Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyään enää myynnissä pyykinpesukoneita missä voi valita lyhyen pesuajan??

Vierailija
02.05.2022 |

Vanha kone hajosi. Se pesi esim 40 asteen pesun täydellä koneella 45 min. En selkaista enää mistään löydä. Lyhin 40 pesu n 1 h 30 min mitä olen löytänyt.

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla minipesu 30 minuuttia. 40 astetta.

Vierailija
2/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Sellanen 1,15h on lyhyin mitä oon nähny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Sellanen 1,15h on lyhyin mitä oon nähny.

puhuin siis vaan 60 asteen ohjelmista

Vierailija
4/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone tarjoaa pahimmillaan 4h 5min ohjelmaa, mutta kyllä niistä löytyy lyhempiäkin. Punnitsee pyykin, joten aivan täysi koneellinen pyykkiä vaatii vähän pitemmän ohjelman kuin vähän vajaa koneellinen. Mutta on niitä vähän alle tunnin ohjelmia.

Vierailija
5/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun koneessa on mutta ei sekään ihan uusi enää ole.

Vierailija
6/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Boschin kone ja 40C pesu kestää lyhyellä ohjelmalla 60 min, 60C kestää 70 min ja 90C kestää 99 min. Olen ollut tyytyväinen siihen.

Vierailija
7/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pitkiä nykyisten pyykinpesukoneiden pesuajat.

Meillä vanha Cylinda jätti vedet koneeseen. Puhdistettiin nukkasihtiä tai mikä töttörö se onkaan tässä mallissa. Nyt ei pidä vettä vaan vuotaa. Kai se on uusi hankittava.

Vierailija
8/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun perus Logikin koneessa on lyhin ohjelma 15min ( raikastaa pyykin joka ei ole varsinaisesti likainen), mutta aikaa saa nostettua nostamalla lämpötilaa. Toiseksi lyhin rapid ohjelma on 45min ja siinä on sama logiikka. Oli ihan halvin kone mitä oli myynnissä muistaakseni hintaa tuli 168e. Ostettu puolitoista vuotta sitten.

Vierailija
9/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Cylinda vanhus on pessyt 60 ohjelman 1,5 tunnissa.
Siinä on ollut ylimääräisiä ääniä. Enteillen loppuaan.

Vierailija
10/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla ostat mun 10v vanhan koneen? Lyhin ohjelma on 25min.

Vierailija
11/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whirpoolin  koneessa mixed 40 joka kestää tunnin . 

Vierailija
12/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän LG:ssä on tunnin tehopesu. Tai no, olikohan 59 min 40 asteessa ja 1 t 7 min 60 asteessa. Ja löytyy siitä myös 20 minuutin pikapesukin.

Vierailija
13/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Powerilta ostettu , muutaman vuoden vanha , Bosch Wan 282P8SN/28 ,,saa erittäin lyhyitä pesuja, mallit on varmaan muuttuneet ,mutta tutkippa vastaavia Powerin sivuilta tai kysele muutoin.

Vierailija
14/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niistä otetaan pikapesut pois koska jotkut idiootit käyttää niitä jatkuvasti. Ne on kuitenkin tarkoitettu vain esimerkiksi uimapuvun raikastamiseen, ei varsinaiseen pesemiseen.

