Voiko kirsikkatomaatteja tarjota juhlissa kokonaisena?
Jos ne on pieniä ja syödään haarukalla? Vai pitääkö puolittaa?
Kommentit (16)
Pysyisivät kuosissa paremmin mutta onko kokonaisen sellaisen syöminen jollekin hankalaa? Jos ovat viinirypäleen kokoa?
Ei voi. Sinun pitää leikata ne kaikki ruusuiksi japanilaisella tomatoto tekniikalla.
Jos käytössä on vain muovihaarukat, voi olla ongelmallista. Ei normi-haarukoilla.
Leikkaa viipaleiksi niin menee vähempi. Levitä viipaleet isolle lautaselle.
No parempi kai viipaloida / puolittaa, voi olla " Kaisla sose" käynyt kylässä teillä.
Tomaatti 🍅🍅 sosetta lattialla.
😁
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Kerran kokeilin, ja koko juhlapaikka räjähti. Selviydyin vain satumaisella onnella.
Juu sitä se tietää kun niitä ahteriinsa tunkee.
Kirsikkatomaatti kannattaa juhlissa leikata neljään osaan näin näyttävämpi ja helpompi syödä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Sinun pitää leikata ne kaikki ruusuiksi japanilaisella tomatoto tekniikalla.
Voi kun niin nauratti. Taidat olla oikea vitsiniekka ja sanaseppo.
Kirsikkatomaatteja on aika isoja ja sitren ihan pieniä. Mitään velliä niistä en viipaloimalla tee vaan tarkoitus korkeintaan puolittaa. Ja niitä saa mennäkin paljon. Pelkään vaan että vettyvät.
Itse pujotan ne naruun ja tee niistä kaalimadon
Voi tarjota kokonaisina. Valitse pienimmät mahdolliset :) Ne tosiaan menee vähän ruman näköseksi kun niitä alkaa leikkelemään.
Laita basilikamarinadiin, fetaa tai mozzarellaa mukaan.
Miksi vıŧussa joku haluaisi TOMAATTIA juhlissa?! Salaattia juu, itse ainakin, mutta tomaattia sellaisenaan?!
Pitää ehdottomasti puolittaa. Niitä on tosi hankala pieniä syötäessä. Jos syö kokonaisina niin purskahtelee suusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vıŧussa joku haluaisi TOMAATTIA juhlissa?! Salaattia juu, itse ainakin, mutta tomaattia sellaisenaan?!
No mietipä viţussa sitä! Onneksi sinä et ole kaikki muut! Syö vaikka per( set) tä.
Ei voi. Kerran kokeilin, ja koko juhlapaikka räjähti. Selviydyin vain satumaisella onnella.