Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enskattaret Maanantaihin

09.10.2006 |

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8538696&p=&mpage=1&tmode=…

la-su kirjoituksia voi käydä lukemassa tuolta !

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut perjantaista asti 9-10 tuntia töissä päivässä, nyt alkaa jo vähän väsyttää.. Vielä pitäisi jaksaa lauantaihin saakka, sitten helpottaa. Keskiviikkona menee kuulemma ainakin keskiyöhön saakka, ja työthän me aloitetaan yhdeksältä aamulla... Tällaista se konferenssiavustajan duuni näköjään on. Tänään sai tapella siitä, saatiinko poistua työtilasta puoleksi tunniksi ruokikselle, vai pitikö tilata ruokaa töihin ja syödä siinä samalla. Huh! Niin siis intialainen työnantaja eikä mitään kirjallista/suullista sopparia, eihän Suomen lakien mukaan tuolla lailla voisi toimiakaan.

Burdella ihania kuvia ja ezziellä pelottava mutta ihana synnytyskertomus! Meinasi itku tulla kun mietin miten hirveää se elvytyksen katselu on varmaan ollut! Onneksi loppu hyvin kaikki hyvin :)

Sain tänään kaverilta tekstarin: heille syntyi ihana pikkuneiti noin viikon myöhässä. Mäkin haluaisin jo Muhkun tänne meille, vaikkei se realistisesti ihan vielä olisikaan niin hyvä juttu :)

Nyt syömään valmispizzaa ja jos sitä vaikka jaksaisi toisella silmällä katsoa Täydellisiä naisia...

Kandi & iltajumppaava Muhku 28+4

Vierailija
22/23 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin illalla enemmän kirjoitella, mutta PAH! nukkunut minä olen... Väsymyksen lisäksi nyt on kurkku ihan tajuttoman kipee. Arggh.

Lukaisin tosi nopeesti pinon läpi mutta en mitekään jaksa nyt keskittyä kommentoimiseen vaan kömmin takaisin sänkyyn asap - suokaa anteeksi!

Perjantain olin tosiaan saikulla, alkaa olla voimat loppu. Paino vaan laskee, ja nyt oli verenpainekin jkv kohonnut. Hemppa oli sentään noussut ollen nyt huimat 109. No, pääasia on että vauva voi hyvin - se on kasvanut ihan normaalisti ja liikkuu kovasti. Terkkari suositteli viikoksi saikkua mutta pistin ainakin toistaiseksi hanttiin.

Viikonloppu sujui tosiaan hyvin kullan kainalossa. Mies toi meille molemmille kivoja tuliaisia...voi itku kun se oli kuulkaa ihana! Tuntui pahalta tänään lähteä kotoa viikoksi pois kun se jäi sinne omaan kotiin puuhastelemaan :( Perjantaina söin muuten ekan kunnon lihasatsin koko raskausaikana - edistystä!! Mies teki aivan ihanan pihvin ja siihen musta pekka -juustosta kastikkeen - ahh!

Tuleepas sekavaa tekstiä, kömmin tästä takaisin peiton alle sopertelemaan :)

Makkara 22+0

ps. meille saattaa tulla hautajaisreissu siihen treffipäiväksi! mutta toi ei oo nyt vielä varma juttu...ilmoittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas harvinaisen ilmeikäs vauva tuo teidän Pennari! Silmissä viisas katse! Ihana tapaus :)

Makkara