Onko kalin koolla oikeasti merkitystä
Olen nuori, aikuinen mies. Klassisesti komea, yli 190-senttiä pitkä ja harrastanut urheilua kilpatasolla lapsesta asti. Fyysisesti varmaan siis ihan ok, osan naisista mielestä ainakin.
Ongelmani onkin se, että penikseni on pitkähkö, mutta ohut, mitat 18/11.5cm.. Olen niin monesta paikasta kuullut ja lukenut, että sellainen penis ei oikeasti tuota naiselle nautintoa, vaan esimerkiksi lyhyt ja paksu on paljon parempi. Että vasta paksuus saa naiselle kunnon orgasmin, eikä paksua kalua saatuaan enää ohuempi riitä. Olen harrastanut seksiä kyllä, mutta aina on ollut fiilis, etten riitä, vaikka vastapuoli on tuntunut nauttivan. Onko totta, että vain paksuhkolla kalulla saa oikean nautinnon ja jatkuvia orgasmeja? Ettei ohuella vaan pysty samaan?
Ikää minulla on 19-vuotta, enkä tiedä miten pääsisin eroon peniskateudestani, ja pystyisin tulevaisuudessa harrastamaan seksiä vapautuneesti.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena voin sanoa, ettei se kalu tuo orgasmia, ainakaan yksin. Joten mitä väliä koolla, paitsi kiva käteen isompi, ja komea katsella.
Ja kokemusta on!
No minä taas naisena sanon, että se sopivan kokoinen kalu on aivan ehdoton tyydytykselle. En olisi miehen kanssa, jos yhdyntä ei olisi se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Keskustelua peniksen koosta. Tämäpä yllättävää!
Juu tuiki harvinaista!
Jos kalun dimensioden opiskelu olisi ammattikoulussa lukuaine niin nää jätkät läpäisi tentin kiitettävillä arvosanoilla.
Kalu pillussa ei tunnu yhtään miltään. Paitsi josniin kuvittelee kun rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Kalu pillussa ei tunnu yhtään miltään. Paitsi josniin kuvittelee kun rakastunut.
No kyllä ainakin minulla tuntuu, ne klitan sisäiset osat saa ihanaa hieronaa. Se kalun sisään saaminen on parasta seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ainakin minulla tuntuu, ne klitan sisäiset osat saa ihanaa hieronaa. Se kalun sisään saaminen on parasta seksissä.
Ihan kuin minun naiseni kirjoittaisi hmm
Kyllä tuntuu, ei liian iso, ei liian pieni on just paras. Aloittajallahan on keskimääräistä isompi penis, joten mikä hätä?
Kauhea yritys saada kalun merkitys isoksi! Kun ei useimmat naiset tunne yhtään mitään, niin ei tunne.
Miehet täällä yrittävät selitellä miten "vaimotkin samaa mieltä",,,voi raasuja.
Klitoris on ulkopuolella,ja sitähieromalla saa orgasmin hyvin helposti. Jos penis sattuu siihen yhdynnässä otollisesti osumaan,voinainen saadakin orgasmin. Se on nyt vaan totuus.
Useimmiten ei.Mutta kiva kuvitella jostain "sisäisistä" klitoriksista. Huuhaata!
Ollaan paljon ystävättärien kanssa puhuttu aikanaan asiasta. Joku on tykännyt paksusta, joku taas ei. Joku pitkästä, joku ei. Yleisin mielipide ollut, että kyllä se miehestä on kuitenkin kiinni, pienemmälläkin saa suuremman nautinnon, jos kemiat kohtaavat. Ei nainen ole yksiselitteinen olento, että automaattisesti isompi olisi parempi. Ollaan erilaisia niin fysiologisesti kuin henkisesti, uskokaa tai älkää!
Vierailija kirjoitti:
Kauhea yritys saada kalun merkitys isoksi! Kun ei useimmat naiset tunne yhtään mitään, niin ei tunne.
Hei. Vaikka sinulla ei tunnu, niin minulla tuntuu. Onko tämä ylivoimaista ymmärtää? Kun lukee tätä palstaa, niin menee usko ihmiskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan paljon ystävättärien kanssa puhuttu aikanaan asiasta. Joku on tykännyt paksusta, joku taas ei. Joku pitkästä, joku ei. Yleisin mielipide ollut, että kyllä se miehestä on kuitenkin kiinni, pienemmälläkin saa suuremman nautinnon, jos kemiat kohtaavat. Ei nainen ole yksiselitteinen olento, että automaattisesti isompi olisi parempi. Ollaan erilaisia niin fysiologisesti kuin henkisesti, uskokaa tai älkää!
Oliko ystävättärien kanssa puhetta myös häppäreiden koosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki ollut nuorempana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki ollut nuorempana
Pääsittekö oikein mittailemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei. Vaikka sinulla ei tunnu, niin minulla tuntuu. Onko tämä ylivoimaista ymmärtää? Kun lukee tätä palstaa, niin menee usko ihmiskuntaan.
No selitäppäs sitten, miten se , että sinulla tuntuu, tekee tyhjäksi sen ettei minulla tai muilla tunnu?
Suomeksi, jos sinulla tuntuu, ei se merkitse että kaikilla muilla tuntuu.
Jos sun päätäsi siis särkee, se ei tarkoita, että kaikkien muidenkin päätä särkisi. Got it?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No selitäppäs sitten, miten se , että sinulla tuntuu, tekee tyhjäksi sen ettei minulla tai muilla tunnu?
Jos sun päätäsi siis särkee, se ei tarkoita, että kaikkien muidenkin päätä särkisi. Got it?
Hei, äijä!
Katsoitko tuon klitoriksen 3D-mallinnuksen?
Itse en pidä isosta peniksestä, olen turhan pieni sellaiseen. On kokeiltu, monet kerrat. Pienempi parempi. Joten ap - ei hätää. Meitäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä muiden tuntemuksista tiedät et mistään. Saanut sellaisen käsityksen, että olet tunnottomalla pillullasi harvinaisuus. Kukaan muu nainen ei ole koskaan väittänyt, ettei tunnu miltään. Jos ei tuntuisi miltään, ei voisi tuntea onko iso kalu, vai pieni. Ei voisi tuntua hyvältä eikä kivuliaalta. Jos ei tunnu missään, niin jossain on häikkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä muiden tuntemuksista tiedät et mistään. Saanut sellaisen käsityksen, että olet tunnottomalla pillullasi harvinaisuus. Kukaan muu nainen ei ole koskaan väittänyt, ettei tunnu miltään. Jos ei tuntuisi miltään, ei voisi tuntea onko iso kalu, vai pieni. Ei voisi tuntua hyvältä eikä kivuliaalta. Jos ei tunnu missään, niin jossain on häikkää.
False flag.
Ei tässä ketjussa ole kuin muita kuin meitä kullin mittaajia.
Juu tuiki harvinaista!