Vierailija
15/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä ostettiin hienot pesukoneet, mutta ei yhden tunnin ohjelmalla pese niitä tiskejä, pitää laittaa yli 3 h, että pesee tiskit kunnolla. Yrittäjät laittaneet tämän tiski ohjelman niin monimutkaiseksi, että voisi vain painaa yhtä nappia ja sillä selvä. Mutta ei vain käy? Sama ongelma myös uuneissa ja missä tahansa, niin vaaditaan insinööri paikalle, että osaa käyttää sitä hemmetin edes tiskikonetta,  mutta ei edes pese kunnolla. Ja hämmästyttää, että hyvää imuria ei löydy, koska EU laittanut direktiivit, että kuinka paljon melua lähtee yhdestä imurista, joten imuteho nolla tasoa, ja joutuu ostamaan erikseen sen pehmeän harjaksen lattiaan ja myös mattoon? Että saadaan vain lisää rahaa yritykselle, mutta käyttäjästä ei mitään havaintoa, kuka niitä käyttää? Haluanko tuhlata aikaani lukemalla käyttöohjeet? En halua tuhlata aikaa lukemalla monimutkaisia käyttöohjeita, jos vaikka lukeekin, niin eivät toimi toivomalla tavalla. Siis yritykset kauppaavat yhä enemmän huonompia tuotteita ja yhä enemmän monimutkaisilla toiminnoilla. Ei kiitos, ei kiitos koneille, jos tämä monimutkaisuus lisääntyy yhä enemmän. Jos laitan ruokaa, niin en halua lukea käyttöohjeita, että heti hella päälle ja sillä selvä ja myös muut kodin koneet. Miksi tästä on tehty niin vaikeaa? Kaikkien pitää ilmeisesti olla insinöörejä, että osaa käyttää kodin koneita. Ihan helvettiä. 

Vierailija
16/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä ostettiin hienot pesukoneet, mutta ei yhden tunnin ohjelmalla pese niitä tiskejä, pitää laittaa yli 3 h, että pesee tiskit kunnolla. Yrittäjät laittaneet tämän tiski ohjelman niin monimutkaiseksi, että voisi vain painaa yhtä nappia ja sillä selvä. Mutta ei vain käy? Sama ongelma myös uuneissa ja missä tahansa, niin vaaditaan insinööri paikalle, että osaa käyttää sitä hemmetin edes tiskikonetta,  mutta ei edes pese kunnolla. Ja hämmästyttää, että hyvää imuria ei löydy, koska EU laittanut direktiivit, että kuinka paljon melua lähtee yhdestä imurista, joten imuteho nolla tasoa, ja joutuu ostamaan erikseen sen pehmeän harjaksen lattiaan ja myös mattoon? Että saadaan vain lisää rahaa yritykselle, mutta käyttäjästä ei mitään havaintoa, kuka niitä käyttää? Haluanko tuhlata aikaani lukemalla käyttöohjeet? En halua tuhlata aikaa lukemalla monimutkaisia käyttöohjeita, jos vaikka lukeekin, niin eivät toimi toivomalla tavalla. Siis yritykset kauppaavat yhä enemmän huonompia tuotteita ja yhä enemmän monimutkaisilla toiminnoilla. Ei kiitos, ei kiitos koneille, jos tämä monimutkaisuus lisääntyy yhä enemmän. Jos laitan ruokaa, niin en halua lukea käyttöohjeita, että heti hella päälle ja sillä selvä ja myös muut kodin koneet. Miksi tästä on tehty niin vaikeaa? Kaikkien pitää ilmeisesti olla insinöörejä, että osaa käyttää kodin koneita. Ihan helvettiä. 

Pesetkö sä pyykinpesukoneella tiskejä? (kun tämä aloitus koski pyykkikoneita)

Vierailija
17/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whirpoolin  koneessa mixed 40 joka kestää tunnin . 

lisään vielä että samassa koneessa pikapesu 15 minuuttia vain kerran käytetyille ja ei likaisille . Muuten 60 pesut on kolmen tunnin luokkaan . Ei ollut kallis kone , alle 400 euroo. Tykkään koneesta , helppo käyttöinen.

Vierailija
18/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung. Mun koneessa lyhyin 60 ohjelma on noin 1h, pari minuuttia päälle. Käyttää hyvin vettäkin eikä ns "kuivapese".

Vierailija
19/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin Samsung, ehkä tosin 5v vanha. Ja siinä on "päivittäinen pesu" joka vie runsan tunnin. 

Vierailija
20/118 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samsung. Mun koneessa lyhyin 60 ohjelma on noin 1h, pari minuuttia päälle. Käyttää hyvin vettäkin eikä ns "kuivapese".

Niin ja siis tuon saman ohjelman voi säätää olemaan 40 astetta ja silloin myös pesuaika lyhenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi