohjeistaa.

Vierailija
46/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin täällä ainakin yksi nainen ohjeistaa.

Jokainen vulva on uniikki mutta kyllä kaikki ovat aina roiskuneet sormilleni - niin halutessani. Ja haluanhan minä :)

Ihan jokainen ketju ei varmaan sisällä kaikkea pillun käsittelyn jaloa tietoa, eivätkä nämä kullinmittausketjut ainakaan.

M48, osaaja

Vierailija
47/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitenkähän tämä kulliin liittyy? Jos sormella saa..ei siihen kullia tarvii.

Vierailija
48/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kooll ei ole väliä, jos sitä osaa käyttää. Tämä on naisena mun mielipide, muista en tiedä, mut itselle on kestävyys ja kovuus tärkeämpää kuin koko. Ja se että osaa lukea naista yhdynnän aikana. Silloin pärjää pienelläkin(mun kanssa).

Vierailija
49/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pojat, ei sillä kullin koolla nyt niin kauheasti ole väliä - suurimmalle osalle naisia. Keskikokoisella pärjää kyllä

Vierailija
50/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sormihoito ja kielellä lipsuttelu on ihan parasta hoitoa!

Vierailija
51/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kali-Maa.... Kali-Maaa!!!!!

Vierailija
52/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen seksin tulisi tuntua miehestäkin hyvältä. Osa on niin löysiä ettei keskivertokalulla panemalla laukea. Onneksi on naisia jotka pitävät lihaksistaan huolta. Että on sillä kalun koolla merkitystä jos nainen on löysä, niin eipä sitä nautinnoksi voi sanoa.

Vierailija
53/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoon tuli kirjoitusvirhe. Aloittaja

Ai, mikä siinä on se virhe?

Vierailija
54/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tiukkuuskaan, eikä kalun koko. Vaan niiden yhteensopivuus ja kemia seksin suhteen

Vierailija
55/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus: exällä todella iso = seksi oli parhaimmillaan keskinkertaista. Nykyisellä miehelläni korkeintaan keskimittainen, seksi parasta mitä on ollut. Muuta en osaa sanoa

Vierailija
56/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt puhutaan, ikäänkuin se kalua olis se määräävin tekijä seksissä. Varmaan onkin, MIEHELLE! Ei naiselle kyllä. Naisen nautinto ei tule kalusta, eikä ainakaan senkoosta!

Mutta kaikkihan on miehen lähtökohdista kirjoitettu. MIstä mies pitää, onko pillu tiukka, onko ties mitä.

Ei ikinä Naisen lähtökohdista..

Vierailija
57/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt puhutaan, ikäänkuin se kalua olis se määräävin tekijä seksissä. Varmaan onkin, MIEHELLE! Ei naiselle kyllä. Naisen nautinto ei tule kalusta, eikä ainakaan senkoosta!

Mutta kaikkihan on miehen lähtökohdista kirjoitettu. MIstä mies pitää, onko pillu tiukka, onko ties mitä.

Kerro sinä sitten naisen lähtökohdista

Vierailija
58/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä naisena kyllä kirjoitan nimenomaan naisen näkökulmasta: kova, sopivan kokoinen kalu on minulle ehdoton seksissä.

Vierailija
59/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nainen tykkää tietysti kun klitorista ja vulvaa hyväillään, se on selvä. Ja senhän voi tehdä myös kalulla.

Itse muistan parhaimman ikinä seksin, kun olin nojaltuolilla jalat levällään käsinojilla,ja mies välillä sormetti,välillä pani ja väliin yhtäaikaa.

Voi sitä huimaa orgasmia!!!  Ja mieskin nautti huimasti.

Rietastelua.

Vierailija
60/79 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pojat, ei sillä kullin koolla nyt niin kauheasti ole väliä - suurimmalle osalle naisia. Keskikokoisella pärjää kyllä

Jos otat mitan käteen, niin mikä on sun mielestä se keskikokoinen, niin ympärys kun pituus?

Aina sanotaan, että keskikokoinen on ihan ok, mutta mikä se on naisten mielestä keskikokoinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi