Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kissani alkaa riehumaan ja vaatimaan huomiota kun

Vierailija
02.05.2022 |

Olen hermostunut tai kipeenä? Juuri silloin alkaa maukuu ja vaatii huomiota ja riehuu. Silllo just ei jaksais eikä kestä yhtään kun itellä huono olo. Ei noita katteja aina ymmärrä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyt silloin hiiren lailla!

Vierailija
2/15 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huolissaan ja yrittää saada sut piristymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näköjää.. olen tulossa kipeeksi ja oon iha huolissaa omasta tilasta. Katti riehuu iha kokoaja ja vammastelee. Ei tuo kyllä piristä vaa enemmänki nostaa verenpainetta kun koitan tässä makoilla ja levätä, nii juoksee mun päältäki ja häiriköi :/

Vierailija
4/15 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näköjää.. olen tulossa kipeeksi ja oon iha huolissaa omasta tilasta. Katti riehuu iha kokoaja ja vammastelee. Ei tuo kyllä piristä vaa enemmänki nostaa verenpainetta kun koitan tässä makoilla ja levätä, nii juoksee mun päältäki ja häiriköi :/

Perus kissa :)

Vierailija
5/15 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa tietää mikä on paras apu sairastuneelle kissan palvelijalle. Kissa tahtoo auttaa omistajaansa.

Vierailija
6/15 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kissat on aivottomia eläimiä jotka ei välitä muista kuin itsestään.

Vierailija
7/15 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalle omistaja on kaikkein rakkain, onhan omistaja arvoltaan enemmän kuin tuhat hiirtä, ehtymätön ruokakippo ja paras mahdollinen silityksen antaja.

Vierailija
8/15 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt viimevikolla ihan samaa asiaa. Selaa vanhoja sivuja,löydät sieltä vastaukset.

Vierailija
9/15 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missat ei koe tarvetta mielistelyyn ja valitsevat itse omat ystävänsä. Ikää jos et ole koskaan saanut kissan ystävyyttä, mutta se ei tee kissoista mitenkään aivottomia. Kissat ovat hyvinkin lempeitä ja ystävällisiä niitä kohtaan, jotka niiden mielestä ansaitsevat sellaisen kohtelun.  

Vierailija
10/15 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missat ei koe tarvetta mielistelyyn ja valitsevat itse omat ystävänsä. Ikää jos et ole koskaan saanut kissan ystävyyttä, mutta se ei tee kissoista mitenkään aivottomia. Kissat ovat hyvinkin lempeitä ja ystävällisiä niitä kohtaan, jotka niiden mielestä ansaitsevat sellaisen kohtelun.  

Siis ...

Kissat ei koe tarvetta mielistelyyn ja ne valitsevat itse omat ystävänsä. Ikävää jos et ole koskaan saanut kissan ystävyyttä, mutta se ei tee kissoista mitenkään aivottomia. Kissat ovat hyvinkin lempeitä ja ystävällisiä niitä kohtaan, jotka niiden mielestä ansaitsevat sellaisen kohtelun.

Vierailija
11/15 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt viimevikolla ihan samaa asiaa. Selaa vanhoja sivuja,löydät sieltä vastaukset.

Aijaa en oo kyllä kyselly mitää viime viikol enkä ylipäätäsä pitkiin aikoihi. Ehkä mulla on joku sielun ystävä joka miettiny samaa

Ap

Vierailija
12/15 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa en oo kyllä kyselly mitää viime viikol enkä ylipäätäsä pitkiin aikoihi. Ehkä mulla on joku sielun ystävä joka miettiny samaa
Ap

Voitko muuten laittaa sen toisen keskustelun linkin? Uteliasuus heräsi

Ap

Vierailija
13/15 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa vaistoaa ja osoittaa sillä, että on huomannut missä mennään 💖 🐱

Vierailija
14/15 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuolevat hiuksia, kasvoja ja kättä pesulappukielellään ja kehräilevät samalla. Käpertyvät kainaloon tai mahan päälle. Mutta kyllä kissa oman tilansa asunnossa vie. Jos on itsellä huono olo haluaisi vain hiljaisuutta ja lepoa. Kissalla voi olla muuta mielessä just silloin.

Vierailija
15/15 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äske laittaa astiat koneeseen koska aattelin jos kuume nousee, nii en sit jaksa tehdä mitää myöhemmi, nii heti kissa rauhottu ja meni nukkuu.

Vissii aatteli että no nyt mamma on normaali kun kerta astiat jaksaa laittaa. Heh.. meni tonne pesuhuoneeseen pesukoneen päälle koisii. Eipä katti tiiä että huono olo on vieläki ja tulin takasi makoilee. Ihanan rauhallista nyt.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi