Työkkärin nainen sanoi että mun pitää tehdä joku video cv ja laittaa kuva profiiliin
Oikeesti en jaksa enää . Haluan muutenkin varjella yksityisyyttäni. Taidan mennä toimeentulotuelle.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
No eo tosiaan tarvitse. Eikä mihinkään LikedIn-palveluunkaan voida pakottaa. Jos ei kuvaton työhakemus riitä niin aivan sama.
Mulle on sanottu ettei jos oo noita niin ei hae tarpeeksi vakvasti töitä
Ja höpsis sanon minä. Tuollaista ei vaadita eikä etenkään kannata tehdä, jos ei halua töitä.
TYökkärissä yritetään edistää työllistymistä ja onhan se kamalaa, kun sanotaan, että nykyisin työnhakuun liittyy myös kuva.
Vierailija kirjoitti:
Ja höpsis sanon minä. Tuollaista ei vaadita eikä etenkään kannata tehdä, jos ei halua töitä.
TYökkärissä yritetään edistää työllistymistä ja onhan se kamalaa, kun sanotaan, että nykyisin työnhakuun liittyy myös kuva.
Itse asiassa monet oikeat rekrytoinnin ammattilaiset ovat sanoneet, että kuvaa ei pitäisi laittaa, koska se voi vaikuttaa tiedostamattomasti valitsijaan. Tässä taas nähdään, miten paljon "työllisyyspalveluissa" halutaan "auttaa" ihmisiä.
Tee video kummelityyliin Aziz the Combat fighter ja työtä pukkaa
Kuinka luulet jaksavasi tehdä töitä, jos joku erehtyisi sinut palkkaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuon kuvan pyynnön luulisi jo poistuvan. Eriarvoistaa ihmisiä. Setämiehet haluaa tsekata näpsäkän näköisiä pimuja firmaansa jne. Sopii vain kun haetaan mallia näytöksiin tai näyttelijää johonkin näköisrooliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TYökkärissä yritetään edistää työllistymistä ja onhan se kamalaa, kun sanotaan, että nykyisin työnhakuun liittyy myös kuva.Itse asiassa monet oikeat rekrytoinnin ammattilaiset ovat sanoneet, että kuvaa ei pitäisi laittaa, koska se voi vaikuttaa tiedostamattomasti valitsijaan. Tässä taas nähdään, miten paljon "työllisyyspalveluissa" halutaan "auttaa" ihmisiä.
Ja etenkin tiedostaen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TYökkärissä yritetään edistää työllistymistä ja onhan se kamalaa, kun sanotaan, että nykyisin työnhakuun liittyy myös kuva.Itse asiassa monet oikeat rekrytoinnin ammattilaiset ovat sanoneet, että kuvaa ei pitäisi laittaa, koska se voi vaikuttaa tiedostamattomasti valitsijaan. Tässä taas nähdään, miten paljon "työllisyyspalveluissa" halutaan "auttaa" ihmisiä.
Niin, jos työnantaja haluaa videohakemuksen niin siihen laitetaan sitten kuvia kissanpennuista, koska rekrytoinnin ammattilaiset ovat sitä mieltä, että omaa kuvaa ei pidä laittaa. Koska toisin neuvova työllisyyspalvelun virkailijahan haluaa neuvoillaan tuhota työttömän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos työnantaja haluaa videohakemuksen niin siihen laitetaan sitten kuvia kissanpennuista, koska rekrytoinnin ammattilaiset ovat sitä mieltä, että omaa kuvaa ei pidä laittaa. Koska toisin neuvova työllisyyspalvelun virkailijahan haluaa neuvoillaan tuhota työttömän.
Niinhän ne haluaa. Sen näkee jo olemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
"Varjele yksityisyytäni"... Varjele sitä muilla kuin minun rahoilla. Rahoilla jonka saan työstä jonka sain kun CV:ssä oli kuva.
Käsi sydämelle...saisitko enää työtä kuvallasi vaikka CV olisi kunnossa jos ja kun olisi tärkeää firman imagolle että täytät ulkonäkökriteerit?
Vierailija kirjoitti:
"Varjele yksityisyytäni"... Varjele sitä muilla kuin minun rahoilla. Rahoilla jonka saan työstä jonka sain kun CV:ssä oli kuva.
Käsi sydämelle...saisitko enää työtä kuvallasi vaikka CV olisi kunnossa jos ja kun olisi tärkeää firman imagolle että täytät ulkonäkökriteerit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tämän takia jättänyt kuvan pois. Siitä on tutkimustuloksia että kaunis ja huoliteltu valitaan helpommin. Niin vaaleissa kuin työnhaussa
Mulla on huono iho, huonokuntoiset ohuet hiukset ja muutenkin ruma naama joten en taatusti saisi töitä kuvalla.
Mun kaunis kaveri saa aina työpaikan kun vain hakee. Laittaa passikuvan hakemukseen.
Sano tädille, et laittaa itse kuvansa. Ei kukaan palkkaa
No eo tosiaan tarvitse. Eikä mihinkään LikedIn-palveluunkaan voida pakottaa. Jos ei kuvaton työhakemus riitä niin aivan sama.